Медична лабораторія Сінево (Synevo)
«Сінево» — це 16 років піклування про здоров’я українців.Це 350 відділень поруч із домом у 150 населених пунктах по всій Україні.
Це міжнародна експертиза. Адже «Сінево» — це частина європейського медичного холдингу «Medicover», який представлений в 10 країнах світу, зокрема в Україні, Німеччині, Польщі, Румунії, Туреччині, Грузії, Молдові, Болгарії, Сербії,...
детальніше Лабораторії
м. Київ, Чоколівський бульвар, 19. - Відгуки про Медична лабораторія Сінево (Synevo)
1) на вході мене зустріла адміністратор, яка не до кінця, як вияснилось, розповіла мені про «правила черги»; більше, на мою думку, вона займалася зустріччю клієнтів - впадав у вічі її вираз обличчя (репліки «…ну я ж просто спитала… просто привіталася..», незадоволення та розпач в разі непривітного клієнта);
2) касир на касі №1, можу припустити, працювала не на якість, а на кількість, адже відверто дратувалась щоразу як їй задавалось додаткове питання по послугам, в кінці розмови неспокійним тоном були сказані слова «це ж ваш лікар сказав… робіть як він сказав…»; адміністратор теж не змогла відповісти на питання і відправила знову до касира;
3) далі було очікування часу безпосередньої здачі аналізу, проте, не пройшло і декілька хвилин як вийшла одна із працівниць і запитала чи є в когось №38, я відповіла що це мій номер і зайшла у кабінет, однак тільки зайшовши, прослухала претензії на підвищеному тоні «…чого ви не дивить на табло …треба дивитися…», мої слова «...я не знала цього…» працівниця проігнорувала і висловлювала своє незадоволення одночасно з моїм «виправдовуванням»; задавши питання по аналізам знову побачила нетерпимість;
4) після здачі аналізів я підійшла до адміністратора зі словами «…у вас вкрай нетерплячі працівники, спитати нічого не можна у них, ще претензії з приводу того, що не дивилась на табло… вважаю що таке ставлення є ненормальним, що черга не може бути оправданням для такого рівня закладу з відповідними цінами… дякую.». Адміністратор сказала «…які працівники…добре що ви сказали…». Після цього я вийшла.
На мою думку, працівники такої сфери мають бути наділені такими рисами як людяність, терпимість і високий рівень професіоналізму. Більшість людей, що звертаються до вас мають проблеми з фізичним здоров’ям, а то і з морально-психологічним і тому вважаю, треба бути вкрай делікатними у розмові з ними!
відгук
Коментарі до відгуку
Прийміть, будь-ласка, наші найщиріші вибачення! Дуже прикро, що візит до одного з наших лабораторних центрів залишив таке враження.
Ваш відгук є важливим та дуже інформативним для нас, тому сьогодні ми скерували копію Вашого коментаря керівнику медсестринської служби для подальшої роботи з персоналом.
Також хочемо сказати велике спасибі за те, що своїм відгуком Ви допомогли нашій компанії побачити порушення в роботі перосналу.
Будемо вдячні, якщо й далі зможемо отримувати від Вас коментарі та побажання на адресу роботи наших лабораторних центрів.