Спілкування з операторами жахлива річ, особливо оператор Наталя, хамовита некомпетентна тітка, з цієї ганьби починається Сохонет, не рекомендую мати справу з цим провайдером!
Нам дуже шкода, що у вас виникли незручності у спілкуванні з нашими операторами. Розуміємо ваші емоції і цінуємо, що ви залишаєтеся на зв’язку. Просимо вибачення за будь-які неприємні ситуації, що сталися під час обслуговування.
Щоб ми могли оперативно вирішити вашу проблему та покращити якість обслуговування, просимо повідомити ваш ID абонента або номер договору. Наш менеджер зв’яжеться з вами особисто і надасть підтримку на кожному етапі, аби ситуація була вирішена максимально швидко та комфортно для вас.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35
через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему та покращити сервіс.
З турботою про кожного абонента, 💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
НЕ рекомендую СОХОНЕТ, погано, ВСЕ! Починаючи з операторів, які не компетентні та хамовиті. Закінчуючи умовами та якістю. Дуже неприємний досвід з сохонетом, маю надію, що забуду це як страшний сон. НЕ рекомендую!
Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження про роботу нашої компанії. Ми розуміємо ваші емоції та щиро просимо вибачення за неприємний досвід, з яким ви зіткнулися.
Ваш відгук для нас важливий — ми врахували ваші зауваження щодо якості обслуговування та сервісу, і вже працюємо над тим, щоб подібні ситуації не повторювались.
Щоб ми могли більш детально розібратися саме у вашому випадку та виправити ситуацію, будь ласка, повідомте ваш ID абонента або номер договору. Це допоможе нам швидше надати рішення.
📞 Наша техпідтримка на зв’язку 24/7:
телефон: +38 (097) 743-25-35
особистий кабінет
сайт, Viber, Telegram-бот або офіційні соцмережі
Ми цінуємо кожного абонента і зробимо все можливе, щоб виправити ситуацію та відновити вашу довіру.
З турботою про вас, 💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Коли ти тільки підключаєш інтернет , то і служба підтримки привітна і проблем у них ніяких немає. А як ти вже на гачку , то welkom в гос.суд. Сохо нет, той провайдер , якому не потрібні клієнти . Сплатили на пів року, інші пів року по вищій ціні, а якщо не сплатиш то суд 😂 Ну ви смішні.... Читати відгук Коли ти тільки підключаєш інтернет , то і служба підтримки привітна і проблем у них ніяких немає. А як ти вже на гачку , то welkom в гос.суд. Сохо нет, той провайдер , якому не потрібні клієнти . Сплатили на пів року, інші пів року по вищій ціні, а якщо не сплатиш то суд 😂 Ну ви смішні. Я сплачу все по договору , але надалі підключу провайдера, який буде цінувати свого клієнта, а не відповідати наче я написала йому по особистому приводу .
Дякуємо за ваш детальний відгук 🙏. Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження від обслуговування. Ми розуміємо ваші емоції та щиро вибачаємося за всі незручності, які виникли.
Дійсно, умови щодо строків, заморожування чи зміни тарифу прописані в договорі, але ми бачимо, що цього пояснення було недостатньо на етапі підключення. Ми врахуємо ваш відгук і посилимо комунікацію з клієнтами, щоб кожен абонент отримував максимально зрозумілу інформацію ще до підписання угоди.
Щоб допомогти вам у вирішенні ситуації, просимо написати нам у приватні повідомлення ваш ID абонента або номер договору. Наш менеджер індивідуально перевірить умови саме вашого підключення та підбере оптимальне рішення після 20.01.2026, коли стане доступною можливість зміни тарифу або заморожування рахунку.
Для оперативного контакту з нами ви можете звернутися: 📞 телефон: +38 (097) 743-25-35 💬 Viber / Telegram-бот 🌐 особистий кабінет чи сайт
Ми щиро цінуємо кожного нашого абонента і будемо робити все можливе, щоб ви відчували турботу та впевненість у нашому сервісі.
Не рекомендую цього інтернет-провайдера. Це ЖАХ без перебільшень Оператори хомлять і кидають трубку , набрали з вулиці будь-кого. Швидкість інтернету нестабільна, Постійні проблеми то зі швидкістю то з наявністю інтернету
Нам щиро шкода, що у вас склалося таке враження та виникли труднощі зі швидкістю і стабільністю інтернету. Ми розуміємо ваші емоції та перепрошуємо за незручності, пов’язані з роботою зв’язку та спілкуванням з операторами.
Ваш відгук для нас дуже важливий — він допомагає покращувати сервіс і роботу команди. Ми вже врахували ваше зауваження та проведемо внутрішню перевірку, щоб подібні ситуації не повторювалися.
Щоб ми могли швидко розібратися саме у вашій ситуації та усунути проблеми зі швидкістю/відключенням, будь ласка, повідомте ваш ID абонента або номер договору. Це можна зробити: 📞 телефоном: +38 (097) 743-25-35 🌐 у вашому Особистому кабінеті 💬 у Viber / Telegram-боті або через соцмережі
Ми цінуємо кожного абонента і зробимо все можливе, щоб ви залишилися задоволені якістю нашого сервісу.
Я коренной одессит,столкнувшись таки с этой проблемой у провайдера Сохонет вспоминаю свое детство,когда мама ходила к еврею портному на теперь Решельевской,он ей говорил,я Вам сарафан пошью уже сейчас,а Ви мене деньги когда получится,у него толпы народа были....
Дякуємо, що поділилися своїми спогадами та думками – нам дуже важливо чути кожного абонента. Ми розуміємо ваші емоції і шкодуємо, якщо у вас виникли будь-які незручності у взаємодії з нашою компанією.
Ми постійно працюємо над покращенням сервісу та враховуємо всі побажання наших абонентів. Щоб ми могли розібратися детальніше та допомогти саме вам, будь ласка, повідомте ID абонента або номер договору, або зверніться до нас будь-яким зручним каналом:
Телефон: +38 (097) 743-25-35
Особистий кабінет
Viber, Telegram-бот або соцмережі
Ми цінуємо вашу довіру та зробимо все можливе, щоб ваш досвід користування SOHONET був комфортним і надійним.
З повагою та турботою, 💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Вчера оплачивал месячный платеж,на карте не хватило 10 грн.из300,включили,но сегодня из за недоплата каких то 10 грн вдруг без предупреждения выключили...я не смог из за этого вовремя оформить документы по работе,потерял деньги...
Нам дуже шкода, що у вас виникла така ситуація через недоплату, і розуміємо ваші емоції – ми цінуємо, що ви обрали наш сервіс і розраховували на стабільну роботу інтернету. Просимо вибачення за незручності, які це могло спричинити у роботі та оформленні документів.
