Добрий день, усім хто користується послугами SWEET.TV або хоче встановити собі цей додаток. Прошу вас бути дуже уважними щодо оплати послуг за користування додатком і перевіряти кожну оплату. Раніше я користувалась послугами цієї компанії і була задоволена. Гарна якість, багато контенту рідною мовою. Але стикнулась з тим, що компанія протягом трьох місяців, автоматично знімала кошти з моє картки за послуги, яких я не отримувала. У зв'язку з тим, що я майже не користувалась додатком, я відмовилась від підписки на послуги і це зафіксовано і в моєму особистому кабінеті, і в моєму акаунті. Але після відключення підписки компанія SWEET.TV продовжувала знімати кошти з моєї картки. Коли я звернулась в службу підтримки цієї компанії з проханням розібратись у ситуації і повернути мої кошти, мені надали відповідь, що підписка відключена і більше нічого. Я знову написала в службу підтримки, вказала свої номери ID користувача (у мене їх було два), повторно надала усі скріншоти з оплатами і повідомлення про те, коли була відключена моя підписка. Знову попросила розібратись і повернути мені кошти. І я отримала дуже цікаву відповідь. Мені написали, що мою картку оператор видалив і кошти повернути мені не можуть. А далі написали, що підписка підключена і вказали № ID користувача і електронну адресу, за допомогою якої була реєстрація на SWEET.TV. Але вся суть у тому, що спочатку мені відповіли, що підписка відключена. Але на наполегливі прохання розібратись і повернути мені кошти, виявилось, що послуга підключена не моє ID, не на мою електронну адресу і, що кошти мені повернути не можуть бо послуга вже підключена. Емоції просто переповнюють. Скільки таких, як ця компанія, під час війни наживаються на звичайних людях. Несправедливість просто обурює. І більш за все обурює те, що це не карається законом. Тому, будь ласка, будьте уважні і не давайте себе ошукати.
Добрий день! Нам прикро, що викликали у Вас такі емоції. Здійснюючи оплату послуги, на екрані пристрою було попередження, що надалі підписка буде продовжена автоматично за стандартною ціною.
Це ми робимо для зручності, аби користування сервісом не переривалось. Ввівши реквізити картки та провівши оплату, ви погодились з цими умовами.
Закріпити платіжну картку за акаунтом може лише власник платіжної картки, володіючи даними цієї ж картки
Якщо глядач авторизується у сервісі у різний спосіб, наприклад і через Google-акаунт і через телефон, для системи він ― дві різні особи. І якщо карта прив’язана і там і там, а абонент видалив її лише в одному з акаунтів SWEET.TV, на другому автопідписка буде активна.
Не рекомендую цю компанію. - Відгуки про sweet.tv
Прошу вас бути дуже уважними щодо оплати послуг за користування додатком і перевіряти кожну оплату.
Раніше я користувалась послугами цієї компанії і була задоволена. Гарна якість, багато контенту рідною мовою. Але стикнулась з тим, що компанія протягом трьох місяців, автоматично знімала кошти з моє картки за послуги, яких я не отримувала. У зв'язку з тим, що я майже не користувалась додатком, я відмовилась від підписки на послуги і це зафіксовано і в моєму особистому кабінеті, і в моєму акаунті. Але після відключення підписки компанія SWEET.TV продовжувала знімати кошти з моєї картки. Коли я звернулась в службу підтримки цієї компанії з проханням розібратись у ситуації і повернути мої кошти, мені надали відповідь, що підписка відключена і більше нічого. Я знову написала в службу підтримки, вказала свої номери ID користувача (у мене їх було два), повторно надала усі скріншоти з оплатами і повідомлення про те, коли була відключена моя підписка. Знову попросила розібратись і повернути мені кошти. І я отримала
дуже цікаву відповідь. Мені написали, що мою картку оператор видалив і кошти повернути мені не можуть. А далі написали, що підписка підключена і вказали № ID користувача і електронну адресу, за допомогою якої була реєстрація на SWEET.TV. Але вся суть у тому, що спочатку мені відповіли, що підписка відключена. Але на наполегливі прохання розібратись і повернути мені кошти, виявилось, що послуга підключена не моє ID, не на мою електронну адресу і, що кошти мені повернути не можуть бо послуга вже підключена.
Емоції просто переповнюють. Скільки таких, як ця компанія, під час війни наживаються на звичайних людях. Несправедливість просто обурює. І більш за все обурює те, що це не карається законом.
Тому, будь ласка, будьте уважні і не давайте себе ошукати.
відгук
Коментарі до відгуку
Це ми робимо для зручності, аби користування сервісом не переривалось. Ввівши реквізити картки та провівши оплату, ви погодились з цими умовами.
Закріпити платіжну картку за акаунтом може лише власник платіжної картки, володіючи даними цієї ж картки
Якщо глядач авторизується у сервісі у різний спосіб, наприклад і через Google-акаунт і через телефон, для системи він ― дві різні особи. І якщо карта прив’язана і там і там, а абонент видалив її лише в одному з акаунтів SWEET.TV, на другому автопідписка буде активна.