З повагою, Володимир, 12.02.23 року12 лютого, 2023 год
написав скаргу по рекету на заявку 188/2023, проте результату немае. Звернувся до iншого майстра, який почистив два бiмiталiчнi контакти перемикача з гарантiею на 6 мiсяцiв! Та не треба платити 600 гривень для того, щоб тобi непотрiбний перемикач вартicтю 438 гривень продали за 1864 гривнi ( еко 5087021,000 код 8.104.0035).
Переваги:
до того, як звертатися до сервiсу, бажано ознайомитися з видгуками на цей сервiз.
Недоліки:
сайти сервicу блокуються до закiнчення ремонту( термiт дii сеансу скiнчився?)
вiдсутнi кошториси на виконання робiт та цiнники на запчастини
не видаються квiтанцii, тому неможна повернути марно витраченi грошi.
З повагою, Володимир, 02.02.23 року.2 лютого, 2023 год
На електоплiтi Електролюкс моделi ЕКС954907х №943005035.02 сер.94600090 перемикач потужностi ЕКО5087021.000 не тримае температуру. 16.01.23 звернувся з цieю проблемою.Було оформлено заяву 188/2023 з термiном виконання один тиждень. 25.01.23 пicля нагадування прийшов майстер пан Ярослав i повiдомив, що контакти перемикача чистити небажано i лiпше його замiняти. Це буде коштувати приблизно 600 гривень, проте уточнити цiну треба по телефону 0663458686,... Читати відгук На електоплiтi Електролюкс моделi ЕКС954907х №943005035.02 сер.94600090 перемикач потужностi ЕКО5087021.000 не тримае температуру. 16.01.23 звернувся з цieю проблемою.Було оформлено заяву 188/2023 з термiном виконання один тиждень. 25.01.23 пicля нагадування прийшов майстер пан Ярослав i повiдомив, що контакти перемикача чистити небажано i лiпше його замiняти. Це буде коштувати приблизно 600 гривень, проте уточнити цiну треба по телефону 0663458686, консультацiя коштуе 500 гривень, якi потiм будуть зараховани. Не збагнувши зразу, що мене кидають,запустивши по колу, я вiддав цi грошi звичайно без квiтанцii. 29.01.23 пан з телефона 0663458686 збiльшив цiну до 2000 гривен, i це притому, що перемикач в iнтернетi коштуе всього 438 гривен по товарному коду 8.104.0035. На прохання пояснити таке збiльшення менеджер телефон 0800508020 пояснила, що такий перемикач знайшов майстер за цiною 1864 гривнi. На мiй погляд,можливо, мае мicце звичайна корупцiя звичайного рекету.
Я нікому не рекомендую цей сервіс, серйозно. Не зв’язуйтесь. Я викликала майстра, оскільки не працював бойлер. Він мало того що нічого не зробив, він зробив ще гірше. Майстер навмисно щось зламав під час розбору бойлера, і потім сказав не вмикати ні в якому разі централізоване водопостачання. Хоча до цього все було нормально. І гаряче водопостачання до цього вмикала без проблем,... Читати відгук Я нікому не рекомендую цей сервіс, серйозно. Не зв’язуйтесь. Я викликала майстра, оскільки не працював бойлер. Він мало того що нічого не зробив, він зробив ще гірше. Майстер навмисно щось зламав під час розбору бойлера, і потім сказав не вмикати ні в якому разі централізоване водопостачання. Хоча до цього все було нормально. І гаряче водопостачання до цього вмикала без проблем, коли вимикала бойлер. Це просто жах. Ще і вимагали гроші. Хамське спілкування це проблема номер два. Одним словом, не рекомендую, не зв’язуйтесь, не витрачайте нерви.
До нового года пригласили мастера , Были посторонние звуки в машинке. Мастер пришел, сказал нужно заказывать детали, мы заказали и оплатили. После того как он их установил, он сломал болт и теперь барабан не выкручивает вообще!!! После Многочисленных звонков в сервисный центр електролюкс (официальный блин) нас кормят завтраками вторую неделю! Блин, мы заплатили не малую сумму денег, чтоб то... Читати відгук До нового года пригласили мастера , Были посторонние звуки в машинке. Мастер пришел, сказал нужно заказывать детали, мы заказали и оплатили. После того как он их установил, он сломал болт и теперь барабан не выкручивает вообще!!! После Многочисленных звонков в сервисный центр електролюкс (официальный блин) нас кормят завтраками вторую неделю! Блин, мы заплатили не малую сумму денег, чтоб то пришел и сломал мне машинку!!! Покупайте, пожалуйста другие бренды, с сервисом у них точно все ок, а это шарашкина контора!