Щоб ви могли користуватися інтернетом без перерв, у нас є Кредитна кнопка: Вона дозволяє увімкнути інтернет в кредит на 1 добу навіть при тимчасовій недоплаті, а оплатити пізніше. Кредит можна активувати двічі за обліковий період. Натиснувши цю кнопку, ви зможете одразу відновити доступ до інтернету та продовжити роботу без затримок.
Для швидкої допомоги або уточнення деталей, будь ласка, звертайтесь: 📞 телефоном: +38 (097) 743-25-35 💻 через особистий кабінет 📱 або у Viber, Telegram-боті та соцмережах
Ми зробимо все можливе, щоб подібні ситуації більше не повторювалися, і дякуємо вам за довіру.
З турботою про кожного абонента, 💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Сегодня имела неостороржнось подключиться,раньше когдато была в сохонет,был комп и каналы на старом телевизоре,Сами позвонили предложили подключение,и что я получила,полный запрет по интернету,и тв каналы не подключены,завтра иду отключаться.Так что думайте прежде чем подключаться.
Нам дуже шкода, що під час підключення виникли незручності та ваші очікування не були виконані. Просимо вибачення за ситуацію, яка призвела до обмежень доступу до інтернету та ТВ.
Щоб ми могли оперативно вирішити проблему, будь ласка, повідомте ваш ID абонента або номер договору. Наші спеціалісти перевірять підключення та при необхідності організують виїзд майстра.
Ви можете звернутися до нас будь-яким зручним способом:
Телефон: +38 (097) 743-25-35 або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Ми цінуємо кожного абонента і зробимо все можливе, щоб ви отримали стабільне підключення та залишилися задоволені послугою.
Компания SOHONET это просто ужас ! Оператор Алексей откровенный хам,. говорит на каком-то ломаном украинском языке, хамит бросает трубку. Качество интернета ужасное ! Отношение к клиентам хамское. Разводят на дополнительные услуги .Интернет дорогой и некачественный. Самая конченная интернет-компания Одессы. Не рекомендую пользоваться их услугами.
Переваги:
Их просто нет
Недоліки:
Хамское обслуживание клиентов, низкое качество предоставляемых услуг. Операторы откровенные хамы.
Нам дуже шкода, що у вас виникла така ситуація. Розуміємо ваші емоції щодо обслуговування та якості інтернету і просимо вибачення за незручності, з якими ви зіткнулися.
Щоб вирішити ситуацію, просимо повідомити ваш ID або номер договору, і наш спеціаліст зв’яжеться з вами для оперативного вирішення проблеми. Також наш майстер може приїхати для перевірки підключення, а наш оператор проконсультує щодо тарифів та додаткових послуг.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою: телефоном: +38 (097) 743-25-35 через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему. З турботою про кожного абонента, 💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Только подключили и сразу начались проблемы,звонишь говоришь о проблемах говорят это у вас ,на данный момент продали свой бесперебойник,провода,подсоединили их работники, все глючит,или они плохо устанавливают чтоб их вызывали или продают не качественный товар,за вызов хотят деньги но ничего не делают,месяц как подключили,а интернетом толком не можем пользоваться,обслуживание ужасное
Нам дуже шкода, що у вас виникли незручності з підключенням та якістю інтернету. Просимо вибачення за ситуацію та розуміємо ваші емоції.
Щоб ми могли швидко розібратися та допомогти вам, будь ласка, повідомте ваш ID абонента або номер договору.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35 через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему. З турботою про кожного абонента, 💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Оператори не вміють розмовляти з людьми, хамовита операторка «Олена» має не з людьми працювати, а десь в іншому місті. Сподіваюсь керівництво звоже зробити висновки і прийняти міри, щоб усунути цю людину
Нам дуже шкода, що у вас виникла така ситуація під час спілкування з нашим оператором. Просимо вибачення за незручності та розуміємо ваші емоції.
Щоб ми могли оперативно розібратися та допомогти, будь ласка, повідомте ваш ID абонента або номер договору.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35 через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему та покращити обслуговування. З турботою про кожного абонента, 💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Нам дуже шкода, що у вас виникли такі незручності та довгий час немає доступу до інтернету. Просимо вибачення за ситуацію та розуміємо ваші емоції.
Щоб ми могли швидко розібратися та відновити ваше підключення, будь ласка, повідомте ваш ID абонента або номер договору.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35 через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему. З турботою про кожного абонента, 💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Мало того,что за 5 месяцев обслуживания ,интернета больше не было,чем был,при чем со 2-го месяца подключения,так еще и звонят спустя 2 недели,после того как мы перестали им пользоваться,просто не оплачивали тариф,и говорят вы должны оплатить за этот месяц,так как вы нас не предупредили,что вы больше не будете им пользоваться!!!вы б*ять серьезно?может мы уехали ,может нас вообще вживых нет,какого хе*а мы... Читати відгук Мало того,что за 5 месяцев обслуживания ,интернета больше не было,чем был,при чем со 2-го месяца подключения,так еще и звонят спустя 2 недели,после того как мы перестали им пользоваться,просто не оплачивали тариф,и говорят вы должны оплатить за этот месяц,так как вы нас не предупредили,что вы больше не будете им пользоваться!!!вы б*ять серьезно?может мы уехали ,может нас вообще вживых нет,какого хе*а мы должны платить,если его нет?просто потому что вы в*е*али нам минус?мало того,что тарифы космические,так еще и отношение ужасное!!!!когда звонишь по 5 раз на день,потому что интернета нет,а говорят что все нормально,перезагрузите роутер!!!по вашему все настолько тупые,что не могут понять ,что не в роутере дело?мы пол месяца сидели без интернета,а платить должны ,даже если не пользуемся?
Нам дуже шкода, що у вас виникли такі незручності з доступом до інтернету та спілкуванням з нашими операторами. Розуміємо ваші емоції і щиро просимо вибачення за неприємні ситуації, які сталися під час обслуговування.
Щоб ми могли швидко розібратися у вашому випадку та знайти оптимальне рішення, просимо повідомити ваш ID абонента або номер договору. Наш менеджер зв’яжеться з вами особисто, щоб уточнити всі деталі та вирішити питання з оплатою та підключенням.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35
через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся на зв’язку – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему та забезпечити стабільний інтернет.
З турботою про кожного абонента, 💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Перезвонили по заявке о подключении, в результате оказалось, что какой пакет не выбери, придется заплатить около 3500грн)) нигде не указано, что я должна платить за ящик 900грн, а не запдатишь при подключении, так будешь платить 370грн в месяц за интерне. Как ни крути, а сумма одна выходит. Но на сайте сохо об этом не мишут. Это замануха и обман для... Читати відгук Перезвонили по заявке о подключении, в результате оказалось, что какой пакет не выбери, придется заплатить около 3500грн)) нигде не указано, что я должна платить за ящик 900грн, а не запдатишь при подключении, так будешь платить 370грн в месяц за интерне. Как ни крути, а сумма одна выходит. Но на сайте сохо об этом не мишут. Это замануха и обман для тех кто не умеет считать. Просто с такой работой и обслуживанием инета это наглость.
