почитала відгуки про роботу інших працівників і підписуюсь під кожним їх словом) поділюсь своїм досвідом роботи в мережі, працювала рік, перша моя робота в коментарях тут писали, що оплата праці не відповідає навантаженню і це дійсно було так (зараз там ніби підняли ставку, точно незнаю), в моєму випадку траплялись зміни по 16 годин, бувало дві таких зміни підряд, сна від... Читати відгук почитала відгуки про роботу інших працівників і підписуюсь під кожним їх словом) поділюсь своїм досвідом роботи в мережі, працювала рік, перша моя робота в коментарях тут писали, що оплата праці не відповідає навантаженню і це дійсно було так (зараз там ніби підняли ставку, точно незнаю), в моєму випадку траплялись зміни по 16 годин, бувало дві таких зміни підряд, сна від сили 4 години і весь цей час ти постійно на ногах, немає часу ні присісти, ні відійти, ні елементарно сходити на перекур, оскільки відразу як повертаєшся прилітає претензія «де ти ходиш?» чи щось типу такого. вільний час за день - це пів години або година обіду (неоплачуваного) на закриття зміни завжди не вистачало працівників і нікого не хвилювало те, що ввечері кількість людей тільки збільшувалась (центр міста), особливо в пʼятницю, суботу, неділю та святкові дні. якщо ти стоїш на замовленнях, то допомоги не дочекаєшся, бо всі, хто є на зміні стоять на касі, щоб не було черг і ти вивозиш запару самостійно, а окрім того, що потрібно встигнути завершити всі замовлення, треба ще й принести сировину на дефрост на наступний день, прибрати робочі поверхні, помити грилі, інакше вранці прийде наступна зміна і будуть питання а чому те і те не зробила?, дуже пощастить, якщо відкриватимеш зміну знову ти і претензій вдасться уникнути іноді керуюча складала графік на свій розсуд, не дослухаючись до моїх прохань щодо вихідних (можливо лише у мене була така ситуація, не всі керуючі такі). я ніколи не нагліла, просила 1-2 вихідних на тиждень, коли мала якісь плани на певний день. помінятись з колегами майже ніколи не виходило, навіть коли погано почувалась або мала невідкладні справи (колег розумію, питань немає, багато хто працював понаднормово і кожен хотів відпочити) конфліктні, неадекватні, хворі на голову покупці, бомжі, які розпивають свої «сотки» на столиках і не реагують ні на які зауваження це взагалі окрема тема, дуже шкода, що в магазинах немає охорони, вона справді дуже потрібна. неодноразово була свідком ситуацій, коли різні слабоумні чіплялись до колег, до інших покупців, робили балаган в магазині. до мене самої також домахувались, відволікали від роботи, але в цій ситуації ти завжди в програші, бо огризнешся=скарга, нахамиш=скарга, не так подивишся=скарга, не тим тоном скажеш=скарга і керівництво валить всю вину на тебе, навіть не розібравшись в ситуації, бо ти «псуєш репутацію магазину», як на мене, це повний брєд. на мене особисто писали скарги, я хамила, огризалась, але тільки тоді, коли це справді було необхідно варто відмітити, що за час роботи можна ніфігово так прокачати свою багатозадачність, оскільки готуєш декілька замовлень одночасно, викладаєш сировину, іноді ще й обслуговуєш покупців на касі + до того біля тебе бігає стажер (коли приводять нового працівника тебе просто ставлять перед фактом і нікого не хвилює, що в тебе зараз немає часу його вчити. мені неважко було пояснити що до чого, але коли він/вона просто втикає в телефон, поки ти розпинаєшся стає реально неприємно, а показувати роботу мусиш, хоча хотілось би вигнати) для мене сімка була «школою жизні», стикалась з різними людьми, випробувала свою стресостійкість і зрозуміла, що в мене вона, походу, взагалі відсутня) якщо у когось є бажання забути про особисте життя, забути що таке відпочинок, ледь долазити після зміни додому та отримати такий ось досвід у сфері обслуговування, то йдіть в сімку, тому що такого ви не побачите більше ніде) всім удачі)
