Марія Відгук додано 4 серпня, 2023 год18 переглядів
Замовляли в цієї "турфірми" трансфер на 7 людей в Болгарію. Дуже добре, що решта відпустки була організована нами, тому що все, що стосувалося трансферу, було максимально жахливим.
Квитки замовлялися за два-три місяці, з семи пасажирів четверо дітей, тому спеціально попереджали, що місця мають бути на початку. Але майже всі місця були в кінці автобуса, на другому поверсі, там, де саме пекло. Їхали групами, по двоє-четверо. Групу з чотирьох людей один раз розділили по місцях - сиділи не поруч. В другий раз групу розділили по різних автобусах, що відправлялися в різний час. Літня жінка, панікер з хворим серцем, що вперше за кордоном, сідала на автобус сама з дитиною - бо нас відправили раніше. І чекала автобуса на самому пеклі годину, бо він в корках стояв за кілометр від неї - про корки нижче.
Через два тижні після замовлення квитків нам написали, що на дату виїзду в Болгарію місць немає. Два тижні. Ми встигли проплатити житло, люди взяли відпустку. Запропонували той самий день, але з доплатою (суттєвою), або іншу дату, на 4 дні раніше
На один з наших квитків оформляли повернення. Гроші повернули через п'ять тижнів і стільки ж нагадувань.
Інфолисти, що в нормального перевізника приходять принаймні за добу, тут надсилають до 19.00 за день до поїздки. Двічі інфолисти спізнювались і приходили після восьмої вечора, при тому що виїзд о сьомій ранку. Комунікації з боку турфірми майже нуль. Перший раз написали, що запізнюється інфолист, десь о 19.30. Другий - навіть не писали до початку дев'ятої. Телефонуєш - в них вихідний. Пишеш - не відповідають. Збирати речі чи лишатися? А назавтра завершується бронь житла, то поїдемо ми чи ні? Кожного разу я вимушена була турбуватися через інфолисти - чи доїдуть люди до Болгарії? Чи доїдуть назад?
Час відбуття з Болгарії не відповідає інформації на сайті аб-со-лют-но. Автобуси виїзжають в 10.30, 12.30. По корках, по спеці повзуть Болгарією півдня. І шлях, що може бути пройдено за дві години, вони проходять вісім годин, бо час такий.
Турагенти відповідають не на всі питання, а тільки на ті, що їм хочеться. Через дві години, через день, через два. На всі скарги одна відповідь: це все перевізник винний, ми надали йому всі ваші побажання. Це перевізник вирішив везти групу з чотирьох людей по двоє різними автобусами? Так, в нас була складна схема. Четверо людей їхали з двох різних місць, потім двоє поверталися, ще двоє - їхали в Болгарію, потім четверо поверталися. Але з нормальним надходженням інфолистів і розсадкою, а головне - з нормальною комунікацією від турфірми - проблем би не було. А так кожна, кожна поїздка - нерви. Будь ласка, скиньте нам інфолист. Ну будь ласка! А людям треба до Полтави, на коли квиток замовляти? Бо квиток на поїзд не візьмеш за кілька годин, а коли автобус - незрозуміло. Ми, до речі, три пари квитків сдали на різні поїзди, бо час вгадати так і не вдалося. Наголошую, що тут проблема не в кордоні! Про те, що стоїмо на кордоні, знають всі, хто зараз подорожує. Мова саме про час відправлення автобуса і про те, що дізнаєшся його за кілька годин до відправлення.
Вони милі і привітні до того, як перераховуєш гроші. Після цього готуйтеся телефонувати, писати, вмовляти, і може, вам пощастить більше.
З плюсів: таки всі доїхали куди треба. Але такого жахливого сервісу я ще ніколи не зустрічала.
Такое ощущение ,что пересказали мой отпуск! Все тоже самое!!!! Один в один. Зашла написать отзыв и наткнулась на ваш. Желание просто скопировать и вставить, потому что добавить нечего!!
Спаскуджені нерви, жахливий сервіс, купа негативних емоцій - Відгуки про Туристична агенція "Відпочинок на всі 100%"
Квитки замовлялися за два-три місяці, з семи пасажирів четверо дітей, тому спеціально попереджали, що місця мають бути на початку. Але майже всі місця були в кінці автобуса, на другому поверсі, там, де саме пекло. Їхали групами, по двоє-четверо. Групу з чотирьох людей один раз розділили по місцях - сиділи не поруч. В другий раз групу розділили по різних автобусах, що відправлялися в різний час. Літня жінка, панікер з хворим серцем, що вперше за кордоном, сідала на автобус сама з дитиною - бо нас відправили раніше. І чекала автобуса на самому пеклі годину, бо він в корках стояв за кілометр від неї - про корки нижче.
Через два тижні після замовлення квитків нам написали, що на дату виїзду в Болгарію місць немає. Два тижні. Ми встигли проплатити житло, люди взяли відпустку. Запропонували той самий день, але з доплатою (суттєвою), або іншу дату, на 4 дні раніше
На один з наших квитків оформляли повернення. Гроші повернули через п'ять тижнів і стільки ж нагадувань.
Інфолисти, що в нормального перевізника приходять принаймні за добу, тут надсилають до 19.00 за день до поїздки. Двічі інфолисти спізнювались і приходили після восьмої вечора, при тому що виїзд о сьомій ранку. Комунікації з боку турфірми майже нуль. Перший раз написали, що запізнюється інфолист, десь о 19.30. Другий - навіть не писали до початку дев'ятої. Телефонуєш - в них вихідний. Пишеш - не відповідають. Збирати речі чи лишатися? А назавтра завершується бронь житла, то поїдемо ми чи ні? Кожного разу я вимушена була турбуватися через інфолисти - чи доїдуть люди до Болгарії? Чи доїдуть назад?
Час відбуття з Болгарії не відповідає інформації на сайті аб-со-лют-но. Автобуси виїзжають в 10.30, 12.30. По корках, по спеці повзуть Болгарією півдня. І шлях, що може бути пройдено за дві години, вони проходять вісім годин, бо час такий.
Турагенти відповідають не на всі питання, а тільки на ті, що їм хочеться. Через дві години, через день, через два. На всі скарги одна відповідь: це все перевізник винний, ми надали йому всі ваші побажання. Це перевізник вирішив везти групу з чотирьох людей по двоє різними автобусами?
Так, в нас була складна схема. Четверо людей їхали з двох різних місць, потім двоє поверталися, ще двоє - їхали в Болгарію, потім четверо поверталися. Але з нормальним надходженням інфолистів і розсадкою, а головне - з нормальною комунікацією від турфірми - проблем би не було. А так кожна, кожна поїздка - нерви. Будь ласка, скиньте нам інфолист. Ну будь ласка! А людям треба до Полтави, на коли квиток замовляти? Бо квиток на поїзд не візьмеш за кілька годин, а коли автобус - незрозуміло. Ми, до речі, три пари квитків сдали на різні поїзди, бо час вгадати так і не вдалося. Наголошую, що тут проблема не в кордоні! Про те, що стоїмо на кордоні, знають всі, хто зараз подорожує. Мова саме про час відправлення автобуса і про те, що дізнаєшся його за кілька годин до відправлення.
Вони милі і привітні до того, як перераховуєш гроші. Після цього готуйтеся телефонувати, писати, вмовляти, і може, вам пощастить більше.
З плюсів: таки всі доїхали куди треба. Але такого жахливого сервісу я ще ніколи не зустрічала.
відгук
Коментарі до відгуку