Шукав роботу з неповним графіком. І ось мені запропонували роботу в логістичному центрі комірником-комплектувальником. Зазделегідь домовились на конкретний день. Я прийшов і відразу відчулося враження, що мене не чекали. Ящик для одягу не надали. «Повісь десь одяг». Ладно, думаю, буває. Потім, дали робітника, який був мене стажувати (було видно, що він про це навіть і не здогадувався). Хлопець добрий, розʼяснював... Читати відгук Шукав роботу з неповним графіком. І ось мені запропонували роботу в логістичному центрі комірником-комплектувальником. Зазделегідь домовились на конкретний день. Я прийшов і відразу відчулося враження, що мене не чекали. Ящик для одягу не надали. «Повісь десь одяг». Ладно, думаю, буває. Потім, дали робітника, який був мене стажувати (було видно, що він про це навіть і не здогадувався). Хлопець добрий, розʼяснював і показував, як збирати товар. Пройшли з ним по складу і зібрали одне замовлення магазину. Наступний заказ, вже збирав я, а він допомагав. Я не міг швидко, бо все нове, незнайоме. До того ж, я інвалід і брав товар обережно, щоб не розбити. А «вішенка на торті» у тому, що голос в гарнітурі, який вказує, що і де брати говорить в швидкому темпі і приходиться двічі запитувати, що від тебе хочуть (невже це прискорює роботу, навпаки). Підходить начальник: на сьогодні досить, бо немає контролера, який би перевіряв мою роботу. Я думав, мене будуть стажувати більше часу. А виходить, вже наступного дня мені буде потрібно вже самому все робити! Більш того, хлопцю який мене вчив, було потрібно зробити свою норму заказів на цей день. А це неправильно. Якщо людина когось вчить, їй повинні по-перше доплатити за навчання, а по-друге не вимагати, зробити стільки, скільки вона робить зазвичай (вона свій час витрачає на нового працівника). Підсумок який я зробив: навчають на швидку руку, а вимагають більшого. Тому я відмовився від такої праці, мені здоровʼя та нерви важливіші.
Ревізія системи праці в Сім23: критичний розбір 1. Структура та обов’язки На папері вакансія обіцяє приємну роботу касира/продавця: каса, привітність, легкий фуд-сервіс, дружній колектив. Реальність: один працівник виконує мінімум 6–7 ролей одночасно: каса, хот-доги / випічка, контроль продуктів і складу, інкасація та закриття зміни, аудити та підготовка магазину до перевірок, маркетингові завдання від сторонніх компаній, обов’язки керуючої (для 1-ї категорії), Читати відгук Ревізія системи праці в Сім23: критичний розбір 1. Структура та обов’язки
На папері вакансія обіцяє приємну роботу касира/продавця: каса, привітність, легкий фуд-сервіс, дружній колектив.
Реальність: один працівник виконує мінімум 6–7 ролей одночасно:
каса,
хот-доги / випічка,
контроль продуктів і складу,
інкасація та закриття зміни,
аудити та підготовка магазину до перевірок,
маркетингові завдання від сторонніх компаній,
обов’язки керуючої (для 1-ї категорії),
фізична робота (грузчик, якщо чоловік). Ну це ж правда не ховайтесь від цього.
Висновок: структура штучна, формально існує кар’єрний ріст, але фактично працівник — “універсал” без належної підтримки, що суперечить міжнародним HR-стандартам та нормам охорони праці.
2. Графік і навантаження
Графік хаотичний: після нічної зміни можлива ранкова, без врахування відпочинку. Так і є я сплю по 4-5 годин .Це не ок. Але якщо мало працівників то що зробиш. Маю розуміння але отак
Постійна багатозадачність → ризик помилок на касі, неправильного приготування продуктів, фізичного перевантаження.Так і є бо якщо касир один на касі а інший робить додаткову роботу по магазині і маєш розриватись між касою та фудсервісом
Фізична робота + постійна присутність на фронті обслуговування клієнтів → високий рівень стресу та потенційних травм(ну це так до слова но обпікатися доводилось не раз коли запара)
Висновок: графік і навантаження не відповідають нормам безпеки та міжнародним стандартам ISO/ILO.
3. Система контролю
Камери з мікрофоном, випадкова перевірка візитки, щомісячні аудити → постійний психологічний тиск. Це так написав ші а від мене чисто. Ну висить на ді мною камера і слухає в рандомний момент. Ну таке собі. Бо деяким людям не дуже треба та ваша візитка Ну за аудити таке ну може і бути. Але роздолбайство буває і з боку керуючої і що це. Протерміни чи як там загроза протерміну не перевіряються деколи а і не показано адекватно як це перевіряти. А потім аудит знайде і буде ой мінус. З аудитами там вопше цікаві приколи що все має бути ідеально. Цікава штука дефростація пончиків.По правилам треба в коробочку зі стікером і в холодильник. А насправді ну там знаєте як є))) То чому просто за замовчуванням не дотримуватись))) Правильно бо затримує час а пончики мають бути завжди на вітрині
Представники тютюнових компаній та маркетингові KPI додають зовнішній стрес, не компенсований зарплатою. Оце робити інформавання. Я наче свої роботи немає так ше в людей час маю забирати сповіщаючи всіляку діч.
Мінуси за дрібні порушення → вплив на премії керуючої, формально бонусів немає. Там мається наувазі мінуси у відсотковості аудиту.Отак замахатися можна. А людський фактор можна забути. Я ж робот а не людина))) Мені немає мотивації знати все і вміти. В мене друзі мають дофігіща зарплату з їх простою роботою яка не схожа на мою це так в них своє навантаження але і мене часто шкодують навіщо я так замахуюся з роботою . А хочер норм зп то дофіга працюй) Висновок: система контролю створює токсичне середовище, де працівник працює під страхом санкцій, а не за мотивацією.