Переваги:
Никаких
Недоліки:
Нет полнрй инфы для потенциальных абонентов, скрытые доп.оплаты при подключении. Наплевательское отношение к желающим соьрудничать с провайдером.
Нам дуже шкода, що у вас виникли непорозуміння щодо вартості підключення та додаткових послуг. Просимо вибачення за незручності та розуміємо ваші емоції.
Щоб ми могли допомогти вам розібратися та отримати повну інформацію по тарифах та підключенню, ви можете звернутися до нашої техпідтримки будь-яким зручним способом:
телефоном: +38 (097) 743-25-35 через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Ми цінуємо кожного абонента і зробимо все можливе, щоб ви отримали прозору та зрозумілу інформацію про всі послуги та залишилися задоволені співпрацею. З турботою про кожного абонента, 💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Приехали мастера по установке оборудования для того чтобы работал инет в отсутствие света.Между делом дают договор и просят внести свои паспортные данные и передать им,т.е 3-им лицам,что является нарушением Закона Украины! Звоним в офис,говорим приедем в офис и заключим договор у них. Ответ от оператора Наташи, которая представилась юристом убил:"договор надо составлять не с компанией,а с мастерами,компания не знает какое... Читати відгук Приехали мастера по установке оборудования для того чтобы работал инет в отсутствие света.Между делом дают договор и просят внести свои паспортные данные и передать им,т.е 3-им лицам,что является нарушением Закона Украины! Звоним в офис,говорим приедем в офис и заключим договор у них. Ответ от оператора Наташи, которая представилась юристом убил:"договор надо составлять не с компанией,а с мастерами,компания не знает какое вам будет установлено оборудование🤣 Такая горе-компания!
Нам дуже шкода, що у вас виникла така ситуація, та просимо вибачення за незручності. Розуміємо ваші емоції і серйозність питання щодо передачі персональних даних.
Щоб ми могли швидко розібратися та надати правильне рішення, будь ласка, повідомте ваш ID абонента або номер договору.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35 через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему та забезпечити безпечне підключення. З турботою про кожного абонента, 💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
10 дней ждал мастера по подключению, так и не дождался!!! Перешёл на другой провайдер! Никому не советую этого провайдера!!!! Самый ужасный в Одессе!!!
Нам дуже шкода, що у вас виникла така ситуація. Просимо вибачення за незручності та розуміємо ваші емоції.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35 через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему. З турботою про кожного абонента, 💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Провайдер сохонет ужасный, постоянные перебои с интернетом. Телефоны то отключены, то если берут трубку начинают хамить а потом кидают трубку не закончив разговор. Мастера надо ждать неделями.
Нам дуже шкода, що у вас виникли незручності з перебоями інтернету та обслуговуванням. Просимо вибачення за ситуацію та розуміємо ваші емоції.
Щоб ми могли оперативно розібратися та допомогти вам, будь ласка, повідомте ваш ID абонента або номер договору.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35 через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему. З турботою про кожного абонента, 💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Проживаю на Радужном в г. Одесса с интернета только Сохонет, других провайдеров не пускают, мафия просто нет слов. Качество Сохонета полный отстой, если что-то случается с интернетом Сохонет решает проблему просто и быстро они вообще выключают телефоны и хрен к ним дозвонишься. Не могу понять одного как можно в 21 веке устроить такую монополию с интернетом и на каком основании... Читати відгук Проживаю на Радужном в г. Одесса с интернета только Сохонет, других провайдеров не пускают, мафия просто нет слов. Качество Сохонета полный отстой, если что-то случается с интернетом Сохонет решает проблему просто и быстро они вообще выключают телефоны и хрен к ним дозвонишься. Не могу понять одного как можно в 21 веке устроить такую монополию с интернетом и на каком основании не пускают на район других провайдеров интернета.
Переваги:
Нет вообще.
Недоліки:
На Радужном кроме Сохонет нет других провайдеров их просто не пускают. Сохонет что хочет то и творит.???
Нам дуже шкода, що у вас виникли незручності з якістю інтернету та зв’язком із нашою техпідтримкою. Просимо вибачення за ці незручності. Ми цінуємо ваш відгук і розуміємо ваші емоції — для нас важливо, щоб кожен абонент отримував стабільний та швидкий інтернет.
Щоб ми могли оперативно розібратися у ситуації та надати вам допомогу, будь ласка, повідомте ваш ID абонента або номер договору.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35 через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему. З турботою про кожного абонента, 💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
9,5 лет пользовались услугами сохонет. Интернет не стабильный. У соседки есть - у нас нет и наоборот. Работа компании основана на лжи. Услуги нет но деньги снимают. Частые отключения, телевизор виснет. Операторы техобслуживания предлогают перезагрузить или поменять роутер, а лучше купить у них. На самом деле проблемы у них. На звонки не отвечают. Обещают устранить проблему до вечера, потом в... Читати відгук 9,5 лет пользовались услугами сохонет. Интернет не стабильный. У соседки есть - у нас нет и наоборот. Работа компании основана на лжи. Услуги нет но деньги снимают. Частые отключения, телевизор виснет. Операторы техобслуживания предлогают перезагрузить или поменять роутер, а лучше купить у них. На самом деле проблемы у них. На звонки не отвечают. Обещают устранить проблему до вечера, потом в течении 48 часов, а потом просто не отвечают на звонки. Интернета до сих пор нет. Люди не вздумайте с ними иметь дело!!!! Компания полное дно!!!
Нам дуже шкода, що у вас виникли такі незручності з інтернетом та обслуговуванням. Просимо вибачення за незручності, пов’язані з відключеннями та нестабільною роботою послуг. Ми цінуємо ваш досвід і розуміємо ваші емоції — для нас важливо, щоб кожен абонент отримував стабільний зв’язок та своєчасну підтримку.
Щоб ми могли оперативно розібратися у ситуації та допомогти відновити доступ до інтернету, будь ласка, повідомте ваш ID абонента або номер договору.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35 через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся на зв’язку – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему. З турботою про кожного абонента, 💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
У них погана якість інтернету та перебої у роботі І жахлива організація взаємодії між клієнтом та оператором Сохо запропонували встановити оптичний термінал. Два рази переносили дати, а потім припинили надання послуг, незважаючи на 200 грн переплати та вимагають додаткові кошти (1400 грн) за під'єднання
Нам дуже шкода, що у вас виникли незручності через перебої у роботі інтернету та організацію взаємодії з нашими операторами. Ми розуміємо ваші емоції і цінуємо, що залишаєтеся на зв’язку.
Щодо підключення оптичного терміналу: ми розуміємо, що зміни можуть бути незручними, але на сьогодні перехід на сучасну технологію є необхідним через часті відключення електроенергії, що впливає на стабільність інтернету.
