Людмила Відгук додано 1 грудня, 2022 год196 переглядів
Немає можливості видалити картку в особистому кабінеті,інструкцій жодних теж немає.В кабінеті не висвічує можливості відключити пакет.Гроші списує автоматично.Не рекомендую
2. У вкладці «Оплата» оберіть «Управління» ― «Налаштування автоподовження».
3. Виконайте інструкції, щоб відключити автоподовження
4. Після цього оберіть свою картку в Кабінеті та видаліть її.
Увага! 1. Якщо Ви сплачували за сервіс через Google Play aбо App Store, автоподовження треба вимкнути в налаштуваннях цих застосунків.
2. Якщо глядач авторизується у сервісі у різний спосіб, наприклад і через Google-акаунт і через телефон, для системи він ― дві різні особи. І якщо карта прив’язана і там і там, а абонент видалив її лише в одному з акаунтів SWEET.TV, на другому автопідписка буде активна. Перевірте і цей нюанс.
Якщо у Вас виникнуть питання щодо зміни тарифу або видалення картки ― обов’язково зверніться в техпідтримку. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, вайбер viber://pa?chatURI=sweet-tv
2. У вкладці «Оплата» оберіть «Управління» ― «Налаштування автоподовження».
3. Виконайте інструкції, щоб відключити автоподовження
4. Після цього оберіть свою картку в Кабінеті та видаліть її.
Увага! 1. Якщо Ви сплачували за сервіс через Google Play aбо App Store, автоподовження треба вимкнути в налаштуваннях цих застосунків.
2. Якщо глядач авторизується у сервісі у різний спосіб, наприклад і через Google-акаунт і через телефон, для системи він ― дві різні особи. І якщо карта прив’язана і там і там, а абонент видалив її лише в одному з акаунтів SWEET.TV, на другому автопідписка буде активна. Перевірте і цей нюанс.
Якщо у Вас виникнуть питання щодо зміни тарифу або видалення картки ― обов’язково зверніться в техпідтримку. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, вайбер viber://pa?chatURI=sweet-tv
Світ тв-шахраї - Відгуки про sweet.tv
відгук
Коментарі до відгуку
1. Зайдіть в свій кабінет на сайт SWEET.TV https://sweet.tv/cabinet
2. У вкладці «Оплата» оберіть «Управління» ― «Налаштування автоподовження».
3. Виконайте інструкції, щоб відключити автоподовження
4. Після цього оберіть свою картку в Кабінеті та видаліть її.
Увага! 1. Якщо Ви сплачували за сервіс через Google Play aбо App Store, автоподовження треба вимкнути в налаштуваннях цих застосунків.
2. Якщо глядач авторизується у сервісі у різний спосіб, наприклад і через Google-акаунт і через телефон, для системи він ― дві різні особи. І якщо карта прив’язана і там і там, а абонент видалив її лише в одному з акаунтів SWEET.TV, на другому автопідписка буде активна. Перевірте і цей нюанс.
Якщо у Вас виникнуть питання щодо зміни тарифу або видалення картки ― обов’язково зверніться в техпідтримку. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, вайбер viber://pa?chatURI=sweet-tv
1. Зайдіть в свій кабінет на сайт SWEET.TV https://sweet.tv/cabinet
2. У вкладці «Оплата» оберіть «Управління» ― «Налаштування автоподовження».
3. Виконайте інструкції, щоб відключити автоподовження
4. Після цього оберіть свою картку в Кабінеті та видаліть її.
Увага! 1. Якщо Ви сплачували за сервіс через Google Play aбо App Store, автоподовження треба вимкнути в налаштуваннях цих застосунків.
2. Якщо глядач авторизується у сервісі у різний спосіб, наприклад і через Google-акаунт і через телефон, для системи він ― дві різні особи. І якщо карта прив’язана і там і там, а абонент видалив її лише в одному з акаунтів SWEET.TV, на другому автопідписка буде активна. Перевірте і цей нюанс.
Якщо у Вас виникнуть питання щодо зміни тарифу або видалення картки ― обов’язково зверніться в техпідтримку. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, вайбер viber://pa?chatURI=sweet-tv