4. Оплата та мотивація
Категорії 3–1: від 120 до 150 грн/год.
Надбавка стажем смішна (1 грн/год кожні три місяці), бонусів як таких немає, премія керуючої залежить від результату аудиту.
Виконання додаткових обов’язків (керуюча, маркетинг, грузчик) не компенсується адекватно.
Висновок: система оплати не відображає фактичне навантаження та рівень відповідальності, демотивує.
5. Дискримінація та нерівність
Додаткові фізичні обов’язки (грузчик) покладаються лише на чоловіків. У вакансії не пише розгрузка піддонів + ЯКЩО ТИ ХЛОПЕЦЬ ТО ТИ НА АВТОМАТІ ГРУЖЧИК. Хоча доходила інформація що десь приходять на розгрузку і викладку товару. Це все прогрес)
Висновок: існують елементи дискримінації та нерівності, а також непрозорі системи розподілу обов’язків і відповідальності.
6. Багатозадачність та ризики
Працівник одночасно готує їжу, касирує, контролює продукти, виконує завдання маркетологів, інкасацію, ревізії, присутній під аудиторським наглядом і камерами.
Наслідки:
високий ризик помилок, штрафів і стресу;
фізичне і психологічне виснаження;
неефективне виконання обов’язків через надмірне навантаження.
Висновок: структура роботи нестабільна, небезпечна і неефективна; відсутня підтримка, немає нормального розподілу обов’язків.
🔴 Фінальна оцінка як думка ШІ
Модель роботи — перевантажена та токсична.
Мотиваційна система — формальна, неадекватна обсягу роботи.
Система контролю — стресова, психологічно шкідлива.
Перевантаження фізичне і багатозадачність — вище допустимих норм.
Дискримінація та нерівність — присутня за статтю та формою обов’язків.
Висновок ревізора: Сім23 створює робоче середовище, яке не відповідає заявленим вакансіям та міжнародним стандартам, де один працівник фактично виконує роботу кількох людей, під постійним стресом і контролем, без адекватної компенсації та підтримки.
Переваги:
Плюси якщо ви це прочитаєте)))
Недоліки:
Поки що мінуси. Як виправите будуть плюси. Систему треба міняти. Зверніть увагу на це. Вже майже ніхто в це йти не хоче. Це просто мега виснаження. Студенти вже теж просікли що це повна шляпа. А ви 400 маркетів. Да ну вас.Зупиніться))
Це був один з моїх перших досвідів у роботі в сфері обслуговування. Спочатку був дуже позитивно налаштований як до самої мережі, так і до роботи. Хотілось б сказати, що все починалось добре, проте ні. Мій перший тиждень стажування пройшов зі словами від керуючої «У нас мало часу, треба швидше вчитись», «Ми не можемо витрачати так багато часу на твоє... Читати відгук Це був один з моїх перших досвідів у роботі в сфері обслуговування. Спочатку був дуже позитивно налаштований як до самої мережі, так і до роботи.
Хотілось б сказати, що все починалось добре, проте ні. Мій перший тиждень стажування пройшов зі словами від керуючої «У нас мало часу, треба швидше вчитись», «Ми не можемо витрачати так багато часу на твоє навчання», «Чому так погано з візиткою? Ти що, забув що це обовʼязково?». Нагадую, це була моя перша робота у 18 років і я про це прямо казав на співбесіді. Я закрив на це очі, і спихнув все на свою недосвідченість.
Особисто в мене найбільша проблема була саме колектив і керуюча. Я міг би нескінченно наводити приклади зверхнього, зневажливого становлення щодо мене, але найкращі це постійні незадоволення твоєю роботою, яку ти виконуєш сам не вечірній зміні; скарги на мій темп роботи, постійне підганяння, коли це абсолютно недоречно; колеги, які намагаються тебе принизити, постійно жаліючись на тебе керуючій через те, що ти «не справляєшся».
А якщо ти хлопець, тоді тобі прийдеться вдвічі складніше. Будь готовий робити всю брудну роботу, як таскання тяжких піддонів, товару і завжди бути на побігеньках коли ти на зміні з дівчиною(виключно особистий досвід).
Найгірше це було саме вимоги до роботи. Зазвичай, ввечері я лишався сам на зміні, і на мені було:
-слідкувати за чистотою залу, кавового і його наповненістю -не допускати в залі пустих полиць, завжди підтягувати/затарювати -зробити роботу, яку дала тобі керуюча на твою зміну -обслуга клієнтів на касі і фуд сервіс -доносити донати при відсутності
І це все звісно без можливості на перерву, а як інакше. При закритті магазину це окремий вид жаху. Все має бути ідеально, інакше на ранок отримуєш купу повідомлень про те, що зміна була закрита жахливо.
Я розказав виключно опираючись на власний досвід, щоб молоді люди не йшли працювати в цей маркет, де до тебе ставляться як до раба. Прочитавши минулі відгуки, я підписуюсь під кожним їх словом.
Бережіть себе, і ніколи не давайте ставитись до вас як до лайна.
Працювала касиром близько пів року, мені дуже повезло з керуючою та з колективом Що сильно мене здивувала, що завжди йшли на зустріч, ставили вихідні коли потрібно, зміни, бо на минулих роботах ставили як хотіли керівники, і якщо щось не влаштовує то звільняйся. В нас чуть не щотижня відкривався новий магазин і постійно потрібно було ходити на відкриття для допомоги,... Читати відгук Працювала касиром близько пів року, мені дуже повезло з керуючою та з колективом Що сильно мене здивувала, що завжди йшли на зустріч, ставили вихідні коли потрібно, зміни, бо на минулих роботах ставили як хотіли керівники, і якщо щось не влаштовує то звільняйся. В нас чуть не щотижня відкривався новий магазин і постійно потрібно було ходити на відкриття для допомоги, що мені не дуже подобалось, так як це чужий магазин, але з плюсів таких швидких відкриттів багато хто вже 19-20 років керує магазином, рідко де є такі перспективи. З мінусів це люди, бо тобі прийдеться посміхатися усім і алкашам, і бомжам.