Щоб вирішити вашу ситуацію та знайти оптимальний варіант підключення, просимо повідомити ваш ID абонента або номер договору. Наш менеджер зв’яжеться з вами особисто, щоб уточнити всі деталі, узгодити вигідні умови переходу та надати підтримку на кожному етапі.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35
через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему та забезпечити стабільний інтернет.
З турботою про кожного абонента, 💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
А мне тут позвонили и сказали что я им должен. Я уже полгода как их услугами не пользуюсь, а раньше тариф был посуточный, есть деньги есть интернет, денег нет моментальное отключение. Горячая линия все заняты, бот тоже. Больше десяти лет пользовался Сохо был доволен. Но сейчас даже слышать о них не хочу. Так и норовят любыми путями развести на бабло.
Нам дуже шкода, що у вас виникли неприємності з нарахуваннями та обслуговуванням. Розуміємо ваші емоції і цінуємо, що ви залишаєтеся на зв’язку. Просимо вибачення за незручності, що сталися.
Щоб розібратися у ситуації та надати вам точну інформацію щодо нарахувань, просимо повідомити ID абонента або номер договору. Наш менеджер зв’яжеться з вами особисто і допоможе врегулювати всі питання.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35
через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему та відновити довіру.
З турботою про кожного абонента, 💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Не поленюсь накатать отзыв негатива. Много букв. Сохо — путь от первого провайдера до радости «лишь бы не Сохо». В Сохо работало много друзей, фактически они и создали Сохо. Жаль, что сейчас всю свою репу они слили в унитаз( На самом деле негативных случаев было не мало. Самые яркие: • Акция приведи соседа. Вместо бонусов выслушал ответ хамской поддержки. По... Читати відгук Не поленюсь накатать отзыв негатива. Много букв. Сохо — путь от первого провайдера до радости «лишь бы не Сохо». В Сохо работало много друзей, фактически они и создали Сохо. Жаль, что сейчас всю свою репу они слили в унитаз( На самом деле негативных случаев было не мало. Самые яркие: • Акция приведи соседа. Вместо бонусов выслушал ответ хамской поддержки. По правде говоря, я тогда написал один отзыв. Но потом со мной связалась поддержка принесла кучу извинений, попросила убрать отзыв. Бонусов кстати так и не дали) • Без спроса перевели на подневный тариф. Который сожрал кучу денег. Причём уведомили об этом, только когда подняли цену за годовой тариф) На вопрос, почему не было уведомлений и предупреждений ответить не смогли. Стоит и приложение Сохо и подписан на их Телеграм-бот. Решилось после долго войны с поддержкой. Пересчитали тариф. • Подал заявку на подключение одного из подключений на оптику. Пообещали подключить через неделю. Никто не перезвонил, никто ничего не подключил) Перешёл на Инфомир. Сегодня дно таки пробили. Итого. Из двух подключений на Сохо у меня осталось одно у моей мамы. Договор и тариф оплачен до сентября месяца. Сегодня 26 июля у мамы пропадает интернет. Звонок в поддержку – вас отключили т.к. вы не перешли на оптику. В апреле было предложение перейти на оптику. Правда по другому подключению моему. Надо было заплатить 900 грн за конвертер и 500+ за кабели и ещё что-то. Я согласился, но Сохо пропало и перешёл на Инфомир. Т.е. никаких предупреждений об отключении не было. Самое неприятное что поддержка нагло врёт, а мы вам звонили. Нет мы звонили на мамин номер (договор на меня). Мама, разумеется, подтвердила, что никто не звонил. Даты и записи звонков никто не предоставил. Потом девушку Наталья с поддержки подтвердила, что был звонок в апреле и то по другому адресу) Дальше интереснее. Предлагаю подключайте оптику до сентября, пусть закончится оплаченный тариф, дальше буду смотреть. — Нет. Вы или выкупите оборудование 1000+ грн или заключите новый договор на год))) — А как же текущий до сентября?! — А он больше не действует. — Верните деньги тогда. — Не вернём. Сейчас есть задачи поважнее, чем бодаться с ними. Сколько было радости оформить заявку к другому провайдеру)) Абонентские номера 39624, 11332
Я бы хотел поделиться своим крайне негативным опытом работы в компании Sohonet. Не могу сдержать своего разочарования и чувства обмана, которые сопровождали меня во время работы в этой организации. Прежде всего, я хочу отметить полное отсутствие профессионализма со стороны руководства. Руководители в Sohonet проявляют непрофессионализм и неспособность эффективно управлять командой. Они не обеспечивают ясные цели и ожидания, что приводит к... Читати відгук Я бы хотел поделиться своим крайне негативным опытом работы в компании Sohonet. Не могу сдержать своего разочарования и чувства обмана, которые сопровождали меня во время работы в этой организации.
Прежде всего, я хочу отметить полное отсутствие профессионализма со стороны руководства. Руководители в Sohonet проявляют непрофессионализм и неспособность эффективно управлять командой. Они не обеспечивают ясные цели и ожидания, что приводит к постоянной путанице и неопределенности в рабочих процессах. Кроме того, руководители редко проявляют поддержку и не умеют мотивировать своих подчиненных. Вместо этого они предпочитают критиковать и унижать сотрудников, что создает негативную рабочую атмосферу.
Кроме проблем с руководством, в Sohonet также существует серьезная проблема с организацией и распределением ресурсов. Часто случается, что необходимые инструменты и ресурсы недоступны или не функционируют должным образом. Это создает множество преград для эффективной работы и вызывает фрустрацию у сотрудников.
Еще одним разочарованием является непрофессиональное отношение к сотрудникам. Sohonet не ценит своих сотрудников и не обеспечивает должного уровня вознаграждения и поощрения. Зарплата ниже среднего по рынку, а бонусы и премии практически отсутствуют. Не существует никаких возможностей для карьерного роста или профессионального развития. Это приводит к демотивации и низкому уровню работников.
Наконец, я бы хотел отметить отсутствие коммуникации и прозрачности в Sohonet. Важная информация и решения редко передаются сотрудникам, что приводит к путанице и непониманию. Коммуникация между отделами также является проблемой, что затруд
Переваги:
Плюсов в этой РАБоте нет. Как сотрудника вас никто ценить не будет. На собеседовании будут просить подписать контракт на год сотрудничества опираясь на то что вас будут учить. Когда на самом то деле придется всю информацию выуживать самому, а если что-то не будешь знать по ходу работы ещё и прилетит.
Нам дуже шкода, що ваш досвід роботи в компанії викликав такі негативні емоції. Просимо вибачення за будь-які незручності та ситуації, що сталися під час вашої роботи.
Ми цінуємо кожного співробітника і постійно працюємо над покращенням організації роботи та взаємодії всередині компанії. Ваші зауваження будуть враховані для вдосконалення внутрішніх процесів і підвищення рівня підтримки та мотивації команди.
Нам дуже шкода, що у вас виникли незручності та проблеми з поверненням коштів. Розуміємо ваші емоції і щиро просимо вибачення за незручності, що сталися під час обслуговування.
