Ольга Відгук додано понеділок, 15 вересня9 переглядів
Суші мастер, не цінують своїх клієнтів. Моя мама робила замовлення через сайт на суму більше ніж 2 тис грн, на сайті не вказано те, що треба робити передплату якщо сума замовленн від 2 тис. Замовлення вона зробила ввечері, а наступний день - день народження, мама цілий день на телефоні, відповідно дзвінок пропустила, ладно якби номер був підписаний суші мастер, а так дзвонив просто невідомий номер, відповідно вона не передзвоню вала бо не знала хто це. Коли вона зрозуміла, що замовлення нема, подзвонила перепитати в чому проблема, на що їй сказали, що вона сама винна в тому що не взяла слухавку, жодного вибачення, привітання або спокійного вирішення питання, я особисто чула цю розмову, оператор Ігор звинувачував її в тому що вона не взяла слухавку, вона сказала що могли б зателефонувати наприклад ще раз, або відправити повідомленням цю інформацію, бо у нас на цей час були запрошені гості, а ваша компанія зіпсувала день і настрій, що після такого ми замовляти у вас більше не будемо, завжди проблема була з доставкою, пишуть один час, а приходить пізніше при чому завжди! За те, що не було жодних вибачень і варіантів мирно вирішити цю проблему суші мастер втратили клієнтів, і далеко не одного, дякую за зіпсований день народження
Вітаємо! Нам дуже прикро, що ми не виправдали ваших очікувань.😔 Просимо вибачення і щиро хочемо виправити ситуацію! Будь ласка, напишіть номер замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Ваше замовлення в нашій системі. Кожного дня ми проводимо роботу над помилками, адже прагнемо бути краще для вас. Ваша думка дуже важлива для нас! З повагою, ваш Sushi Master💛
Для нас важливо, щоб кожен наш клієнт залишався задоволеним, тому такі ситуації є для нас неприпустимими. Щоб ми могли детально розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення, будь ласка, надайте номер вашого замовлення.
Ми цінуємо вашу думку і зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. З повагою, Sushi Master💛
Наразі оператор Sushi Master вже говорив з вами стосовно розв'язання цього питання. Ще раз перепрошуємо за ситуацію, що склалася.😔 Сподіваємося, що знову завоюємо Вашу довіру! Якщо у Вас будуть якісь запитання, можете зателефонувати нам за номером 0 800 330 333💙
Клієнтоорієнтованості нуль! - Відгуки про Суші Майстер, Київ
замовлення через сайт на суму
більше ніж 2 тис грн, на сайті не
вказано те, що треба робити
передплату якщо сума замовленн від
2 тис. Замовлення вона зробила
ввечері, а наступний день - день народження, мама цілий день на телефоні, відповідно дзвінок
пропустила, ладно якби номер був
підписаний суші мастер, а так дзвонив просто невідомий номер, відповідно вона не передзвоню вала
бо не знала хто це. Коли вона
зрозуміла, що замовлення нема,
подзвонила перепитати в чому
проблема, на що їй сказали, що вона
сама винна в тому що не взяла слухавку, жодного вибачення,
привітання або спокійного вирішення
питання, я особисто чула цю
розмову, оператор Ігор звинувачував її в тому що вона не взяла слухавку,
вона сказала що могли б зателефонувати наприклад ще раз,
або відправити повідомленням цю інформацію, бо у нас на цей час були запрошені гості, а ваша компанія зіпсувала день і настрій, що після такого ми замовляти у вас більше не
будемо, завжди проблема була з доставкою, пишуть один час, а
приходить пізніше при чому завжди!
За те, що не було жодних вибачень і варіантів мирно вирішити цю проблему суші мастер втратили клієнтів, і далеко не одного, дякую за зіпсований день народження
відгук
Коментарі до відгуку
Я не побачила запропонованих варіантів вирішення ситуації
Ми цінуємо вашу думку і зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. З повагою, Sushi Master💛