Це моя перша робота, і відверто кажучи - в шоці. Спочатку здавалося все добре, але з кожним днем почала помічати нюанси. Район у нас спокійний, але потік людей є, особливо ввечері, перед закриттям. Працюю лише місяць, але на зміну переважно ставлять мене з такою ж новенькою як і я, у висновку ми нічого не встигаємо, хоч і закриваємося о... Читати відгук Це моя перша робота, і відверто кажучи - в шоці. Спочатку здавалося все добре, але з кожним днем почала помічати нюанси. Район у нас спокійний, але потік людей є, особливо ввечері, перед закриттям.
Працюю лише місяць, але на зміну переважно ставлять мене з такою ж новенькою як і я, у висновку ми нічого не встигаємо, хоч і закриваємося о 23:40, бувало, що закривалися вже в комендантську, доплачувати за перепрацювання - відмовляються, цитую: "не пиши мені такий брєд".
Можуть викликати в не робочий час, дзвонять зранку, і кажуть приходити, бо мов, щось зроблено не так. Через те, що я не справляюсь з такою кількістю роботи - вирішила перейти на пів ставки, мене перевели, але якщо я бачу: наступний тиждень маю один вихідний, і кожен день по 8 годин. Ті, хто працює в нашому магазині вже пару років - часто скидає в робочий чат якісь провтики, часто навіть недоречні; хоча після їхнього такі ж проблеми. Мінус в касі - закладай, зламав сосиску - купляй хто дог. І знаєте чому ми вас єбемо цією візитівкою? бо від цього може залежати премія нашому керуючому)
сів в телефон, навіть по роботі (але ж вони не знають, і знати не хочуть) - тривай своє фото у робочий чат + притензія
ти не маєш права сісти, подивитися в телефон, ти маєш водночас пекти випічку, розрахувати і робити три хот дога, і нікого не єбе як ти це зробиш.
не вистачає працівників? ні, ми не покличемо з іншого магазину, бо немає людей, бо відкрився ще один магазин, куди шукають ще 10 працівників. але нічого, сьогодні ти пропрацюєш 11 годин, а потім щось придумаємо
ти дівчина вагою в 40 кг? окей, давай будеш нести тоді упаковку з молоком близько 30 кг, ну а потім ще візьми і залий каністру з рідиною для слашу.
і це ще навіть не все, і певно, про деякі речі, я навіть сама ще не здогадуюсь…
Хочу поділитися своїм досвідом роботи в магазині “Сім 23”, який, на жаль, залишив по собі гірке враження. Спочатку все виглядало нормально: колектив — загалом доброзичливий, атмосфера — терпима. Але з часом ситуація почала змінюватися не в кращий бік. Керівництво магазину, почало поводитися абсолютно несправедливо. При тому, що самі вони майже нічого не робили, вимоги до мене постійно зростали. Мене систематично... Читати відгук Хочу поділитися своїм досвідом роботи в магазині “Сім 23”, який, на жаль, залишив по собі гірке враження. Спочатку все виглядало нормально: колектив — загалом доброзичливий, атмосфера — терпима. Але з часом ситуація почала змінюватися не в кращий бік.
Керівництво магазину, почало поводитися абсолютно несправедливо. При тому, що самі вони майже нічого не робили, вимоги до мене постійно зростали. Мене систематично ставили в графік так, що після вечірньої зміни в пʼятницю, я вже зранку в суботу повинна була відкривати магазин. У підсумку — по 4–5 годин сну максимум, і я змушена була виходити працювати повністю одна до 10:00.
На мені було все: • обслуговування клієнтів на касі, • видача замовлень, • випікання і декорування випічки, • викладка товару в торговому залі, • контроль за кавомашиною та інше.
І все це одночасно — під тиском, в постійному стресі, коли в магазині вже багато людей, а підтримки немає жодної. Це була системна ситуація, а не виняток.
Коли я наважилася поговорити про це з рекрутеркою (на зустріч, яку керівниця подала як “збори колективу”, хоча насправді це було щось зовсім інше), то отримала у відповідь: “Це нормально. Це така робота.” Але, ні — це не нормально. Це експлуатація і зневага до працівника.
Також хочу згадати про ситуацію на Великдень. У святкові дні магазин тримали виключно студенти, більшість з яких — з інших міст. І хоча ми заздалегідь повідомляли, що хочемо поїхати додому, нас усе одно поставили у зміну. У той же час працівники старшого віку, які були внесені у графік, спокійно залишились вдома святкувати.
І останнє, що остаточно добило — після звільнення мені не могли видати трудову книжку майже три тижні. Жодного пояснення, жодного зв’язку — просто затримка без будь-яких підстав. Це не лише непрофесійно, а й порушення трудового законодавства.
Я пішла не тому, що не справлялася. Я пішла тому, що працювати в таких умовах — це жертвувати своїм здоров’ям, часом і самоповагою.