Щоб ми могли швидко вирішити вашу ситуацію та надати підтримку, просимо повідомити ваш ID абонента або номер договору. Наш менеджер зв’яжеться з вами особисто, щоб узгодити всі деталі та знайти оптимальне рішення.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35
через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему та забезпечити комфортне обслуговування.
З турботою про кожного абонента, 💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Скорость заявленную Не дают!! Подключают интернет кабелями кат 5 е, когда уже есть кат 7! Самый отстойный провайдер Одессы, наряду с чёрным морем (чёрным дер-ь-мом)!
Переваги:
Их нет!
Недоліки:
Всё, просто всё. От скорости до тех поддержки. Перезагрузите роутер, ага дело в роутере сегодня купленном (за 3000 гривен)!! Не Верю этому б-ы-д-л-о провайдеру!!
Данная компания выставила долг через коллекторов, 808 грн, толком никто не объясняет за что, интернетом не пользовались давно, раньше просто они же отключали и ничего не выставляли, сейчас же от куда-то не возьмись долг, интересно получается; интернета нет-а деньги плати, и при том никто не сообщил о долге, легче же коллекторам передать.
Переваги:
Когда-то был очень хороший провайдер
Недоліки:
Тяжёлые времена -требуют новых мер, т.е., многие отключаются сейчас не платят, а давайте выставим долги
Несколько лет назад СОХОНЕТ никогда не подводил. Стабильная работа, отличная скорость, интернет без причины не пропадал. Но к сожалению сейчас не так. За 3 дня подключение к интернету пропадало раз 8. В основном интернет возвращается с перезагрузкой роутера, но бывают случаи посложнее. Не рекомендую
Компания очень испортилась. пользуюсь давно. больше 14лет.раньше был доволен. НО. качество сильно упало. с началом войны стало невыносимо плохо. интернет вроде есть но смотреть онлайн невозможно--дергает и прерывает постоянно. цены подымают а обслуживание все хуже. цензура зашкаливает. постановление исполняют все -- но не все так истово и фанатично. даже заплатить не всегда можно нормально---интернет есть. зайти на сайт нельзя... Читати відгук Компания очень испортилась. пользуюсь давно. больше 14лет.раньше был доволен. НО. качество сильно упало. с началом войны стало невыносимо плохо. интернет вроде есть но смотреть онлайн невозможно--дергает и прерывает постоянно. цены подымают а обслуживание все хуже. цензура зашкаливает. постановление исполняют все -- но не все так истово и фанатично. даже заплатить не всегда можно нормально---интернет есть. зайти на сайт нельзя .в личный кабинет тоже. по выходным дням сайт и личку закрывают. и не надо лгать --- впн точно отключен. карточки для оплаты продают---но использовать их не всегда возможно. все проблемы только у вас. насчет коллективного иска и суда ---дело хорошее . жаль трудно исполнимое сейчас когда война. люди --- ищите иные варианты. или переходите. походу компания умирает. увы так бывает. когда то так умирала Вега. сейчас они пытаются возродиться. может когда- нибудь возродится и Соха . но пока у них все плохо .
самый ужаснейший из ужасных провайдеров ,онлайн смотреть не возможно играть темболее ((,,,понахватались клиентов и на этом все ..советую пользователям избавится от этого шлака и отключить этот каллл так они быстрее уйдуть в туман эти жиды
Не интернет, а одно разочарование, хвалёный GPON ни о чём , скорость не соответствует заявленной даже близко, постоянно проседает, служба поддержки максимально непрофессиональная и заторможенная, при обращении вешают тебе лапшу, то роутер у вас не такой , то провода у вас не такие, то космос сегодня к вам не благосклонен и прочие отговорки! Никоме не рекомендую!!!!
Никому не советую. В Бахмуте на нуле легче найти интернет, чем дозвониться домой по линии СОХО. При этом все сообщения с критикой и жалобами со странички компании в facebook старательно удаляются. Хваленая технология G-pon от сохонет- это G-pont😁 Модем запитан, WiFi работает, интернет отсутствует. Могут просто отключить на ночь, вместе со светом, при этом ПО ИХ ДАННЫМ и в приложении... Читати відгук Никому не советую. В Бахмуте на нуле легче найти интернет, чем дозвониться домой по линии СОХО. При этом все сообщения с критикой и жалобами со странички компании в facebook старательно удаляются. Хваленая технология G-pon от сохонет- это G-pont😁 Модем запитан, WiFi работает, интернет отсутствует. Могут просто отключить на ночь, вместе со светом, при этом ПО ИХ ДАННЫМ и в приложении соединение стабильно. Раньше у техподдержки была отмазка "проблема у Вас", сейчас они рассказывают про "сложности с заменой аккумуляторов в комендантский час"; "вы понимаете, форс-мажор и отсутствие питания", и как пик лояльности к клиенту "читайте Ваш договор, там все написано, на что мы имеем право...". Я понимаю обстановку в стране, время сейчас сложное, но почему , чтоб связаться с семьёй я должен звонить соседям, у которых другой провайдер и просить пароль от их работающего WiFi?
Не те, шо не порекомендую, навіть буду відмовляти
Нам дуже шкода, що у вас виникли незручності у спілкуванні з нашими операторами. Розуміємо ваші емоції і цінуємо, що ви залишаєтеся на зв’язку. Просимо вибачення за будь-які неприємні ситуації, що сталися під час обслуговування.
Щоб ми могли оперативно вирішити вашу проблему та покращити якість обслуговування, просимо повідомити ваш ID абонента або номер договору. Наш менеджер зв’яжеться з вами особисто і надасть підтримку на кожному етапі, аби ситуація була вирішена максимально швидко та комфортно для вас.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35
через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему та покращити сервіс.
З турботою про кожного абонента,
💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Найпоганіший провайдер!!!
Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження про роботу нашої компанії.
Ми розуміємо ваші емоції та щиро просимо вибачення за неприємний досвід, з яким ви зіткнулися.
Ваш відгук для нас важливий — ми врахували ваші зауваження щодо якості обслуговування та сервісу, і вже працюємо над тим, щоб подібні ситуації не повторювались.
Щоб ми могли більш детально розібратися саме у вашому випадку та виправити ситуацію, будь ласка, повідомте ваш ID абонента або номер договору. Це допоможе нам швидше надати рішення.
📞 Наша техпідтримка на зв’язку 24/7:
телефон: +38 (097) 743-25-35
особистий кабінет
сайт, Viber, Telegram-бот або офіційні соцмережі
Ми цінуємо кожного абонента і зробимо все можливе, щоб виправити ситуацію та відновити вашу довіру.
