Сьогодні мав чергові проблеми на АЗС MOTTO м.Борислав Львівської області. На заправці не виявилося дп. Зателефонував оператору "топливо юа", пояснив ситуацію і попросив повернути мені кошти на особовий рахунок, щоб заправитися по додатку на іншій азс, виявляється щоб повернути кошти на особовий рахунок їм потрібно два дні щоб перевірити чи талони не використані. От я придбав талонів на 50л і роби що хочеш, чекай два дні. Я рахую що така операція як перевірка талонів на придатність повинна проводитись до 1год часу. Раз ви надаєте такий сервіс, значить ви повинні контролювати наявність палива на тій чи іншій АЗС. І це вже далеко не перший раз в мене такі проблеми. От така чергова сумна історія.Мабуть це була моя остання покупка талонів по цьому чудо-додатку.
Андрій, ми дуже засмучені, що у Вас виникли певні незручності, але хочемо пояснити, що міри які Вам були запропоновані - вимушені. На відмінну від інших АЗС, Мотто не надає нам інформацію в автоматичному режимі після використання талону. Отже, ми маємо перевірити інформацію через центральний офіс.
Взагалі ми площадка маркетплейс, що означає, що талони нам завантажуються від самої мережі. На жаль, проконтролювати наявність пального неможливо та й проблема в тому, що ми не знаємо Вашого місцезнаходження.
Можемо порекомендувати купувати талони безпосередньо на самій АЗС, впевнившись перед цим, що необхідний вид пального є.
Тим паче, що Ви знаєте що на АЗС бувають такі проблеми.
Дуже сподіваємось на те, що технічні складнощі із Мотто будуть вирішенні у найближчий час.
Зі свого боку робимо все можливе та чекаємо на Ваше повернення у нашому додатку.
Добре, проїхали цю неприємну історію. В додаток повернувся, але з АЗС MOTTO зав‘язав. Тепер заправляюся по додатку на АЗС CHIPO. Все нормально, ДП завжди в наявності, одним словом все OK.
проблема з ДП - Відгуки про Паливо ЮА (Toplyvo UA)
відгук
Коментарі до відгуку
Взагалі ми площадка маркетплейс, що означає, що талони нам завантажуються від самої мережі. На жаль, проконтролювати наявність пального неможливо та й проблема в тому, що ми не знаємо Вашого місцезнаходження.
Можемо порекомендувати купувати талони безпосередньо на самій АЗС, впевнившись перед цим, що необхідний вид пального є.
Тим паче, що Ви знаєте що на АЗС бувають такі проблеми.
Дуже сподіваємось на те, що технічні складнощі із Мотто будуть вирішенні у найближчий час.
Зі свого боку робимо все можливе та чекаємо на Ваше повернення у нашому додатку.