Переваги:
Мене тримав лише колектив, який все ж розпався
Недоліки:
Мінус здоров’я
Мінус сон
Мінус життя (якщо їм треба буде бігом заміну знайти, вони новеньких з під землі дістануть)
Цікаво було почитати відгуки інших працівників цієї мережі, цікаво було чи лише у Івано-Франківську така фігня, але схоже компанія просто не дає такої можливості, навіть сайт їхньої назви для створення відгуку не знаходить, цікаво ж чого вони бояться так. Загалом розповім мій досвід. Я прийшла в компанію ще у 22 році, коли ставка була 46 гривень на годину, та... Читати відгук Цікаво було почитати відгуки інших працівників цієї мережі, цікаво було чи лише у Івано-Франківську така фігня, але схоже компанія просто не дає такої можливості, навіть сайт їхньої назви для створення відгуку не знаходить, цікаво ж чого вони бояться так. Загалом розповім мій досвід. Я прийшла в компанію ще у 22 році, коли ставка була 46 гривень на годину, та згодом вона зростала, але непропорційно до навантаження, на данний момент у них ставка 100 гривень на годину, ну обід звісно ж не оплачується. Коли ти тільки приходиш, то маєш дізнатися як працює каса і кухня все інше в процесі роботи, стажування також оплачується і триває днів 5 від сили, я пройшла за 3, але керуюча магазину забула внести мене в систему і мені довелось ще стільки ж його проходити, просто щоб їй було добре. Я починала на великому магазині в центрі міста, але навіть там людей у вечірню зміну, коли я працювала, було ну дуууже мало, 2,3 інколи 4 людей, і роби що хочеш, бо мало того що постійна черга з дітей і алкоголіків та бомжів які постійно приходять чисто позависати в приміщенні і створюють балаган, так ще й треба слідкувати щоб в кавовому не закінчилась кава, цукор, молоко, щоб на кухні були всі замовлення виконанні, треба ж ще про зал не забувати, бо як же так, інакше зранку прийде ранішня зміна і буде вас обзивати у всіх чатах, так в цій компанії людей просто ділять по змінах і нічого не намагаються врегулювати. Як висновок, ти все рівно щось не встигаєш бо черги зберігаються навіть якщо за касою 2 людей і на фуді 1, і ще 1 має все інше зробити. Приходячи сюди будьте готові пахати, будете виносити сміття по 4 рази на день, це величезні 120 літрові пакети які смердять усім, якщо навіть хтось спусти штани у вас в магазині будете прибирати то ви, тому не раджу пускати бомжів, будете розвантажувати величезні піддони з товаром щодня, які інколи тонну важать, а стандарти 500 кг, і всім буже всеодно що на зміні лиш дівчата, і ви то маєте ще розкласти в залі паралельно з тим стоячи за касою, бо черги допускати не можна і готуючи на фуді, бо заради 1 замовлення ще одна людина не прийде. А і не забувайте що у будь-який момеет до вас може прийти перевірка, і тому ви маєте мати ідеальний зал, задобвувати людей на касі тисячою питань, і ніяк інакше, лиш окко може позмагатися з цією мережею в задобуванні людей, ще й накладні маєте ви приймати від постачальників, робити їх звірку і обробку, і повернення, а накосячиш будеш сам купляти той хліб, або цигарки або алкоголь, доречі якщо недостача по акцизу ви самі то перекриваєте, і вони раз на місяць то рахують, тому ви бужете оплачувати чужий провтик, так само з касами, мало того що будете клянчити ті дрібні як милість, так ще й за касою будете постійно вислуховувати недоречні компліменти і не тільки, а сказати нічого не можнте бо вам неодноразово кому не лінь нагадають що "клієнт завжди правий" і напишуть ще й скаргу на вас, а якщо що 3 скарги- звільнення, а ти може нічого і не робив, але керівництву параленьно, у них настільки багато цих магазинів що людьми перебирають як перчатками. А ще тут немає охорони, а тому що нащо, так є кнопка охорони, але вона їде 5-10 хв, і ще якщо нікого не буде кричатимуть на вас, а моментів коли ви захочете їх викликати буде багато, окей коли на зміні 3 людини, але якщо це маленький магазин зазвичай там 1 людина робить все, і нікого не цікавить як там вона почувається, тому що товарообіг не дозволяє ще 1 людини, а погрожувати вам будуть часто, тому що люди так відіграються на "обслуговуючому персоналі" і якшо вас будуть чекати під роботою після закінчення зміни, то не дивуйтесь, а якщо навіть і викликати охорону або поліцію, то вони просто мило поговорять з ними і все, а ті малорозумні ще й скаргу на вас напишуть, а ви потім будете пояснювати а чого на вас людина скаржиться, що ви зробили, і нікого не буде цікавити що вас ледь не вб*ли, якшо що реальна історія, чоловік на Шевченка просто вийшов з нож*м до хлопця який закривав зміну і розмахуючи пригрозив що магазин заважає йому спати, ну поліція прийшла але нічого не зробила, і компанія лиш змістила робочі години. І це ж не одиночна історія, а закрити магазин то буде ще та проблема, тому що вам ті двері просто виламають ( ситуація з Галицької) і коли ще не можна було продавати алкоголь після 21:00 його просто виносили на ваших очах, а ви ж нічого не зробите, бо то ж не ваше, а життя ваше, і таких моментів прям дофіга. Вам ще пощастить якщо в нормальний колектив прийдете, а якщо ні то ваше життя буде просто суцільним пеклом, особливо якщо керуюча буде лялечкою фарфоровою яка нічого не робить. А, і вас будуть діставати навіть не в робочі години, бо а що ви зробили, а то не так треба було, а там то, а там сьо, тому забудьте про власне життя. І якщо ви подумаєте кудись сунутись далі, подумайте ще раз, якщо після зміни звичайного касира у вас буде відвалюватись все, то керуюча то ще гірше, і я не просто так це кажу, на Бельведерській керуюча вже раз зірвала спину, так що диски зсунулись і вона робила операцію, в Крихівцях ніхто не хоче працювати тому там керуюча сама працює весь час, записуючи собі далеко не всі години, ой та це поширена практика якщо ти хочеш щоб магазин нормально виглядав, то ти маєш працювати поверх своїх записаних годин, бо якщо ні, то не отримаєш своєї премії, але складає половину зарплати керуючого, а і здебільшого, в нових магазинах керуючі мають менше ніж звичайні працівники, і це про гроші, відповідальність там ой на якому рівні. Та і якщо ви звільнетесь коли вас знає більше ніж 1 керуюча, повірте життя вам не буде, тому що компанія буде робити все щоб ви не змогли працювати в сферах де треба до них заходити, тому шо політика компанії не дозволяє (по факту вони бояться що ви будете говорити настільки тут погано і чому ви звільнились), тому мерчендайзером, брендекспертом, торговим ви не зможете стати просто через 1 помилку в житті - сім23, сімі
Жалоба на керівництво
Спробував поробити комплектувальником (Луцьк)
Зазделегідь домовились на конкретний день. Я прийшов і відразу відчулося враження, що мене не чекали. Ящик для одягу не надали. «Повісь десь одяг». Ладно, думаю, буває. Потім, дали робітника, який був мене стажувати (було видно, що він про це навіть і не здогадувався). Хлопець добрий, розʼяснював... Читати відгук Шукав роботу з неповним графіком. І ось мені запропонували роботу в логістичному центрі комірником-комплектувальником.