З турботою про вас,
💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Не рекомендую
Коли ти тільки підключаєш інтернет , то і служба підтримки привітна і проблем у них ніяких немає. А як ти вже на гачку , то welkom в гос.суд. Сохо нет, той провайдер , якому не потрібні клієнти . Сплатили на пів року, інші пів року по вищій ціні, а якщо не сплатиш то суд 😂 Ну ви смішні.... Читати відгук
Коли ти тільки підключаєш інтернет , то і служба підтримки привітна і проблем у них ніяких немає. А як ти вже на гачку , то welkom в гос.суд. Сохо нет, той провайдер , якому не потрібні клієнти . Сплатили на пів року, інші пів року по вищій ціні, а якщо не сплатиш то суд 😂 Ну ви смішні. Я сплачу все по договору , але надалі підключу провайдера, який буде цінувати свого клієнта, а не відповідати наче я написала йому по особистому приводу .
Дякуємо за ваш детальний відгук 🙏. Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження від обслуговування. Ми розуміємо ваші емоції та щиро вибачаємося за всі незручності, які виникли.
Дійсно, умови щодо строків, заморожування чи зміни тарифу прописані в договорі, але ми бачимо, що цього пояснення було недостатньо на етапі підключення. Ми врахуємо ваш відгук і посилимо комунікацію з клієнтами, щоб кожен абонент отримував максимально зрозумілу інформацію ще до підписання угоди.
Щоб допомогти вам у вирішенні ситуації, просимо написати нам у приватні повідомлення ваш ID абонента або номер договору. Наш менеджер індивідуально перевірить умови саме вашого підключення та підбере оптимальне рішення після 20.01.2026, коли стане доступною можливість зміни тарифу або заморожування рахунку.
Для оперативного контакту з нами ви можете звернутися:
📞 телефон: +38 (097) 743-25-35
💬 Viber / Telegram-бот
🌐 особистий кабінет чи сайт
Ми щиро цінуємо кожного нашого абонента і будемо робити все можливе, щоб ви відчували турботу та впевненість у нашому сервісі.
З повагою,
💙💛 Ваша команда SOHONET
Оператори хомлять і кидають трубку
Оператори хомлять і кидають трубку , набрали з вулиці будь-кого. Швидкість інтернету нестабільна, Постійні проблеми то зі швидкістю то з наявністю інтернету
Нам щиро шкода, що у вас склалося таке враження та виникли труднощі зі швидкістю і стабільністю інтернету. Ми розуміємо ваші емоції та перепрошуємо за незручності, пов’язані з роботою зв’язку та спілкуванням з операторами.
Ваш відгук для нас дуже важливий — він допомагає покращувати сервіс і роботу команди. Ми вже врахували ваше зауваження та проведемо внутрішню перевірку, щоб подібні ситуації не повторювалися.
Щоб ми могли швидко розібратися саме у вашій ситуації та усунути проблеми зі швидкістю/відключенням, будь ласка, повідомте ваш ID абонента або номер договору. Це можна зробити:
📞 телефоном: +38 (097) 743-25-35
🌐 у вашому Особистому кабінеті
💬 у Viber / Telegram-боті або через соцмережі
Ми цінуємо кожного абонента і зробимо все можливе, щоб ви залишилися задоволені якістю нашого сервісу.
З повагою та турботою,
💙💛 Ваша команда SOHONET
Олег одессит.
Дякуємо, що поділилися своїми спогадами та думками – нам дуже важливо чути кожного абонента. Ми розуміємо ваші емоції і шкодуємо, якщо у вас виникли будь-які незручності у взаємодії з нашою компанією.
Ми постійно працюємо над покращенням сервісу та враховуємо всі побажання наших абонентів. Щоб ми могли розібратися детальніше та допомогти саме вам, будь ласка, повідомте ID абонента або номер договору, або зверніться до нас будь-яким зручним каналом:
Телефон: +38 (097) 743-25-35
Особистий кабінет
Viber, Telegram-бот або соцмережі
Ми цінуємо вашу довіру та зробимо все можливе, щоб ваш досвід користування SOHONET був комфортним і надійним.
З повагою та турботою,
💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Не доволен.
Нам дуже шкода, що у вас виникла така ситуація через недоплату, і розуміємо ваші емоції – ми цінуємо, що ви обрали наш сервіс і розраховували на стабільну роботу інтернету. Просимо вибачення за незручності, які це могло спричинити у роботі та оформленні документів.
Щоб ви могли користуватися інтернетом без перерв, у нас є Кредитна кнопка:
Вона дозволяє увімкнути інтернет в кредит на 1 добу навіть при тимчасовій недоплаті, а оплатити пізніше. Кредит можна активувати двічі за обліковий період. Натиснувши цю кнопку, ви зможете одразу відновити доступ до інтернету та продовжити роботу без затримок.
Для швидкої допомоги або уточнення деталей, будь ласка, звертайтесь:
📞 телефоном: +38 (097) 743-25-35
💻 через особистий кабінет
📱 або у Viber, Telegram-боті та соцмережах
Ми зробимо все можливе, щоб подібні ситуації більше не повторювалися, і дякуємо вам за довіру.
З турботою про кожного абонента,
💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Надо смотреть отзывы
Нам дуже шкода, що під час підключення виникли незручності та ваші очікування не були виконані. Просимо вибачення за ситуацію, яка призвела до обмежень доступу до інтернету та ТВ.
Щоб ми могли оперативно вирішити проблему, будь ласка, повідомте ваш ID абонента або номер договору. Наші спеціалісти перевірять підключення та при необхідності організують виїзд майстра.
Ви можете звернутися до нас будь-яким зручним способом:
Телефон: +38 (097) 743-25-35
або залишивши звернення на сайті,
у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Ми цінуємо кожного абонента і зробимо все можливе, щоб ви отримали стабільне підключення та залишилися задоволені послугою.
З турботою,
💙💛 SOHONET
Sohonet низкое качество интернета,,ужасное обслуживание.
Нам дуже шкода, що у вас виникла така ситуація. Розуміємо ваші емоції щодо обслуговування та якості інтернету і просимо вибачення за незручності, з якими ви зіткнулися.
Щоб вирішити ситуацію, просимо повідомити ваш ID або номер договору, і наш спеціаліст зв’яжеться з вами для оперативного вирішення проблеми. Також наш майстер може приїхати для перевірки підключення, а наш оператор проконсультує щодо тарифів та додаткових послуг.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35
через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему.
З турботою про кожного абонента, 💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Ужасное обслужевание
Нам дуже шкода, що у вас виникли незручності з підключенням та якістю інтернету. Просимо вибачення за ситуацію та розуміємо ваші емоції.
Щоб ми могли швидко розібратися та допомогти вам, будь ласка, повідомте ваш ID абонента або номер договору.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35
через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему.
З турботою про кожного абонента,
💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Хомовиті оператори!
Сподіваюсь керівництво звоже зробити висновки і прийняти міри, щоб усунути цю людину
Нам дуже шкода, що у вас виникла така ситуація під час спілкування з нашим оператором. Просимо вибачення за незручності та розуміємо ваші емоції.
