Медична лабораторія Сінево (Synevo)
«Сінево» — це 16 років піклування про здоров’я українців.Це 350 відділень поруч із домом у 150 населених пунктах по всій Україні.
Це міжнародна експертиза. Адже «Сінево» — це частина європейського медичного холдингу «Medicover», який представлений в 10 країнах світу, зокрема в Україні, Німеччині, Польщі, Румунії, Туреччині, Грузії, Молдові, Болгарії, Сербії,...
детальніше Лабораторії
Робота колл- центра - Відгуки про Медична лабораторія Сінево (Synevo)
Вперше звернулась в Сінево для здачі аналізів, так як не знала режим роботи та як вірно записатись зателефонувала в колл-центр 01.11, де дівчина ввічливо мене проінформувала про час,умови запису та *записали* на день здачі аналізів відповідного відділення.( спитавши всі необхідні дані, телефон, ПІБ, номер направлення, адресу відділення)
Проте коли в день запису я прийшла у відділенні мені відповіли , що я не записана і виявляється потрібно було смс повідомлення про підтвердження замовлення про яке я дізналась вже у самому відділенні.Зателефонувавши на колл-центр - допомогти дівчина не могла , т.к. записати вона має можливість лише після 12 години.
Питання : навіщо працює колл-центр , коли на сайті прописано , що запис на прийом можливо через оператора, а на справді двічі телефонувавши мене не записали?
Підсумок : звертатись та рекомендувати Сінево не буду через відсутність компетенції роботи колл- центру та політики Сінево.
Таке враження, що лабораторія сама обирає собі клієнтів.Тобто пенсіонери звернутись через колл центр для запису в підсумку не зможуть, тому що смс повідомлення про підтвердження роботи не прийде, а записатись онлайн через сайт більшість у пенсійному віці не зможе.Аналогічно залишити відгук щодо роботи Сінево , окрім онлайн не можливо. Ось чому на просторах інтернету відгуки про Вашу лабораторію позитивні, проте якщо подивитись на Вашу політику відбору клієнтів стає зрозуміло, що Ви шукаєте платоспроможних людей.
Будь ласка, зверніть увагу на цей момент в своїй роботі!!
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом — нам дуже шкода, що під час звернення виникло непорозуміння із записом через колл-центр.
Ми обов’язково хочемо розібратися у цій ситуації та з’ясувати, що саме сталося під час оформлення запису.
Будь ласка, надішліть, якщо можливо, номер телефону, з якого ви телефонували до колл-центру, на адресу: [email protected] , це допоможе нам оперативно перевірити деталі дзвінка та вжити відповідних заходів.
Щиро дякуємо за ваш відгук і зауваження — вони важливі для покращення сервісу.