Зазделегідь домовились на конкретний день. Я прийшов і відразу відчулося враження, що мене не чекали. Ящик для одягу не надали. «Повісь десь одяг». Ладно, думаю, буває. Потім, дали робітника, який був мене стажувати (було видно, що він про це навіть і не здогадувався). Хлопець добрий, розʼяснював і показував, як збирати товар. Пройшли з ним по складу і зібрали одне замовлення магазину. Наступний заказ, вже збирав я, а він допомагав. Я не міг швидко, бо все нове, незнайоме. До того ж, я інвалід і брав товар обережно, щоб не розбити. А «вішенка на торті» у тому, що голос в гарнітурі, який вказує, що і де брати говорить в швидкому темпі і приходиться двічі запитувати, що від тебе хочуть (невже це прискорює роботу, навпаки). Підходить начальник: на сьогодні досить, бо немає контролера, який би перевіряв мою роботу. Я думав, мене будуть стажувати більше часу. А виходить, вже наступного дня мені буде потрібно вже самому все робити!
Більш того, хлопцю який мене вчив, було потрібно зробити свою норму заказів на цей день. А це неправильно. Якщо людина когось вчить, їй повинні по-перше доплатити за навчання, а по-друге не вимагати, зробити стільки, скільки вона робить зазвичай (вона свій час витрачає на нового працівника).
Підсумок який я зробив: навчають на швидку руку, а вимагають більшого.
Тому я відмовився від такої праці, мені здоровʼя та нерви важливіші.
Відгук реакція від ШІ на з уст працівника про роботу в СІМ23
1. Структура та обов’язки
На папері вакансія обіцяє приємну роботу касира/продавця: каса, привітність, легкий фуд-сервіс, дружній колектив.
Реальність: один працівник виконує мінімум 6–7 ролей одночасно:
каса,
хот-доги / випічка,
контроль продуктів і складу,
інкасація та закриття зміни,
аудити та підготовка магазину до перевірок,
маркетингові завдання від сторонніх компаній,
обов’язки керуючої (для 1-ї категорії),
Читати відгук Ревізія системи праці в Сім23: критичний розбір
1. Структура та обов’язки
На папері вакансія обіцяє приємну роботу касира/продавця: каса, привітність, легкий фуд-сервіс, дружній колектив.
Реальність: один працівник виконує мінімум 6–7 ролей одночасно:
каса,
хот-доги / випічка,
контроль продуктів і складу,
інкасація та закриття зміни,
аудити та підготовка магазину до перевірок,
маркетингові завдання від сторонніх компаній,
обов’язки керуючої (для 1-ї категорії),
фізична робота (грузчик, якщо чоловік). Ну це ж правда не ховайтесь від цього.
Висновок: структура штучна, формально існує кар’єрний ріст, але фактично працівник — “універсал” без належної підтримки, що суперечить міжнародним HR-стандартам та нормам охорони праці.
2. Графік і навантаження
Графік хаотичний: після нічної зміни можлива ранкова, без врахування відпочинку. Так і є я сплю по 4-5 годин .Це не ок. Але якщо мало працівників то що зробиш. Маю розуміння але отак
Постійна багатозадачність → ризик помилок на касі, неправильного приготування продуктів, фізичного перевантаження.Так і є бо якщо касир один на касі а інший робить додаткову роботу по магазині і маєш розриватись між касою та фудсервісом
Фізична робота + постійна присутність на фронті обслуговування клієнтів → високий рівень стресу та потенційних травм(ну це так до слова но обпікатися доводилось не раз коли запара)
Висновок: графік і навантаження не відповідають нормам безпеки та міжнародним стандартам ISO/ILO.
3. Система контролю
Камери з мікрофоном, випадкова перевірка візитки, щомісячні аудити → постійний психологічний тиск.
Це так написав ші а від мене чисто. Ну висить на ді мною камера і слухає в рандомний момент. Ну таке собі. Бо деяким людям не дуже треба та ваша візитка
Ну за аудити таке ну може і бути. Але роздолбайство буває і з боку керуючої і що це. Протерміни чи як там загроза протерміну не перевіряються деколи а і не показано адекватно як це перевіряти. А потім аудит знайде і буде ой мінус.
З аудитами там вопше цікаві приколи що все має бути ідеально. Цікава штука дефростація пончиків.По правилам треба в коробочку зі стікером і в холодильник. А насправді ну там знаєте як є)))
То чому просто за замовчуванням не дотримуватись)))
Правильно бо затримує час а пончики мають бути завжди на вітрині
Представники тютюнових компаній та маркетингові KPI додають зовнішній стрес, не компенсований зарплатою. Оце робити інформавання. Я наче свої роботи немає так ше в людей час маю забирати сповіщаючи всіляку діч.