Щоб ми могли оперативно розібратися та допомогти, будь ласка, повідомте ваш ID абонента або номер договору.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35
через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему та покращити обслуговування.
З турботою про кожного абонента,
💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Бездействие !
Не предпринимают меры !
Я потратила уйму времени , срываюсь с работы , чтобы сказать операторам что нет интернета.
Нам дуже шкода, що у вас виникли такі незручності та довгий час немає доступу до інтернету. Просимо вибачення за ситуацію та розуміємо ваші емоції.
Щоб ми могли швидко розібратися та відновити ваше підключення, будь ласка, повідомте ваш ID абонента або номер договору.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35
через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему.
З турботою про кожного абонента,
💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Самый ужасный провайдер
Нам дуже шкода, що у вас виникли такі незручності з доступом до інтернету та спілкуванням з нашими операторами. Розуміємо ваші емоції і щиро просимо вибачення за неприємні ситуації, які сталися під час обслуговування.
Щоб ми могли швидко розібратися у вашому випадку та знайти оптимальне рішення, просимо повідомити ваш ID абонента або номер договору. Наш менеджер зв’яжеться з вами особисто, щоб уточнити всі деталі та вирішити питання з оплатою та підключенням.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35
через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся на зв’язку – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему та забезпечити стабільний інтернет.
З турботою про кожного абонента,
💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Нет полной информации о стоимости подключения
Нам дуже шкода, що у вас виникли непорозуміння щодо вартості підключення та додаткових послуг. Просимо вибачення за незручності та розуміємо ваші емоції.
Щоб ми могли допомогти вам розібратися та отримати повну інформацію по тарифах та підключенню, ви можете звернутися до нашої техпідтримки будь-яким зручним способом:
телефоном: +38 (097) 743-25-35
через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Ми цінуємо кожного абонента і зробимо все можливе, щоб ви отримали прозору та зрозумілу інформацію про всі послуги та залишилися задоволені співпрацею.
З турботою про кожного абонента,
💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Передача личных данных третьим лицам! НЕ ПОПАДИТЕСЬ НА УДОЧКУ!
Нам дуже шкода, що у вас виникла така ситуація, та просимо вибачення за незручності. Розуміємо ваші емоції і серйозність питання щодо передачі персональних даних.
Щоб ми могли швидко розібратися та надати правильне рішення, будь ласка, повідомте ваш ID абонента або номер договору.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35
через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему та забезпечити безпечне підключення.
З турботою про кожного абонента,
💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Ужас провайдер!!!!
Нам дуже шкода, що у вас виникла така ситуація. Просимо вибачення за незручності та розуміємо ваші емоції.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35
через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему.
З турботою про кожного абонента,
💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Ужасный провайдер сохонет
Мастера надо ждать неделями.
Нам дуже шкода, що у вас виникли незручності з перебоями інтернету та обслуговуванням. Просимо вибачення за ситуацію та розуміємо ваші емоції.
Щоб ми могли оперативно розібратися та допомогти вам, будь ласка, повідомте ваш ID абонента або номер договору.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35
через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему.
З турботою про кожного абонента,
💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Просто мраки
Нам дуже шкода, що у вас виникли незручності з якістю інтернету та зв’язком із нашою техпідтримкою. Просимо вибачення за ці незручності. Ми цінуємо ваш відгук і розуміємо ваші емоції — для нас важливо, щоб кожен абонент отримував стабільний та швидкий інтернет.
Щоб ми могли оперативно розібратися у ситуації та надати вам допомогу, будь ласка, повідомте ваш ID абонента або номер договору.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35
через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему.
З турботою про кожного абонента,
💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Компания - дно!?
Нам дуже шкода, що у вас виникли такі незручності з інтернетом та обслуговуванням. Просимо вибачення за незручності, пов’язані з відключеннями та нестабільною роботою послуг. Ми цінуємо ваш досвід і розуміємо ваші емоції — для нас важливо, щоб кожен абонент отримував стабільний зв’язок та своєчасну підтримку.
Щоб ми могли оперативно розібратися у ситуації та допомогти відновити доступ до інтернету, будь ласка, повідомте ваш ID абонента або номер договору.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35
через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся на зв’язку – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему.
З турботою про кожного абонента,
💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Погана якість інтернету, перебої в роботі, шахрайство
І жахлива організація взаємодії між клієнтом та оператором
Сохо запропонували встановити оптичний термінал. Два рази переносили дати, а потім припинили надання послуг, незважаючи на 200 грн переплати та вимагають додаткові кошти (1400 грн) за під'єднання
Нам дуже шкода, що у вас виникли незручності через перебої у роботі інтернету та організацію взаємодії з нашими операторами. Ми розуміємо ваші емоції і цінуємо, що залишаєтеся на зв’язку.
Щодо підключення оптичного терміналу: ми розуміємо, що зміни можуть бути незручними, але на сьогодні перехід на сучасну технологію є необхідним через часті відключення електроенергії, що впливає на стабільність інтернету.
Щоб вирішити вашу ситуацію та знайти оптимальний варіант підключення, просимо повідомити ваш ID абонента або номер договору. Наш менеджер зв’яжеться з вами особисто, щоб уточнити всі деталі, узгодити вигідні умови переходу та надати підтримку на кожному етапі.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35
через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему та забезпечити стабільний інтернет.
З турботою про кожного абонента,
💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Очень жаль сохо
Я уже полгода как их услугами не пользуюсь, а раньше тариф был посуточный, есть деньги есть интернет, денег нет моментальное отключение.
Горячая линия все заняты, бот тоже.
Больше десяти лет пользовался Сохо был доволен.
Но сейчас даже слышать о них не хочу.
Так и норовят любыми путями развести на бабло.
Нам дуже шкода, що у вас виникли неприємності з нарахуваннями та обслуговуванням. Розуміємо ваші емоції і цінуємо, що ви залишаєтеся на зв’язку. Просимо вибачення за незручності, що сталися.
Щоб розібратися у ситуації та надати вам точну інформацію щодо нарахувань, просимо повідомити ID абонента або номер договору. Наш менеджер зв’яжеться з вами особисто і допоможе врегулювати всі питання.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35
через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему та відновити довіру.
З турботою про кожного абонента,
💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Сохо — путь от первого провайдера до радости «лишь бы не Сохо»
Сохо — путь от первого провайдера до радости «лишь бы не Сохо».
В Сохо работало много друзей, фактически они и создали Сохо. Жаль, что сейчас всю свою репу они слили в унитаз(
На самом деле негативных случаев было не мало. Самые яркие:
• Акция приведи соседа. Вместо бонусов выслушал ответ хамской поддержки. По... Читати відгук Не поленюсь накатать отзыв негатива. Много букв.
Сохо — путь от первого провайдера до радости «лишь бы не Сохо».
