НЕ РЕКОМЕНДУЮ, і Застерігаю НЕ КОРИСТУЙТЕСЯ цим СЕРВІСОМ. 28.12.2023 о 10:07 У мене списало кошти з карти на наступний місяць користування, це при тому, що я після покупки 28.11.2023 о 11:24 одразу видалив свою картку для автоматичної пролонгації. Сервіс підтримка просто ВИРОДКИ, одразу як побачив, що списали кошти через телеграм з ними звʼязався. Описав свою ситуацію, що прошу допомогти і повернути мені мої гроші, писав що зранку ще не користувався їхнім сервісом, писав що оплату зняли раніше по часу ніж я оплатив першого разу. В телеграмі в мене запросили квитанцію уточнили ID, все надав. Потім через пару годин спитав коли ж мені гроші повернуть на карту то ці виродки мені написали: «На жаль, згідно з умовами договору, якщо користувач не відключив автоматичне продовження тарифу завчасно, кошти поверненню не підлягають. Послуга буде надаватися протягом 30 днів після оплати, навіть у разі скасування підписки.» Якщо що то це п.6.2 їхнього договору. І на мої доводи що я карту видалив одразу і чому у них щось не спрацювало, їм пофіг. Після списання звісно я зайшов ще раз, повторно видалити карту, а мені ці Виродки пишуть ви видалили карту сьогодні після списання. В результаті ні фіга мені не повернули. Просто Виродки.
Переваги:
НЕМАЄ
Недоліки:
- канали транслюють російською
- клієнту не допомагають
- банківська карта не видаляється одразу після оплати послуги (глюк системи або спеціально так зробили)
- гроші з банківської карти списують раніше, а не через 30 днів
- включають свою морду у вигляд цеглини і посилаються на свій пункт договору 6.2
Вітаємо! Прикро, що Ви зіткнулися такою ситуацією. Сервіс надає послуги згідно договору публічної оферти. Автоподовження тарифу відбувається попередньо ( у Вашому випадку за годину), задля того, аби абонент своєчасно отримав послугу. Сервіс надає можливість звернутися до техпідтримки, аби переконатися у правильності виконання дій та отриманій професійної допомоги. Наразі Ви можете користуватися послугами до завершення дії тарифу. З турботою, SWEET.TV
Шахраї. Не клієнт орієнтовані. - Відгуки про sweet.tv
28.12.2023 о 10:07 У мене списало кошти з карти на наступний місяць користування, це при тому, що я після покупки 28.11.2023 о 11:24 одразу видалив свою картку для автоматичної пролонгації.
Сервіс підтримка просто ВИРОДКИ, одразу як побачив, що списали кошти через телеграм з ними звʼязався. Описав свою ситуацію, що прошу допомогти і повернути мені мої гроші, писав що зранку ще не користувався їхнім сервісом, писав що оплату зняли раніше по часу ніж я оплатив першого разу.
В телеграмі в мене запросили квитанцію уточнили ID, все надав. Потім через пару годин спитав коли ж мені гроші повернуть на карту то ці виродки мені написали:
«На жаль, згідно з умовами договору, якщо користувач не відключив автоматичне продовження тарифу завчасно, кошти поверненню не підлягають. Послуга буде надаватися протягом 30 днів після оплати, навіть у разі скасування підписки.»
Якщо що то це п.6.2 їхнього договору.
І на мої доводи що я карту видалив одразу і чому у них щось не спрацювало, їм пофіг. Після списання звісно я зайшов ще раз, повторно видалити карту, а мені ці Виродки пишуть ви видалили карту сьогодні після списання.
В результаті ні фіга мені не повернули. Просто Виродки.
відгук
Коментарі до відгуку