Мінуси за дрібні порушення → вплив на премії керуючої, формально бонусів немає.
Там мається наувазі мінуси у відсотковості аудиту.Отак замахатися можна. А людський фактор можна забути. Я ж робот а не людина)))
Мені немає мотивації знати все і вміти. В мене друзі мають дофігіща зарплату з їх простою роботою яка не схожа на мою це так в них своє навантаження але і мене часто шкодують навіщо я так замахуюся з роботою . А хочер норм зп то дофіга працюй)
Висновок: система контролю створює токсичне середовище, де працівник працює під страхом санкцій, а не за мотивацією.
4. Оплата та мотивація
Категорії 3–1: від 120 до 150 грн/год.
Надбавка стажем смішна (1 грн/год кожні три місяці), бонусів як таких немає, премія керуючої залежить від результату аудиту.
Виконання додаткових обов’язків (керуюча, маркетинг, грузчик) не компенсується адекватно.
Висновок: система оплати не відображає фактичне навантаження та рівень відповідальності, демотивує.
5. Дискримінація та нерівність
Додаткові фізичні обов’язки (грузчик) покладаються лише на чоловіків.
У вакансії не пише розгрузка піддонів
+ ЯКЩО ТИ ХЛОПЕЦЬ ТО ТИ НА АВТОМАТІ ГРУЖЧИК. Хоча доходила інформація що десь приходять на розгрузку і викладку товару. Це все прогрес)
Висновок: існують елементи дискримінації та нерівності, а також непрозорі системи розподілу обов’язків і відповідальності.
6. Багатозадачність та ризики
Працівник одночасно готує їжу, касирує, контролює продукти, виконує завдання маркетологів, інкасацію, ревізії, присутній під аудиторським наглядом і камерами.
Наслідки:
високий ризик помилок, штрафів і стресу;
фізичне і психологічне виснаження;
неефективне виконання обов’язків через надмірне навантаження.
Висновок: структура роботи нестабільна, небезпечна і неефективна; відсутня підтримка, немає нормального розподілу обов’язків.
🔴 Фінальна оцінка як думка ШІ
Модель роботи — перевантажена та токсична.
Мотиваційна система — формальна, неадекватна обсягу роботи.
Система контролю — стресова, психологічно шкідлива.
Перевантаження фізичне і багатозадачність — вище допустимих норм.
Дискримінація та нерівність — присутня за статтю та формою обов’язків.
Висновок ревізора: Сім23 створює робоче середовище, яке не відповідає заявленим вакансіям та міжнародним стандартам, де один працівник фактично виконує роботу кількох людей, під постійним стресом і контролем, без адекватної компенсації та підтримки.
Пекло для молоді, або просто – Сімі/23сім
Хотілось б сказати, що все починалось добре, проте ні. Мій перший тиждень стажування пройшов зі словами від керуючої «У нас мало часу, треба швидше вчитись», «Ми не можемо витрачати так багато часу на твоє... Читати відгук Це був один з моїх перших досвідів у роботі в сфері обслуговування. Спочатку був дуже позитивно налаштований як до самої мережі, так і до роботи.
Хотілось б сказати, що все починалось добре, проте ні. Мій перший тиждень стажування пройшов зі словами від керуючої «У нас мало часу, треба швидше вчитись», «Ми не можемо витрачати так багато часу на твоє навчання», «Чому так погано з візиткою? Ти що, забув що це обовʼязково?». Нагадую, це була моя перша робота у 18 років і я про це прямо казав на співбесіді. Я закрив на це очі, і спихнув все на свою недосвідченість.
Особисто в мене найбільша проблема була саме колектив і керуюча. Я міг би нескінченно наводити приклади зверхнього, зневажливого становлення щодо мене, але найкращі це постійні незадоволення твоєю роботою, яку ти виконуєш сам не вечірній зміні; скарги на мій темп роботи, постійне підганяння, коли це абсолютно недоречно; колеги, які намагаються тебе принизити, постійно жаліючись на тебе керуючій через те, що ти «не справляєшся».
А якщо ти хлопець, тоді тобі прийдеться вдвічі складніше. Будь готовий робити всю брудну роботу, як таскання тяжких піддонів, товару і завжди бути на побігеньках коли ти на зміні з дівчиною(виключно особистий досвід).
Найгірше це було саме вимоги до роботи. Зазвичай, ввечері я лишався сам на зміні, і на мені було:
-слідкувати за чистотою залу, кавового і його наповненістю
-не допускати в залі пустих полиць, завжди підтягувати/затарювати
-зробити роботу, яку дала тобі керуюча на твою зміну
-обслуга клієнтів на касі і фуд сервіс
-доносити донати при відсутності
І це все звісно без можливості на перерву, а як інакше. При закритті магазину це окремий вид жаху. Все має бути ідеально, інакше на ранок отримуєш купу повідомлень про те, що зміна була закрита жахливо.
Я розказав виключно опираючись на власний досвід, щоб молоді люди не йшли працювати в цей маркет, де до тебе ставляться як до раба. Прочитавши минулі відгуки, я підписуюсь під кожним їх словом.
Бережіть себе, і ніколи не давайте ставитись до вас як до лайна.
Хороша робота
Що сильно мене здивувала, що завжди йшли на зустріч, ставили вихідні коли потрібно, зміни, бо на минулих роботах ставили як хотіли керівники, і якщо щось не влаштовує то звільняйся.
В нас чуть не щотижня відкривався новий магазин і постійно потрібно було ходити на відкриття для допомоги,... Читати відгук Працювала касиром близько пів року, мені дуже повезло з керуючою та з колективом
Що сильно мене здивувала, що завжди йшли на зустріч, ставили вихідні коли потрібно, зміни, бо на минулих роботах ставили як хотіли керівники, і якщо щось не влаштовує то звільняйся.