В Сохо работало много друзей, фактически они и создали Сохо. Жаль, что сейчас всю свою репу они слили в унитаз(
На самом деле негативных случаев было не мало. Самые яркие:
• Акция приведи соседа. Вместо бонусов выслушал ответ хамской поддержки. По правде говоря, я тогда написал один отзыв. Но потом со мной связалась поддержка принесла кучу извинений, попросила убрать отзыв. Бонусов кстати так и не дали)
• Без спроса перевели на подневный тариф. Который сожрал кучу денег. Причём уведомили об этом, только когда подняли цену за годовой тариф)
На вопрос, почему не было уведомлений и предупреждений ответить не смогли. Стоит и приложение Сохо и подписан на их Телеграм-бот. Решилось после долго войны с поддержкой. Пересчитали тариф.
• Подал заявку на подключение одного из подключений на оптику. Пообещали подключить через неделю. Никто не перезвонил, никто ничего не подключил) Перешёл на Инфомир.
Сегодня дно таки пробили.
Итого. Из двух подключений на Сохо у меня осталось одно у моей мамы. Договор и тариф оплачен до сентября месяца. Сегодня 26 июля у мамы пропадает интернет. Звонок в поддержку – вас отключили т.к. вы не перешли на оптику. В апреле было предложение перейти на оптику. Правда по другому подключению моему. Надо было заплатить 900 грн за конвертер и 500+ за кабели и ещё что-то. Я согласился, но Сохо пропало и перешёл на Инфомир. Т.е. никаких предупреждений об отключении не было.
Самое неприятное что поддержка нагло врёт, а мы вам звонили. Нет мы звонили на мамин номер (договор на меня). Мама, разумеется, подтвердила, что никто не звонил. Даты и записи звонков никто не предоставил. Потом девушку Наталья с поддержки подтвердила, что был звонок в апреле и то по другому адресу)
Дальше интереснее. Предлагаю подключайте оптику до сентября, пусть закончится оплаченный тариф, дальше буду смотреть.
— Нет. Вы или выкупите оборудование 1000+ грн или заключите новый договор на год)))
— А как же текущий до сентября?!
— А он больше не действует.
— Верните деньги тогда.
— Не вернём.
Сейчас есть задачи поважнее, чем бодаться с ними. Сколько было радости оформить заявку к другому провайдеру))
Абонентские номера 39624, 11332
Коротко о том, что ожидает вас в этом месте
Прежде всего, я хочу отметить полное отсутствие профессионализма со стороны руководства. Руководители в Sohonet проявляют непрофессионализм и неспособность эффективно управлять командой. Они не обеспечивают ясные цели и ожидания, что приводит к... Читати відгук Я бы хотел поделиться своим крайне негативным опытом работы в компании Sohonet. Не могу сдержать своего разочарования и чувства обмана, которые сопровождали меня во время работы в этой организации.
Прежде всего, я хочу отметить полное отсутствие профессионализма со стороны руководства. Руководители в Sohonet проявляют непрофессионализм и неспособность эффективно управлять командой. Они не обеспечивают ясные цели и ожидания, что приводит к постоянной путанице и неопределенности в рабочих процессах. Кроме того, руководители редко проявляют поддержку и не умеют мотивировать своих подчиненных. Вместо этого они предпочитают критиковать и унижать сотрудников, что создает негативную рабочую атмосферу.
Кроме проблем с руководством, в Sohonet также существует серьезная проблема с организацией и распределением ресурсов. Часто случается, что необходимые инструменты и ресурсы недоступны или не функционируют должным образом. Это создает множество преград для эффективной работы и вызывает фрустрацию у сотрудников.
Еще одним разочарованием является непрофессиональное отношение к сотрудникам. Sohonet не ценит своих сотрудников и не обеспечивает должного уровня вознаграждения и поощрения. Зарплата ниже среднего по рынку, а бонусы и премии практически отсутствуют. Не существует никаких возможностей для карьерного роста или профессионального развития. Это приводит к демотивации и низкому уровню работников.
Наконец, я бы хотел отметить отсутствие коммуникации и прозрачности в Sohonet. Важная информация и решения редко передаются сотрудникам, что приводит к путанице и непониманию. Коммуникация между отделами также является проблемой, что затруд
Нам дуже шкода, що ваш досвід роботи в компанії викликав такі негативні емоції. Просимо вибачення за будь-які незручності та ситуації, що сталися під час вашої роботи.
Ми цінуємо кожного співробітника і постійно працюємо над покращенням організації роботи та взаємодії всередині компанії. Ваші зауваження будуть враховані для вдосконалення внутрішніх процесів і підвищення рівня підтримки та мотивації команди.
З повагою,
💙💛 Команда SOHONET
Интернет провайдер
Вообще никому не советую
Деньги не могут вернуть
Сотрудники вообще некомпетентные в решении вопроса
Нам дуже шкода, що у вас виникли незручності та проблеми з поверненням коштів. Розуміємо ваші емоції і щиро просимо вибачення за незручності, що сталися під час обслуговування.
Щоб ми могли швидко вирішити вашу ситуацію та надати підтримку, просимо повідомити ваш ID абонента або номер договору. Наш менеджер зв’яжеться з вами особисто, щоб узгодити всі деталі та знайти оптимальне рішення.
Наша техпідтримка працює 24/7, і ви можете звернутися за допомогою:
телефоном: +38 (097) 743-25-35
через ваш особистий кабінет, або залишивши звернення на сайті, у Viber, Telegram-боті чи в соцмережах.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами – ми зробимо все можливе, щоб вирішити вашу проблему та забезпечити комфортне обслуговування.
З турботою про кожного абонента,
💙💛 Ваш інтернет-провайдер SOHONET
Самый низкосортный провайдер (((
Плати не знаю за что
раньше было отлично
летим хорошо. плохо что вниз .
уволить и закрыть вас
Отвратительный интернет
Интернет постоянно пропадает
Хваленая технология G-pon от сохонет- это G-pont😁 Модем запитан, WiFi работает, интернет отсутствует. Могут просто отключить на ночь, вместе со светом, при этом ПО ИХ ДАННЫМ и в приложении... Читати відгук Никому не советую. В Бахмуте на нуле легче найти интернет, чем дозвониться домой по линии СОХО. При этом все сообщения с критикой и жалобами со странички компании в facebook старательно удаляются.
Хваленая технология G-pon от сохонет- это G-pont😁 Модем запитан, WiFi работает, интернет отсутствует. Могут просто отключить на ночь, вместе со светом, при этом ПО ИХ ДАННЫМ и в приложении соединение стабильно. Раньше у техподдержки была отмазка "проблема у Вас", сейчас они рассказывают про "сложности с заменой аккумуляторов в комендантский час"; "вы понимаете, форс-мажор и отсутствие питания", и как пик лояльности к клиенту "читайте Ваш договор, там все написано, на что мы имеем право...". Я понимаю обстановку в стране, время сейчас сложное, но почему , чтоб связаться с семьёй я должен звонить соседям, у которых другой провайдер и просить пароль от их работающего WiFi?