Це було не те що погано, це було жахливо!! Закордонний маршрут до Словаччини/Австрії – це взагалі окрема історія. Чомусь БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕНЬ була зупинка у ТЕРНОПОЛІ, де ми витратили зайві 4години!!!! І там же була здійснена пересадка про яку, звичайно, ніхто не попереджав!!!
Водії - хами, жінок-пасажирок називали «курв*ми», «бабським царством» і тд На якісь адекватні запитання – давали просто хамські, некоректні відповіді Декілька разів були різкі зупинки, коли люди майже вилітали зі своїм місць Зупинки на місцях, де всі туалети закриті, сказали «треба памперси носити» ! Пояність, дорослим чоловікам що таке слово етикет і як потрібно вести себе на робочому місці або звільніть!!!!! Про чистоту автобуса теж говорити буде зайвим, стан не кращий ніж організація, поведінка водії і тд Але це не кінець! За 45 хв до Братислави, людям, які далі їдуть у Відень сказали буде ДРУГА пересадка і ще і з затримкою!!!! На питання чому не попереджуєте завчасно – думаю зрозуміло, що у відповідь отримали хамовиті фразочки про «баб» від мужиків 45+ Нікому не раджу і сама більше не поїду цим перевізником
Велике прохання написати ще в спілку захисту споживачів, я рік тому назад їздила з цими перевізником, те саме хамське відношення, я купувала квитки через бла бла кар, я певно тижнів 2 потім з ними переписувлаася з проханням поставити рейтинг та вказати про пересадку в Тернополі....отримала тільки вибачення, і що перевізник не надава інформації про пересадку,тому вони цього не зазнчачають. Одним словом,марна справа була
Ще дзвонила і писала на офіційну електронну пошту та телефон.
Ну ок, написали лист з вибаченнями через місяць.
Я дуже шкодую, що не написала в спілку справ споживачів, можливо якби я більше приділила увагу та часу, ніхто б більше не отримав такий негативний досвід подорожі.Просто я свої зусилля спрямувала на блабла кар та офіційні джерела, теж писала відгуки на сайтах.
Це було більше, ніж жахливо - Відгуки про Стецик Т.В. пасажирські перевезення
Закордонний маршрут до Словаччини/Австрії – це взагалі окрема історія. Чомусь БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕНЬ була зупинка у ТЕРНОПОЛІ, де ми витратили зайві 4години!!!! І там же була здійснена пересадка про яку, звичайно, ніхто не попереджав!!!
Водії - хами, жінок-пасажирок називали «курв*ми», «бабським царством» і тд
На якісь адекватні запитання – давали просто хамські, некоректні відповіді
Декілька разів були різкі зупинки, коли люди майже вилітали зі своїм місць
Зупинки на місцях, де всі туалети закриті, сказали «треба памперси носити» ! Пояність, дорослим чоловікам що таке слово етикет і як потрібно вести себе на робочому місці або звільніть!!!!!
Про чистоту автобуса теж говорити буде зайвим, стан не кращий ніж організація, поведінка водії і тд
Але це не кінець!
За 45 хв до Братислави, людям, які далі їдуть у Відень сказали буде ДРУГА пересадка і ще і з затримкою!!!!
На питання чому не попереджуєте завчасно – думаю зрозуміло, що у відповідь отримали хамовиті фразочки про «баб» від мужиків 45+
Нікому не раджу і сама більше не поїду цим перевізником
відгук
Коментарі до відгуку
Велике прохання написати ще в спілку захисту споживачів, я рік тому назад їздила з цими перевізником, те саме хамське відношення, я купувала квитки через бла бла кар, я певно тижнів 2 потім з ними переписувлаася з проханням поставити рейтинг та вказати про пересадку в Тернополі....отримала тільки вибачення, і що перевізник не надава інформації про пересадку,тому вони цього не зазнчачають. Одним словом,марна справа була
Ще дзвонила і писала на офіційну електронну пошту та телефон.
Ну ок, написали лист з вибаченнями через місяць.
Я дуже шкодую, що не написала в спілку справ споживачів, можливо якби я більше приділила увагу та часу, ніхто б більше не отримав такий негативний досвід подорожі.Просто я свої зусилля спрямувала на блабла кар та офіційні джерела, теж писала відгуки на сайтах.