Переваги:
можна прокачати багатозадачність і випробувати свою стресостійкість)
Шукав роботу з неповним графіком. І ось мені запропонували роботу в логістичному центрі комірником-комплектувальником. Зазделегідь домовились на конкретний день. Я прийшов і відразу відчулося враження, що мене не чекали. Ящик для одягу не надали. «Повісь десь одяг». Ладно, думаю, буває. Потім, дали робітника, який був мене стажувати (було видно, що він про це навіть і не здогадувався). Хлопець добрий, розʼяснював... Читати відгук Шукав роботу з неповним графіком. І ось мені запропонували роботу в логістичному центрі комірником-комплектувальником. Зазделегідь домовились на конкретний день. Я прийшов і відразу відчулося враження, що мене не чекали. Ящик для одягу не надали. «Повісь десь одяг». Ладно, думаю, буває. Потім, дали робітника, який був мене стажувати (було видно, що він про це навіть і не здогадувався). Хлопець добрий, розʼяснював і показував, як збирати товар. Пройшли з ним по складу і зібрали одне замовлення магазину. Наступний заказ, вже збирав я, а він допомагав. Я не міг швидко, бо все нове, незнайоме. До того ж, я інвалід і брав товар обережно, щоб не розбити. А «вішенка на торті» у тому, що голос в гарнітурі, який вказує, що і де брати говорить в швидкому темпі і приходиться двічі запитувати, що від тебе хочуть (невже це прискорює роботу, навпаки). Підходить начальник: на сьогодні досить, бо немає контролера, який би перевіряв мою роботу. Я думав, мене будуть стажувати більше часу. А виходить, вже наступного дня мені буде потрібно вже самому все робити! Більш того, хлопцю який мене вчив, було потрібно зробити свою норму заказів на цей день. А це неправильно. Якщо людина когось вчить, їй повинні по-перше доплатити за навчання, а по-друге не вимагати, зробити стільки, скільки вона робить зазвичай (вона свій час витрачає на нового працівника). Підсумок який я зробив: навчають на швидку руку, а вимагають більшого. Тому я відмовився від такої праці, мені здоровʼя та нерви важливіші.
не хватає ввічливості
колишній працівник, луцьк
поділюсь своїм досвідом роботи в мережі, працювала рік, перша моя робота
в коментарях тут писали, що оплата праці не відповідає навантаженню і це дійсно було так (зараз там ніби підняли ставку, точно незнаю), в моєму випадку траплялись зміни по 16 годин, бувало дві таких
зміни підряд, сна від... Читати відгук почитала відгуки про роботу інших працівників і підписуюсь під кожним їх словом)
поділюсь своїм досвідом роботи в мережі, працювала рік, перша моя робота
в коментарях тут писали, що оплата праці не відповідає навантаженню і це дійсно було так (зараз там ніби підняли ставку, точно незнаю), в моєму випадку траплялись зміни по 16 годин, бувало дві таких
зміни підряд, сна від сили 4 години і весь цей час ти постійно на ногах, немає часу ні присісти, ні відійти, ні елементарно сходити на перекур, оскільки відразу як повертаєшся прилітає претензія «де ти ходиш?» чи щось типу такого. вільний час за день - це пів години або година обіду (неоплачуваного)
на закриття зміни завжди не вистачало працівників і нікого не хвилювало те, що ввечері кількість людей тільки збільшувалась (центр міста), особливо в пʼятницю, суботу, неділю та святкові дні. якщо ти стоїш на замовленнях, то допомоги не дочекаєшся, бо всі, хто є на зміні стоять на касі, щоб не було черг і ти вивозиш запару самостійно, а окрім того, що потрібно встигнути завершити всі замовлення, треба ще й принести сировину на дефрост на наступний день, прибрати робочі поверхні, помити грилі, інакше вранці прийде наступна зміна і будуть питання а чому те і те не зробила?, дуже пощастить, якщо відкриватимеш зміну знову ти і претензій вдасться уникнути
