Група компаній Sport Life заснована венчурним фондом Київ-Капітал у Меріленді, США у 2001 році з метою інвестицій у спортивну інфраструктуру країн Східної Європи.
Важливим напрямом діяльності компанії є розширення мережі фітнес-центрів та спортивних клубів, що працюють відповідно до світових стандартів.
Сьогодні група компаній Sport Life управляє мережею фітнес-клубів, магазинів спортивного...
детальніше
Політика штрафів - Відгуки про Sport Life
"Доброго дня!
В мене є претезія щодо формування сум штрафів при запізненні. Мене оштрафували за 1 хвилину на 150грн, при тому що щоб попасти в зал я чекав 10 хвилин поки Ваша система зачислила платіж. У грудні коли мені продали абон на 2 роки я звернув увагу, що подібні підходи до штрафів мене не влаштовують, на що я отримав відповідь що у розрізі 1хв це не проблема і вони будуть списані на рецепції. Я вважаю є різниця вихід з затримкою на 1 хв, або 30. Може Ви трошки вкладатесь в зміну політик і почнете похвилиний біллінг? У моєму випадку за затримку на 1хв я сплачу поверх ще одне тренунвання виходячи з того скільки коштував мені абонемент. Доречі сам договір на пошту я так і не отримав. Взагалі це дуже зручно накладати обмеження і відповідальність на клієнта, коли за тим хто надає послуги ніякої відповідальності нема. Наприклад за той час поки не працював зал чому я не отримую відшкодування?
16 февраля 2023, 10:58:35, от "Support" [email protected]
Доброго ранку! Система нарахування боргів була, є і буде. При купівлі абонемента Ви були ознайомлені з цими умовами. Борг в розмірі 150 грн. нараховується з першої хвилини.
________________________________________
Не ознайомився. Договір я не отримав. Правильно я розумію що ви спонукаєте мене за 150грн орендувати зал індивідуально після 21 години? Чому не розглядається похвилинний біллінг за затримку? Які умови розторгання договору і повернення залишку грошей?
16 февраля 2023, 13:13:26, от "Support" [email protected]
26.12.2022 документи відправлялись Вам на електронну пошту . Додатково прикріплюю їх разом з Договором та Клубними Правилами нижче у вкладеннях. Якщо клієнт не виходить з клубу до 21:00:00 (за поточним графіком роботи), то в першу секунду - 21:00:01 система вже автоматично нараховує штраф за пізній вихід. Штраф є фіксований - і " похвилиний біллінг " наразі реалізовувати не планується. З графіком роботи клубу Ви мали можливість ознайомитись перед оформленням абонементу. Зараз в період дії в країні військового стану клуб працює до 21:00 (сподіваємось графік розширювати, як тільки буде така можливість), і якщо Вам принципово при кожному відвідуванні запізнюватись при виході з клубу на декілька секунд - декілька хвилин, ми не зможемо вирішити це питання без нарахування штрафів за пізній вихід.
Назустріч клієнтам ми йдемо, коли людина дійсно запізнилась ненавмисно, і всього 1-2 рази за цілий рік дії абонементу.
__________________________________________
Я не маю за ціль запізнюватись і вихожу зазвичай до 21 і встигаю, просто якщо платити то мати з цього якийсь профіт. В моєму розумінні порушення в 1 секунуд це занадто для штарфів.
16 февраля 2023, 14:20:25, от "Support" [email protected]
В нашому розумінні - 1 секунда це штраф за несвоєчасний вихід, тому що в 21:00:01 клуб не працює. "Платити - мати профіт": Ви заплатили за абонемент, яким користуєтесь та отримаєте послуги - це Ваш профіт. Разом з профітом є обов'язки, і своєчасний вихід - один з них.
___________________________________________________
Що вважається виходом з залу, прохід одного з турнікетів чи поверення ключа від ресепшн? Які умови розірвання договору?
16 февраля 2023, 17:25:33, от Support [email protected]
Виходом з клубу вважається передача ключа від клієнта співробітнику центральної рецепції. Умови розірвання Договору зазначені в документах, які були надіслані вище у переписці.
__________________________________________________
А як же людський фактор, коли на рецепції провели вихід пізніше ніж клієнт покинув фізично приміщення комплексу?
Договір я прочитав і там зазначено що ви як виконацвець забов'язані мені надати консультацію стосовно предмету договору.
Є пункт 3.7.5 в ньому фігурує тільки випадок відмови клієнту в наданні послуг на власний розсуд. Прикладу розірвання договру клієнтом не бачу. Тому цікавить така можливість і чи є в такому випадку відшкодування залишку?
16 февраля 2023, 18:22:46, от "Support" [email protected]
"Людський фактор", як було зазначено вище в переписці, може трапитися всього пару разів за весь термін дії абонементу (і співробітники будуть готові піти назустріч, попередив, що виходити з клубу потрібно завчасно), а не на регулярній основі, коли клієнти "вилітають" з роздягальні на рецепцію за лічені секунди до автоматичного нарахування штрафу за пізній вихід.
Ви абсолютно вірно зрозуміли Договір, він не передбачає можливості повернення коштів.
Є процедура переоформлення абонементу на іншу людину, яку Ви оберете. Умова - це має бути новий клієнт, який не займався в мережі Спортлайф раніше. Вартість процедури переоформлення - 2000 грн в клубах Києва та області, 1000 грн в інших містах.
Ви дійсно мені підвержуєте що співробітник ресепшену може ось так просто проводити мій вихід пізніше ніж я вийшов? Ви ж про правила, автоматизацію, дотримання графіку роботи до секунди. Який сором.
Я вбачаю що ви накинули забов'язання на клієнта, при тому що ви забулись що ви надаєте послуги, а не навпаки.
"
відгук
Коментарі до відгуку