Вже писав відгук що ліжко ніяк не могли відправити! Оновлюю інформацію:
Замовлення зробили 10 січня. Сьогодні 20.03.24 воно до нас все таки приїхало.
Як ми вирішили ситуацію?
Нам обіцяли відмравити ліжко 16.03.24 але «логіст» зник з телеграму 13.03 і на повідомлення не відповідав. Також дозвонитись до менеджера було просто нереально! Телефонував на всі номери які тільки можливо, але всюди ігнор!
Вже зібрали всю інформацію і хотіли йти в кіберполіцію та подавати до суду!
Вирішив спробувати і скинув 10 грн. на ФОП КОВРИГО (на який я робив оплату) з повідомленням «якщо не відповісте по моєму замовленню то ми подаємо позов до суду».
Через 10 хв. мені дали номер ТГ куди я можу написати. Швидко відповіли і пообіцяли доставку на середу. Ліжко приїхало. Зі слів водія, це ліжко до вечора вівторка дороблювали. Напевно навіть і не починали раніше!
По ліжку - прийшло що і замовляли. Каркас ліжка нормальний, а от уже все що всередені - дешеве. Не знаю яке ліжко має бути на такий бюджет, але є що є. Напевно за ці гроші це ще нормальний варіант.
Другу частину оплати за ліжко просили скинути на особисту картку, але змусив прийняти оплату на ФОП КОВРИГО.
Ліжко приїхало, але я б все таки не радив з ними звязуватись! Повний ігнор, стрес, затримки, вічні обіцянки. Як тільки ви скинули їм гроші, вони забувають за вас. Менеджер нічого не знає, логіст нічого не знає. Відповідають раз в неділю. Краще знайдіть когось у своємо місті і проблем буде меньше, коли можна буде предявити претензії живій людині, а не телеграм акаунту!
Бережіть себе та вимагайте в них коштів любим способом!
Пиши заяву в кибер полицию, они его не привезут ! Я в такой же ситуации , только жду тумбочки 3 месяца написала заяву в к бер полицию так же в банк позвонила что бы заблокировали фоп
чекаємо ліжко вже 2 місяці - Відгуки про Інтернет-магазин the_sofas
якщо протягом тижня не відправлять можемо написати колективну скаргу на ФОП на який оплачували кошти. бачу що нас тут не мало.
відгук
Коментарі до відгуку
Замовлення зробили 10 січня. Сьогодні 20.03.24 воно до нас все таки приїхало.
Як ми вирішили ситуацію?
Нам обіцяли відмравити ліжко 16.03.24 але «логіст» зник з телеграму 13.03 і на повідомлення не відповідав. Також дозвонитись до менеджера було просто нереально! Телефонував на всі номери які тільки можливо, але всюди ігнор!
Вже зібрали всю інформацію і хотіли йти в кіберполіцію та подавати до суду!
Вирішив спробувати і скинув 10 грн. на ФОП КОВРИГО (на який я робив оплату) з повідомленням «якщо не відповісте по моєму замовленню то ми подаємо позов до суду».
Через 10 хв. мені дали номер ТГ куди я можу написати. Швидко відповіли і пообіцяли доставку на середу. Ліжко приїхало. Зі слів водія, це ліжко до вечора вівторка дороблювали. Напевно навіть і не починали раніше!
По ліжку - прийшло що і замовляли. Каркас ліжка нормальний, а от уже все що всередені - дешеве. Не знаю яке ліжко має бути на такий бюджет, але є що є. Напевно за ці гроші це ще нормальний варіант.
Другу частину оплати за ліжко просили скинути на особисту картку, але змусив прийняти оплату на ФОП КОВРИГО.
Ліжко приїхало, але я б все таки не радив з ними звязуватись! Повний ігнор, стрес, затримки, вічні обіцянки. Як тільки ви скинули їм гроші, вони забувають за вас. Менеджер нічого не знає, логіст нічого не знає. Відповідають раз в неділю. Краще знайдіть когось у своємо місті і проблем буде меньше, коли можна буде предявити претензії живій людині, а не телеграм акаунту!
Бережіть себе та вимагайте в них коштів любим способом!
0633629889
Зв’яжіться зі мною