іноді керуюча складала графік на свій розсуд, не дослухаючись до моїх прохань щодо вихідних (можливо лише у мене була така ситуація, не всі керуючі такі). я ніколи не нагліла, просила 1-2 вихідних на тиждень, коли мала якісь плани на певний день. помінятись з колегами майже ніколи не виходило, навіть коли погано почувалась або мала невідкладні справи (колег розумію, питань немає, багато хто працював понаднормово і кожен хотів відпочити)
конфліктні, неадекватні, хворі на голову покупці, бомжі, які розпивають свої «сотки» на столиках і не реагують ні на які зауваження це взагалі окрема тема, дуже шкода, що в магазинах немає охорони, вона справді дуже потрібна. неодноразово була свідком ситуацій, коли різні слабоумні чіплялись до колег, до інших покупців, робили балаган в магазині. до мене самої також домахувались, відволікали від роботи, але в цій ситуації ти завжди в програші, бо огризнешся=скарга, нахамиш=скарга, не так подивишся=скарга, не тим тоном скажеш=скарга і керівництво валить всю вину на тебе, навіть не розібравшись в ситуації, бо ти «псуєш репутацію магазину», як на мене, це повний брєд. на мене особисто писали скарги, я хамила, огризалась, але тільки тоді, коли це справді було необхідно
варто відмітити, що за час роботи можна ніфігово так прокачати свою багатозадачність, оскільки готуєш декілька замовлень одночасно, викладаєш сировину, іноді ще й обслуговуєш покупців на касі + до того біля тебе бігає стажер (коли приводять нового працівника тебе просто ставлять перед фактом і нікого не хвилює, що в тебе зараз немає часу його вчити. мені неважко було пояснити що до чого, але коли він/вона просто втикає в телефон, поки ти розпинаєшся стає реально неприємно, а показувати роботу мусиш, хоча хотілось би вигнати)
для мене сімка була «школою жизні», стикалась з різними людьми, випробувала свою стресостійкість і зрозуміла, що в мене вона, походу, взагалі відсутня)
якщо у когось є бажання забути про особисте життя, забути що таке відпочинок, ледь долазити після зміни додому та отримати такий ось досвід у сфері обслуговування, то йдіть в сімку, тому що такого ви не побачите більше ніде)
всім удачі)
Спробував поробити комплектувальником (Луцьк)
Зазделегідь домовились на конкретний день. Я прийшов і відразу відчулося враження, що мене не чекали. Ящик для одягу не надали. «Повісь десь одяг». Ладно, думаю, буває. Потім, дали робітника, який був мене стажувати (було видно, що він про це навіть і не здогадувався). Хлопець добрий, розʼяснював... Читати відгук Шукав роботу з неповним графіком. І ось мені запропонували роботу в логістичному центрі комірником-комплектувальником.
Зазделегідь домовились на конкретний день. Я прийшов і відразу відчулося враження, що мене не чекали. Ящик для одягу не надали. «Повісь десь одяг». Ладно, думаю, буває. Потім, дали робітника, який був мене стажувати (було видно, що він про це навіть і не здогадувався). Хлопець добрий, розʼяснював і показував, як збирати товар. Пройшли з ним по складу і зібрали одне замовлення магазину. Наступний заказ, вже збирав я, а він допомагав. Я не міг швидко, бо все нове, незнайоме. До того ж, я інвалід і брав товар обережно, щоб не розбити. А «вішенка на торті» у тому, що голос в гарнітурі, який вказує, що і де брати говорить в швидкому темпі і приходиться двічі запитувати, що від тебе хочуть (невже це прискорює роботу, навпаки). Підходить начальник: на сьогодні досить, бо немає контролера, який би перевіряв мою роботу. Я думав, мене будуть стажувати більше часу. А виходить, вже наступного дня мені буде потрібно вже самому все робити!
Більш того, хлопцю який мене вчив, було потрібно зробити свою норму заказів на цей день. А це неправильно. Якщо людина когось вчить, їй повинні по-перше доплатити за навчання, а по-друге не вимагати, зробити стільки, скільки вона робить зазвичай (вона свій час витрачає на нового працівника).
Підсумок який я зробив: навчають на швидку руку, а вимагають більшого.
Тому я відмовився від такої праці, мені здоровʼя та нерви важливіші.