Наша родина дуже давно є клієнтом Суші Майстра. Вперше я скуштувала ваші роли ще у 2019 році, я і закохалась просто у Суші Майстер. Ми замовляли і доставку, і самовивіз. Останні роки три замовляємо тільки самовивіз бо дуже близко знаходимось біля точки видачі і швидше прийти забрати і підти. Так ось, 07.03.2025 ввечері я зробила замовлення на 08.03.2025 ( номер замовлення: 854884 на 19:00. Я була абсолютно впевнена, що вчасно заберу своє замовлення і піду додому. Адміністратор повідомила мені, що моє замовлення не готове, що треба буде чекати ще десь до години. Прийняла цю інформацію спокійно і почекала 40 хвилин і забрала свій сет. Я розумію, що святковий день, сильне навантяження, багато замовлень. Через 5 днів мені зателефонували з центру якості обслуговування Суші Майстра, перепросили за незручності, і оператор сказала, що у якості вибачення до наступного замовлення мені додадуть рол у подарунок. Окей, я роблю замовлення по телефону сьогодні ( номер замовлення 729858) і цього ролу додаткового не було...зателефонувала у службу підтримки, мені сказала операторка, що так і вас цей рол не доданий в сьогоднішнє замовлення, додадуть вже у наступне...Розчарування повне. Більше у вас нічого замовляти не буду.
Просимо вибачення за ситуацію. Більше подібного випадку не повториться. З кожним днем ми робимо все можливе, щоб бути для Вас тільки кращими! Дякуємо Вам за ваші зауваження та спостережливість. Сподіваємося, що знову завоюємо Вашу довіру! Ваш Sushi Master💛
Суші Майстер розчарував... - Відгуки про Суші Майстер, Київ
відгук
Коментарі до відгуку