Замовив через сайт сушильну машину 15 грудня з доставкою та встановленням. 17 грудня товар був доставлений Новою Поштою, на питання чи будуть вони встановлювать, працівники НП сказали що ні, хоча в накладній було зазначено адресна доставка та встановлення. Зробив запис, в накладній, що доставилі але не встановили. Думав що компанія передзвонить та запропонує час та дату встановлення. Самостійно подзвонив в... Читати відгук Замовив через сайт сушильну машину 15 грудня з доставкою та встановленням. 17 грудня товар був доставлений Новою Поштою, на питання чи будуть вони встановлювать, працівники НП сказали що ні, хоча в накладній було зазначено адресна доставка та встановлення. Зробив запис, в накладній, що доставилі але не встановили. Думав що компанія передзвонить та запропонує час та дату встановлення. Самостійно подзвонив в понеділок, сказали що заявку прийняли та направлять в СЦ і ті звяжуться на протязи 2 робочих днів. Я подзвонив через 4 дні, нагадав, також на гарячій лінії сказали що повідомлять. Минуло 2 тижня, кому потрібен така послуга, яка активно рекламується на сайті. Яка надія що це й же СЦ буде виконувати гарантійні зобов'язання? Це перша та остання покупка техніки данної марки. Жахливе обслуговання, навіть на етапі купівлі.
В жовтні 2021 року я придбала побутові прилади Electrolux: Холодильник RNT7ME34G1, Пральну машину EW6S327SUI, Варильну поверхню EHF96547FK, Посудомийну машину EETM43211L, Духову шафу OKC6P51X. Після переїзду в квартиру, 19 листопада я оформила заявки на виклик майстра для підключення приладів (звернення № 9880/2021). До сервісної служби довелося дзвонити двічі, щоб все ж таки дочекатися візиту майстра. Після підключення приладів, при першому користуванні... Читати відгук В жовтні 2021 року я придбала побутові прилади Electrolux: Холодильник RNT7ME34G1, Пральну машину EW6S327SUI, Варильну поверхню EHF96547FK, Посудомийну машину EETM43211L, Духову шафу OKC6P51X. Після переїзду в квартиру, 19 листопада я оформила заявки на виклик майстра для підключення приладів (звернення № 9880/2021). До сервісної служби довелося дзвонити двічі, щоб все ж таки дочекатися візиту майстра. Після підключення приладів, при першому користуванні пральною машиною, виявилося, що в машинку не закачується вода і світиться помилка «Е 10». При детальному огляді пральної машинки виявилось, що під час підключення майстер сервісної служби навпіл зігнув шланг через який мала подаватися вода (зроблено фото для підтвердження майстерності). 06 грудня я зареєструвала сервісне звернення № 10400 / 2021 за яким очікувала прихід майстра для усунення проблеми. 11 грудня, в суботу, в 20-50 до мене передзвонив майстер і запитав чи все ще актуальна заявка та пообіцяв прийти на наступний день. Станом на 20 грудня досі ніхто з сервісної служби так і не з’явився. Якби на момент, коли я обирала техніку я знала, як непрофесійно працює сервісна служба Electrolux, я б ніколи не придбавала цей бренд. До речі, під час підключення приладів, в мене попросили додаткову плату за зміну завісів в дверцятах холодильника. Мені не шкода тих грошей, але у вас справді такі процеси? Я обладнала всю квартиру приладами Electrolux і ви взяли додатково 450 гривень, щоб перевісити дверцята на іншу сторону? Схоже, що клієнтоорієнтованість компанії Electrolux закінчується в той момент, коли ви оплачуєте рахунок. І я зовсім не здивуюся, якщо мені скажуть, що усунення проблеми з пральною машиною не є гарантійним випадком і попросять оплатити роботу майстра, який фактично має виправити непрофесійні дії попереднього майстра сервісної служби. Звісно, якщо все ж таки сервісна служба виконає заявку.