В нас чуть не щотижня відкривався новий магазин і постійно потрібно було ходити на відкриття для допомоги, що мені не дуже подобалось, так як це чужий магазин, але з плюсів таких швидких відкриттів багато хто вже 19-20 років керує магазином, рідко де є такі перспективи.
З мінусів це люди, бо тобі прийдеться посміхатися усім і алкашам, і бомжам.
Луцьк. Сімка. Працюю місяць
Працюю лише місяць, але на зміну переважно ставлять мене з такою ж новенькою як і я, у висновку ми нічого не встигаємо, хоч і закриваємося о... Читати відгук Це моя перша робота, і відверто кажучи - в шоці. Спочатку здавалося все добре, але з кожним днем почала помічати нюанси. Район у нас спокійний, але потік людей є, особливо ввечері, перед закриттям.
Працюю лише місяць, але на зміну переважно ставлять мене з такою ж новенькою як і я, у висновку ми нічого не встигаємо, хоч і закриваємося о 23:40, бувало, що закривалися вже в комендантську, доплачувати за перепрацювання - відмовляються, цитую: "не пиши мені такий брєд".
Можуть викликати в не робочий час, дзвонять зранку, і кажуть приходити, бо мов, щось зроблено не так. Через те, що я не справляюсь з такою кількістю роботи - вирішила перейти на пів ставки, мене перевели, але якщо я бачу: наступний тиждень маю один вихідний, і кожен день по 8 годин.
Ті, хто працює в нашому магазині вже пару років - часто скидає в робочий чат якісь провтики, часто навіть недоречні; хоча після їхнього такі ж проблеми.
Мінус в касі - закладай, зламав сосиску - купляй хто дог. І знаєте чому ми вас єбемо цією візитівкою? бо від цього може залежати премія нашому керуючому)
сів в телефон, навіть по роботі (але ж вони не знають, і знати не хочуть) - тривай своє фото у робочий чат + притензія
ти не маєш права сісти, подивитися в телефон, ти маєш водночас пекти випічку, розрахувати і робити три хот дога, і нікого не єбе як ти це зробиш.
не вистачає працівників? ні, ми не покличемо з іншого магазину, бо немає людей, бо відкрився ще один магазин, куди шукають ще 10 працівників.
але нічого, сьогодні ти пропрацюєш 11 годин, а потім щось придумаємо
ти дівчина вагою в 40 кг? окей, давай будеш нести тоді упаковку з молоком близько 30 кг, ну а потім ще візьми і залий каністру з рідиною для слашу.
і це ще навіть не все, і певно, про деякі речі, я навіть сама ще не здогадуюсь…
Найгірший сім за адресою вул. Ставропігійся 11 Львів
Керівництво магазину, почало поводитися абсолютно несправедливо. При тому, що самі вони майже нічого не робили, вимоги до мене постійно зростали. Мене систематично... Читати відгук Хочу поділитися своїм досвідом роботи в магазині “Сім 23”, який, на жаль, залишив по собі гірке враження. Спочатку все виглядало нормально: колектив — загалом доброзичливий, атмосфера — терпима. Але з часом ситуація почала змінюватися не в кращий бік.
Керівництво магазину, почало поводитися абсолютно несправедливо. При тому, що самі вони майже нічого не робили, вимоги до мене постійно зростали. Мене систематично ставили в графік так, що після вечірньої зміни в пʼятницю, я вже зранку в суботу повинна була відкривати магазин. У підсумку — по 4–5 годин сну максимум, і я змушена була виходити працювати повністю одна до 10:00.
На мені було все:
• обслуговування клієнтів на касі,
• видача замовлень,
• випікання і декорування випічки,
• викладка товару в торговому залі,
• контроль за кавомашиною та інше.
І все це одночасно — під тиском, в постійному стресі, коли в магазині вже багато людей, а підтримки немає жодної. Це була системна ситуація, а не виняток.
Коли я наважилася поговорити про це з рекрутеркою (на зустріч, яку керівниця подала як “збори колективу”, хоча насправді це було щось зовсім інше), то отримала у відповідь: “Це нормально. Це така робота.” Але, ні — це не нормально. Це експлуатація і зневага до працівника.
Також хочу згадати про ситуацію на Великдень. У святкові дні магазин тримали виключно студенти, більшість з яких — з інших міст. І хоча ми заздалегідь повідомляли, що хочемо поїхати додому, нас усе одно поставили у зміну. У той же час працівники старшого віку, які були внесені у графік, спокійно залишились вдома святкувати.
І останнє, що остаточно добило — після звільнення мені не могли видати трудову книжку майже три тижні. Жодного пояснення, жодного зв’язку — просто затримка без будь-яких підстав. Це не лише непрофесійно, а й порушення трудового законодавства.
Я пішла не тому, що не справлялася. Я пішла тому, що працювати в таких умовах — це жертвувати своїм здоров’ям, часом і самоповагою.
Відгук працівника Сімі, Сім23
Загалом розповім мій досвід. Я прийшла в компанію ще у 22 році, коли ставка була 46 гривень на годину, та... Читати відгук Цікаво було почитати відгуки інших працівників цієї мережі, цікаво було чи лише у Івано-Франківську така фігня, але схоже компанія просто не дає такої можливості, навіть сайт їхньої назви для створення відгуку не знаходить, цікаво ж чого вони бояться так.
