Zakaz.ua - лідер на ринку доставки продуктів харчування в Україні. Компанія надає послуги замовлення та доставки продуктів харчування від найбільших роздрібних продуктових мереж України: METRO, AUCHAN, NOVUS, MEGAMARKET, FURSHET. Zakaz.ua заснована в 2010 році. На сьогоднішній момент працює в 8 містах України (Київ, Харків, Дніпро, Одеса, Львів, Запоріжжя, Вінниця, Житомир),...
детальніше
Дуже розчарована( - Відгуки про Zakaz.ua
Але вчора я вирішила, на привеликий жаль, замовити продукти не з метро а з Ашану. Зібрала кошик, оформила замовлення. Все як і зазвичай. Через кілька годин мені прийшло повідомлення на вайбер, про зміни в замовленні, там збиравч вказав що відсутні 13 позицій. Взамін нічого іншого не запропонував. Я почала шукати на сайті ті ж позиції (сир, моркву,борошно...) інших торгових марок, витратила багато часу. Після чого розписала в тому чаті кожен пункт, де попросила замінити мені позиції які відсутні на ті які я знайшла на сайті, на що у відповідь отримада просто "гарного дня". А через кілька годин отримала повідомлення на імейл "Оплатіть будь ласка замовлення". А за що мені оплачувати? я ж не в курсі навіть чи змінили в моєму замовленні щось чи ні. Сума оплати з 2450грн стала 2220грн. Я подумала "ну ок, мабуть, відмінусували те чого не було в наявності і так вийшло". Оплатила все. Стала очікувати кур'єра. Коли приїхав кур'єр то мені і в голову не прийшло перевірити при ньому товар. Оскільки:
1.я справді довіряла цьому сервісу
2.було шість великих пакетів заповнених, якщо б я стала все при ньому перевіряти, то кур'єр би до наступного дня не встиг доставити всі замовлення.
Коли курє'р поїхав, то я почала розпаковувати все. І на 1 пачці сиру виявилась плісніва яку важко було не помітити. Сир коштує 45 грн. Сума не велика, але дуже не приємно було. (на фото). Я вже не говорю про те, що інші товари які були відсутні і я думала що їх не замінили, їх таки замінили, але мене про це не попередили. В службу підтрики я так і не змогла додзвонитись( Загалом я дуже розчарована і доставку з Ашану у Львові замовляти не буду рекомендувати нікому.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо, що Ви повідомили про ситуацію. Роботу зі збирачем обов'язково проведемо.
Ми глибоко поважаємо кожного нашого Клієнта і намагаємося робити все можливе, щоб з нами було приємно мати справу.
Запевняємо, ми докладемо максимум зусиль, щоб подалі таких ситуацій не виникло.
Просимо Вас вислати фото товару і фіскального чека на нашу адресу [email protected] з номером замовлення для подальшої можливості вирішення ситуації. Дякуємо.