Володимир Відгук додано 15 січня, 2023 год39 переглядів
Не перший раз я підключаю на Новий рік, акційну підписку від цього сервісу. Раніше я підключав тариф, знав, що продовжувати не збираюсь, видаляв в особистому кабінеті прив`язану банківську карту. Так було минулого разу. Цього разу щось пішло не так - в кабінеті я заздалегідь декілька разів перевірив, щоб не було прив`язаної карти, але в останній день дії акційного тарифа в мене відбувається зняття коштів з картки. Одразу пишу в тех. підтримку, що не збирався продовжувати й прошу повернути кошти. Доречі, в мене вже був позитивний досвід, коли таким чином списувати кошти, і по запиту в ТП відключали тариф і повертали кошти. Але то був інший онлайн сервіс. А щож Sweet Tv? ТП відповіла, що повернення коштів неможливе, що треба було вимкнути автопродовження тарифу. Але я декілька разів перевіряв, карта не прив'язана, автопродовження не було. Питаю, чому кошти зняло, коли ще діє акційний тариф... і оператор Роман більше не виходить на зв'язок... Добре, дублюю своє питання через деякий час. Відповідає оператор Марина, та питає мій ID користувача. Пишу ID та опис ситуації. Марина теж перестає відповідати. Через деякий час дублюю питаня... але, нажаль, відподі більш не було. Дуже неприємне враження залишилось. Як кошти зняти, так нікого шукати не треба, зняли навіть без прив'язаної карти. А як потрібна допомога у вирішенні питання, так повне ігнорування збоку ТП.
Вітаємо! Некоректне ставлення до користувачів - неприйнятне для сервісу SWEET.TV Зверніться, будь ласка, до нас в соцмережі Інстаграм або Фейсбук. Аби сервіс допоміг Вам з'ясувати дану ситуацію.
а звернення у ТП з особистого кабінету через пошту чим вас не влаштовує? я як користувач обрав цей спосіб, запропонований вамі. чи я ще маю шукати вас в інсті чи фб? клієнтоорієнтовність зашкалює.
Зняття коштів без мого дозволу, ігнорування тех. підтримкою. - Відгуки про sweet.tv
Так було минулого разу. Цього разу щось пішло не так - в кабінеті я заздалегідь декілька разів перевірив, щоб не було прив`язаної карти, але в останній день дії акційного тарифа в мене відбувається зняття коштів з картки.
Одразу пишу в тех. підтримку, що не збирався продовжувати й прошу повернути кошти. Доречі, в мене вже був позитивний досвід, коли таким чином списувати кошти, і по запиту в ТП відключали тариф і повертали кошти. Але то був інший онлайн сервіс.
А щож Sweet Tv? ТП відповіла, що повернення коштів неможливе, що треба було вимкнути автопродовження тарифу. Але я декілька разів перевіряв, карта не прив'язана, автопродовження не було.
Питаю, чому кошти зняло, коли ще діє акційний тариф... і оператор Роман більше не виходить на зв'язок... Добре, дублюю своє питання через деякий час. Відповідає оператор Марина, та питає мій ID користувача. Пишу ID та опис ситуації. Марина теж перестає відповідати. Через деякий час дублюю питаня... але, нажаль, відподі більш не було.
Дуже неприємне враження залишилось. Як кошти зняти, так нікого шукати не треба, зняли навіть без прив'язаної карти. А як потрібна допомога у вирішенні питання, так повне ігнорування збоку ТП.
відгук
Коментарі до відгуку