Олександр Відгук додано 11 квітня, 2024 год7 переглядів
Розуміння резерв товару в продавців і менеджерів немає. Якщо ви витрати час на пошук і бронювання товару,то це не означає що товар вас дочекається. Поки ви уточнюєте стан товару і чекає фото,його просто продасть іншому клієнту. І їм всеодно,що ви витрачаєте свій час на пошук підходящого товару по ціні і стану
Дякуємо за відгук. Ми продаємо комісійну техніку, яка є в наявності лише в одному екземплярі. Тому чекати довго, поки ви вирішите, чи брати товар, ми не можемо. Оскільки ми не отримали від вас підтвердження замовлення або чіткої відповіді, товар був проданий іншому клієнту у нашому стаціонарному магазині.
Для вас і всіх, хто читає цей відгук, даруємо промокод на персональну знижку. При оформленні замовлення на сайті вкажіть його.
Да,да,да. В 9:48 підтвердження замовлення +фото. В 9:50 -моє прохання надати додаткові фото. Відповідь від Вас через 2 години,що немає. То хто довго не відповідав і не дав чіткої відповіді?
Навіть такими відповідями, ви дайте знати яке відношення у вас до клієнтів. Трохи не вийшло збрехати да? А так хотіли через 1.5 місяці відмазатись,що не ваша вина
Продали зарезервований товар - Відгуки про Техносток комісійний магазин
відгук
Коментарі до відгуку
Для вас і всіх, хто читає цей відгук, даруємо промокод на персональну знижку. При оформленні замовлення на сайті вкажіть його.
Промокод: X7rsNu68G2