Сергій Відгук додано 2 квітня, 2024 год189 переглядів
дуже хочу поділитися враження про співпрацю, яка почала складалися з даною компанією. Від початку прошу не плутать американську W8shipping і наш місцевий філіал, який псує всю репутацію класної компанії. Я привіз велику кількість авто із США, і цей відгук буде корисний тим хто збирається замовляти авто особисто, або стать партнером W8 Україна. Мною була замовлена Tesla plaid 2022 лот 37244542 року, яка виплила стандартно із Америки та приплила і Клайпеду. Всі фото я прикріплю. Далі відправка автовозом до Львову, де починається відповідальність w8 Україна, в надійності та відповідальності якої мене так сильно запевняли. І по прибуттю у Львів.,мій водій авто воза присилає фото з новими ушкодженнями крила на авто. Дочекавшись автівки у Києві для більш детального огляду, був шокований таким ушкодженням далі на фото, але далі цікавіше,і головний шок ще по переду. Відправивши фото, про ушкодження і компенсацію, бо крило на даний момент коштує від 1150 долл до 1450 долл.отримав геніальну відповідь!!!!!!!Карл… Треба було сказать щоб не прокручували колеса!!!! Що??? По фото здогадатися що на ричагах шарові відбиті яких не видно???? Ви професіонали які відповідаєте за товар клієнта і знаєте свою роботу, і як правильно доставлять авто бо Ви логістична компанія, по доставці авто.??? Крило мені звісно ніхто не компенсував, але в даному бізнесі важлива репутація!!!! Чекаю на Вашу відповідь на відгук. І записую паралельно цікаве відео по даній історії…
Хочу повернутись до проблемної ситуації, яка в мене виникла з доставкою авто з США. Раніше я лишив відгук з претензією до компанії W8 Shipping і закликав її представників розібратись в ситуації.
Компанія провела розслідування і дала зворотний зв'язок. Був проаналізований весь процес доставки автомобіля від Америки до України. Детально розібрали, що з авто відбувалось на всіх пунктах завантаження і розвантаження. Відслідкували всі дії співробітників та техніки як на власних майданчиках W8 Shipping, так і на площадках партнерів. Вартість крила була відшкодована.
Без умовно, я стверджую що являюсь клієнтом компанії W8shiping і це точна інформація, і точно не Вашого Диллера як ви тут хочете всіх заплутати. W8shiping а саме американський офіс відповідає за автомобіль до Клайпеди з моменту забору авто з аукціона до безпосередньої доставки до Клайпеди. Далі був Ваш комплекс за який Ви і тільки Ви несете відповідальність бо я заплатив Вам за експедитора брокера і доставку. Чи може скріни переписки від вас виставить???? І скрін показать з обмінника код який Ваш співробітник прислав??? Який у Вас тут юридичний статус окрім інформаційних послуг що ви надаєте?? Цікаво в Ваш американський офіс знає за Вашу роботу і відгуки від клієнтів, що з цього приводу думає пан Gediminas Garmus???Дуже багато негативних відгуків про Вашу роботу від Ваших же дилерів які скоро перейдуть в другі компанії це я так вам по секрету, але. Позиція вашого казаха мені вже зрозуміла нічого не платить.. Я просто повідомляю Вас ця історія набере дуже великого розголосу. Репутацію не купите ні за які гроші!!!
1. Ви стверджуєте, що ви мали співробітництво з компанією W8 Shipping. Це неточна і викривлена інформація. Якщо бути точним, то ви клієнт нашого дилера, який має з вами договірні відносини і несе відповідальність за всі події, які відбуваються з вашим авто від США до України. W8 Shipping же в контексті даного питання надає лише послуги доставки тій особі чи організації, з якою у вас домовленості та співпраця.
2. Пошкодження крила та причини. Роз’яснюємо. Ви придбали авто з пошкодженою ходовою частиною. Передні колеса були демонтовані та знаходились в салоні авто. Коли авто приїздить в Литву (Клайпеда) згідно регламенту авто ставиться на колеса, якщо такі є в наявності. Це робиться для того аби при транспортуванні уникнути можливих додаткових пошкоджень днища. Особливо це стосується електричних авто, так як там стоїть батарея і вона потребує особливої уваги і відношення. Що та кому потрібно було зробити, аби не допустити пошкодження?! Особа чи організація, з якою у вас угода про доставку цього авто мала проконтролювати та попередити експедитора або перевізника, аби з автомобілем не було зроблено стандартних процедур, які можуть вплинути на цілісність авто. Чому? Тому що ні в експедитора ні в перевізника немає інформації стосовно стану авто на момент купівлі. Це стандартні зобов’язання при розвантаженні/завантаженні будь-якого підрядника, якому ви чи будь хто інший довірились. У вашому випадку цього не було зроблено. Відповідно, авто поставили на колеса і під час транспортування, в силу пошкодженої ходової частини та вібрацій від транспортування, поставлене колесо пошкодило крило. Відповідно, всі ваші запитання потрібно спрямовувати до організації, яка вами була найнята для цих робіт та, на вашу думку, не якісно виконала свою роботу. W8 Shipping свої зобов’язання перед своїм клієнтом виконала в повній мірі і доставила авто в пункт призначення.
3. Дуже важливий факт оперативності поданого вами запиту на розгляд. 15.02 W8 Shipping проінформувала замовника про те, що авто прибуло в пункт призначення. Запит на проблемну ситуацію надійшов нам 02.03, що перевищує регламент в 15 календарних днів. Відповідно, факт порушення терміну вже дає підставу не розглядати запит. Але ми все одно приділили увагу проблемі і дали детальний розбір вашого питання.