Загалом розповім мій досвід. Я прийшла в компанію ще у 22 році, коли ставка була 46 гривень на годину, та згодом вона зростала, але непропорційно до навантаження, на данний момент у них ставка 100 гривень на годину, ну обід звісно ж не оплачується. Коли ти тільки приходиш, то маєш дізнатися як працює каса і кухня все інше в процесі роботи, стажування також оплачується і триває днів 5 від сили, я пройшла за 3, але керуюча магазину забула внести мене в систему і мені довелось ще стільки ж його проходити, просто щоб їй було добре. Я починала на великому магазині в центрі міста, але навіть там людей у вечірню зміну, коли я працювала, було ну дуууже мало, 2,3 інколи 4 людей, і роби що хочеш, бо мало того що постійна черга з дітей і алкоголіків та бомжів які постійно приходять чисто позависати в приміщенні і створюють балаган, так ще й треба слідкувати щоб в кавовому не закінчилась кава, цукор, молоко, щоб на кухні були всі замовлення виконанні, треба ж ще про зал не забувати, бо як же так, інакше зранку прийде ранішня зміна і буде вас обзивати у всіх чатах, так в цій компанії людей просто ділять по змінах і нічого не намагаються врегулювати. Як висновок, ти все рівно щось не встигаєш бо черги зберігаються навіть якщо за касою 2 людей і на фуді 1, і ще 1 має все інше зробити. Приходячи сюди будьте готові пахати, будете виносити сміття по 4 рази на день, це величезні 120 літрові пакети які смердять усім, якщо навіть хтось спусти штани у вас в магазині будете прибирати то ви, тому не раджу пускати бомжів, будете розвантажувати величезні піддони з товаром щодня, які інколи тонну важать, а стандарти 500 кг, і всім буже всеодно що на зміні лиш дівчата, і ви то маєте ще розкласти в залі паралельно з тим стоячи за касою, бо черги допускати не можна і готуючи на фуді, бо заради 1 замовлення ще одна людина не прийде. А і не забувайте що у будь-який момеет до вас може прийти перевірка, і тому ви маєте мати ідеальний зал, задобвувати людей на касі тисячою питань, і ніяк інакше, лиш окко може позмагатися з цією мережею в задобуванні людей, ще й накладні маєте ви приймати від постачальників, робити їх звірку і обробку, і повернення, а накосячиш будеш сам купляти той хліб, або цигарки або алкоголь, доречі якщо недостача по акцизу ви самі то перекриваєте, і вони раз на місяць то рахують, тому ви бужете оплачувати чужий провтик, так само з касами, мало того що будете клянчити ті дрібні як милість, так ще й за касою будете постійно вислуховувати недоречні компліменти і не тільки, а сказати нічого не можнте бо вам неодноразово кому не лінь нагадають що "клієнт завжди правий" і напишуть ще й скаргу на вас, а якщо що 3 скарги- звільнення, а ти може нічого і не робив, але керівництву параленьно, у них настільки багато цих магазинів що людьми перебирають як перчатками. А ще тут немає охорони, а тому що нащо, так є кнопка охорони, але вона їде 5-10 хв, і ще якщо нікого не буде кричатимуть на вас, а моментів коли ви захочете їх викликати буде багато, окей коли на зміні 3 людини, але якщо це маленький магазин зазвичай там 1 людина робить все, і нікого не цікавить як там вона почувається, тому що товарообіг не дозволяє ще 1 людини, а погрожувати вам будуть часто, тому що люди так відіграються на "обслуговуючому персоналі" і якшо вас будуть чекати під роботою після закінчення зміни, то не дивуйтесь, а якщо навіть і викликати охорону або поліцію, то вони просто мило поговорять з ними і все, а ті малорозумні ще й скаргу на вас напишуть, а ви потім будете пояснювати а чого на вас людина скаржиться, що ви зробили, і нікого не буде цікавити що вас ледь не вб*ли, якшо що реальна історія, чоловік на Шевченка просто вийшов з нож*м до хлопця який закривав зміну і розмахуючи пригрозив що магазин заважає йому спати, ну поліція прийшла але нічого не зробила, і компанія лиш змістила робочі години. І це ж не одиночна історія, а закрити магазин то буде ще та проблема, тому що вам ті двері просто виламають ( ситуація з Галицької) і коли ще не можна було продавати алкоголь після 21:00 його просто виносили на ваших очах, а ви ж нічого не зробите, бо то ж не ваше, а життя ваше, і таких моментів прям дофіга. Вам ще пощастить якщо в нормальний колектив прийдете, а якщо ні то ваше життя буде просто суцільним пеклом, особливо якщо керуюча буде лялечкою фарфоровою яка нічого не робить. А, і вас будуть діставати навіть не в робочі години, бо а що ви зробили, а то не так треба було, а там то, а там сьо, тому забудьте про власне життя. І якщо ви подумаєте кудись сунутись далі, подумайте ще раз, якщо після зміни звичайного касира у вас буде відвалюватись все, то керуюча то ще гірше, і я не просто так це кажу, на Бельведерській керуюча вже раз зірвала спину, так що диски зсунулись і вона робила операцію, в Крихівцях ніхто не хоче працювати тому там керуюча сама працює весь час, записуючи собі далеко не всі години, ой та це поширена практика якщо ти хочеш щоб магазин нормально виглядав, то ти маєш працювати поверх своїх записаних годин, бо якщо ні, то не отримаєш своєї премії, але складає половину зарплати керуючого, а і здебільшого, в нових магазинах керуючі мають менше ніж звичайні працівники, і це про гроші, відповідальність там ой на якому рівні. Та і якщо ви звільнетесь коли вас знає більше ніж 1 керуюча, повірте життя вам не буде, тому що компанія буде робити все щоб ви не змогли працювати в сферах де треба до них заходити, тому шо політика компанії не дозволяє (по факту вони бояться що ви будете говорити настільки тут погано і чому ви звільнились), тому мерчендайзером, брендекспертом, торговим ви не зможете стати просто через 1 помилку в житті - сім23, сімі