Інтернет - магазин STYLUS
STYLUS існує на українському ринку онлайн-продажів з 2008 року і за цей час встиг зарекомендувати себе як надійний інтернет-магазин. На сьогоднішній день у STYLUS представлений широкий асортимент цифрової техніки, дрібного та великого побутового обладнання, книг, товарів для дітей і всього, що стане в нагоді в кожному будинку.
Замовити необхідний товар...
детальніше stylus.ua
Перейти на сайт
Інтернет-магазини
Ситуація від 03.05.2023 Номер замовлення 3091085, номер сервісної заявки на діагностику 2305031701. - Відгуки про Інтернет - магазин STYLUS
Номер замовлення 3091085, номер сервісної заявки на діагностику 2305031701.
Цей макбук у Стілусі на Січових стрільців. Спочатку замовлення мало бути 27.04.23, перенесли на 28.04, потім перенесли на 29.04, 29 числа зі мною не зв'язались, звязались 1.05, замовлення ще не було. Але прийшла потім смс що 2. 05 можна забирати. Приїхав на січових стрільців, первинно оглянув ноутбук, так як повний огляд і логін в системо заборонений, вроді все було добре, оплатив і поїхав додому. Дома Залогінився в свій Апл Ід і тільки тоді переді мною вілкрилась повна панель і я відразу побачив помилку на значку акумулятора, він був 1%, Помилка була така: Акумулятор працює не правильно, не заряджається потрібна заміна. Не довго думав. все акуратно скалав і поїхав назад в магазин на Січових стрільців, там мене зустрів той консультант, сказав що мені потрібно їхати на Предславинську 32, в сервісний центр, вони там подивляться і щоб я сказав що мені гроші сьогодні потрібні і вони відразу віддадуть - Це слова консультанта цього магазину!
Приїхав я на сервіс, все розповів, сказав що ноутбук в мене був від сили пів години і пояснив проблему. Вони спробували його включити і тоді самі переконались що дійсно є проблема з акумулятором. Далі інший консультант намагався скинути налаштування Макбуку комбінацією клавіш, після чого Макбук взагалі перестав включатись. В талоні на прийом написали що проблема з акумулятором, не включається. Хоча коли я приїхав він включався на їх очах. Відповідно зазначили що був відбиток пальця на єкрані) а також розірвана картонка якою змотаний кабель і кабель змотаний не вірно, а ще що логінився в свій Апл ід, якщо цього не зробити то проблему і не побачиш. Відповідно це означає що гроші мені не повернуть, бо товар "втратив свій вид" ))) Забрали на 14 днів типу на діагностику, а потім якщо що то ще на 45 днів на ремонт. Консультант навіть відразу почав говорити, що це не їх гарантійний випадок що потрібно відправляти по гарантію до виробника, я так розумію кудись у Європу. Короче повна казка! Ні грошей ні макбука, всього за пів години. Цікаво який буде фінал цієї історії, судячи по іншім відгукам, мені повернуть Макбук який перестав включатись після дій консультанта і скажуть що дефекта не виявлено, він просто повинен не включатись і не заряджатись!)))
відгук
Коментарі до відгуку