4. Зі всіх відомих нам та наведених вище даних стає зрозуміло, що доречно та продуктивно направити всі ваші запитання до представника тієї організації, з якою у вас були домовленості та договірні зобов’язання. Саме вони мали проконтролювати кожен етап транспортування та попередити всі ризики. W8 Shipping свої зобов’язання згідно договірних відносин перед своїм клієнтом з логістики виконала в повній мірі.
Дякуємо за зворотний зв'язок. Ми за точність інформації, об’єктивність думки та справедливість оцінки робіт. Вдалого вам вирішення питання, обирайте перевірених та відповідальних.
В загалі не раджу данну компанію - Відгуки про Компанія W8 shipping
Я привіз велику кількість авто із США, і цей відгук буде корисний тим хто збирається замовляти авто особисто, або стать партнером W8 Україна.
Мною була замовлена Tesla plaid 2022 лот 37244542 року, яка виплила стандартно із Америки та приплила і Клайпеду. Всі фото я прикріплю. Далі відправка автовозом до Львову, де починається відповідальність w8 Україна, в надійності та відповідальності якої мене так сильно запевняли. І по прибуттю у Львів.,мій водій авто воза присилає фото з новими ушкодженнями крила на авто. Дочекавшись автівки у Києві для більш детального огляду, був шокований таким ушкодженням далі на фото, але далі цікавіше,і головний шок ще по переду.
Відправивши фото, про ушкодження і компенсацію, бо крило на даний момент коштує від 1150 долл до 1450 долл.отримав геніальну відповідь!!!!!!!Карл… Треба було сказать щоб не прокручували колеса!!!! Що??? По фото здогадатися що на ричагах шарові відбиті яких не видно???? Ви професіонали які відповідаєте за товар клієнта і знаєте свою роботу, і як правильно доставлять авто бо Ви логістична компанія, по доставці авто.???
Крило мені звісно ніхто не компенсував, але в даному бізнесі важлива репутація!!!!
Чекаю на Вашу відповідь на відгук. І записую паралельно цікаве відео по даній історії…
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Компанія провела розслідування і дала зворотний зв'язок. Був проаналізований весь процес доставки автомобіля від Америки до України. Детально розібрали, що з авто відбувалось на всіх пунктах завантаження і розвантаження. Відслідкували всі дії співробітників та техніки як на власних майданчиках W8 Shipping, так і на площадках партнерів. Вартість крила була відшкодована.
Ми вивчили ваш запит та детально відповідаємо:
1. Ви стверджуєте, що ви мали співробітництво з компанією W8 Shipping. Це неточна і викривлена інформація. Якщо бути точним, то ви клієнт нашого дилера, який має з вами договірні відносини і несе відповідальність за всі події, які відбуваються з вашим авто від США до України. W8 Shipping же в контексті даного питання надає лише послуги доставки тій особі чи організації, з якою у вас домовленості та співпраця.
2. Пошкодження крила та причини. Роз’яснюємо. Ви придбали авто з пошкодженою ходовою частиною. Передні колеса були демонтовані та знаходились в салоні авто. Коли авто приїздить в Литву (Клайпеда) згідно регламенту авто ставиться на колеса, якщо такі є в наявності. Це робиться для того аби при транспортуванні уникнути можливих додаткових пошкоджень днища. Особливо це стосується електричних авто, так як там стоїть батарея і вона потребує особливої уваги і відношення. Що та кому потрібно було зробити, аби не допустити пошкодження?! Особа чи організація, з якою у вас угода про доставку цього авто мала проконтролювати та попередити експедитора або перевізника, аби з автомобілем не було зроблено стандартних процедур, які можуть вплинути на цілісність авто. Чому? Тому що ні в експедитора ні в перевізника немає інформації стосовно стану авто на момент купівлі. Це стандартні зобов’язання при розвантаженні/завантаженні будь-якого підрядника, якому ви чи будь хто інший довірились. У вашому випадку цього не було зроблено. Відповідно, авто поставили на колеса і під час транспортування, в силу пошкодженої ходової частини та вібрацій від транспортування, поставлене колесо пошкодило крило. Відповідно, всі ваші запитання потрібно спрямовувати до організації, яка вами була найнята для цих робіт та, на вашу думку, не якісно виконала свою роботу. W8 Shipping свої зобов’язання перед своїм клієнтом виконала в повній мірі і доставила авто в пункт призначення.
3. Дуже важливий факт оперативності поданого вами запиту на розгляд. 15.02 W8 Shipping проінформувала замовника про те, що авто прибуло в пункт призначення. Запит на проблемну ситуацію надійшов нам 02.03, що перевищує регламент в 15 календарних днів. Відповідно, факт порушення терміну вже дає підставу не розглядати запит. Але ми все одно приділили увагу проблемі і дали детальний розбір вашого питання.
4. Зі всіх відомих нам та наведених вище даних стає зрозуміло, що доречно та продуктивно направити всі ваші запитання до представника тієї організації, з якою у вас були домовленості та договірні зобов’язання. Саме вони мали проконтролювати кожен етап транспортування та попередити всі ризики. W8 Shipping свої зобов’язання згідно договірних відносин перед своїм клієнтом з логістики виконала в повній мірі.
Дякуємо за зворотний зв'язок. Ми за точність інформації, об’єктивність думки та справедливість оцінки робіт. Вдалого вам вирішення питання, обирайте перевірених та відповідальних.
З повагою, команда W8 Shipping.