Никому не советую обращаться в сервисный центр #Электролюкс в Киеве (electrolux.ua) Во вторник утром оставила заявку на ремонт своего холодильника #Electrolux ERB36003w8. Мастер пришел в пятницу, спустя 3 суток, и это в разгар лета, когда дорог каждый час без холодильника! По телефону сказали, что вызов мастера стоит 200 грн. По телефону также я подробно описала поломку. Мастер пришел... Читати відгук Никому не советую обращаться в сервисный центр #Электролюкс в Киеве (electrolux.ua) Во вторник утром оставила заявку на ремонт своего холодильника #Electrolux ERB36003w8. Мастер пришел в пятницу, спустя 3 суток, и это в разгар лета, когда дорог каждый час без холодильника! По телефону сказали, что вызов мастера стоит 200 грн. По телефону также я подробно описала поломку. Мастер пришел на 10 минут, бегло заглянул внутрь холодильной камеры, за холодильник, осмотр занял пару минут, он дольше заполнял квитанции. Без всякой диагностики сказал, что вытекает фреон, холодильник ремонту не подлежит. И за такую "диагностику" потребовал еще 200 грн, т.е. итого - 400 грн. Я спросила, где именно вытекает фреон? Можно ли холодильник закачать этим фреоном? Как он на глаз это определяет? Я без специального образования понимаю, что вытек фреон. Зачем я трое суток ждала, чтоб мастер только бегло заглянул в холодильник, да еще и взял за это 400 грн? В ответ мастер стал настоятельно предлагать купить на их фирме новый #Electrolux. Оказывается, сервисный центр еще и занимается продажей новых холодильников. Поэтому мастера не заинтересованы в ремонте. Они приходят по вызову, не пытаясь отремонтировать, говорят, что холодильник ремонту не подлежит, и СРАЗУ ЖЕ НАЧИНАЮТ ВПАРИВАТЬ ЧТОБ ВЫ КУПИЛИ У НИХ НОВЫЙ ХОЛОДИЛЬНИК! Я, естественно, сказала, что я в этом лохотроне не учавствую и ничего у них покупать не буду в принципе. Но мастер тоже не внакладе - 400грн за пять минут беглого взгляда на холодильник он получил. После такого "сервиса" я технику #Electrolux теперь не буду покупать никогда, т.к. в Киеве эту технику даже не пытаются ремонтировать, а клиентам пытаются втюхать новую. Очень жаль, что в Киеве бытовая техника #Electrolux - одноразовая, до первой поломки...
Переваги:
Нет
Недоліки:
Обман
лохотрон
выкачка денег ни за что.
После такого "сервиса" никогда не куплю технику #Electrolux
Жахливий бренд!
Самый плохой сервис
Не срослося по ремонту
Звернувся до iншого майстра, який почистив два бiмiталiчнi контакти
перемикача з гарантiею на 6 мiсяцiв! Та не треба платити 600 гривень
для того, щоб тобi непотрiбний перемикач вартicтю 438 гривень продали
за 1864 гривнi ( еко 5087021,000 код 8.104.0035).
чому так погано!
16.01.23 звернувся з цieю проблемою.Було оформлено заяву 188/2023 з термiном виконання один тиждень.
25.01.23 пicля нагадування прийшов майстер пан Ярослав i повiдомив, що
контакти перемикача чистити небажано i лiпше його замiняти. Це буде коштувати приблизно 600 гривень, проте уточнити цiну треба по телефону
0663458686,... Читати відгук На електоплiтi Електролюкс моделi ЕКС954907х №943005035.02 сер.94600090 перемикач потужностi ЕКО5087021.000 не тримае температуру.
16.01.23 звернувся з цieю проблемою.Було оформлено заяву 188/2023 з термiном виконання один тиждень.
25.01.23 пicля нагадування прийшов майстер пан Ярослав i повiдомив, що
контакти перемикача чистити небажано i лiпше його замiняти. Це буде коштувати приблизно 600 гривень, проте уточнити цiну треба по телефону
0663458686, консультацiя коштуе 500 гривень, якi потiм будуть зараховани.
Не збагнувши зразу, що мене кидають,запустивши по колу, я вiддав цi грошi
звичайно без квiтанцii.
29.01.23 пан з телефона 0663458686 збiльшив цiну до 2000 гривен, i це притому, що перемикач в iнтернетi коштуе всього 438 гривен по товарному
коду 8.104.0035. На прохання пояснити таке збiльшення менеджер телефон 0800508020 пояснила, що такий перемикач знайшов майстер за цiною 1864 гривнi.
На мiй погляд,можливо, мае мicце звичайна корупцiя звичайного рекету.
Це просто жах!
Никому не советую покапать технику электролюкс СЕРВИСА нет
После Многочисленных звонков в сервисный центр електролюкс (официальный блин) нас кормят завтраками вторую неделю! Блин, мы заплатили не малую сумму денег, чтоб то... Читати відгук До нового года пригласили мастера , Были посторонние звуки в машинке. Мастер пришел, сказал нужно заказывать детали, мы заказали и оплатили. После того как он их установил, он сломал болт и теперь барабан не выкручивает вообще!!!
После Многочисленных звонков в сервисный центр електролюкс (официальный блин) нас кормят завтраками вторую неделю! Блин, мы заплатили не малую сумму денег, чтоб то пришел и сломал мне машинку!!! Покупайте, пожалуйста другие бренды, с сервисом у них точно все ок, а это шарашкина контора!
Не рекомендую
Непрофесійна робота, не можливо дочекатися майстра
Якби на момент, коли я обирала техніку я знала, як непрофесійно працює сервісна служба Electrolux, я б ніколи не придбавала цей бренд. До речі, під час підключення приладів, в мене попросили додаткову плату за зміну завісів в дверцятах холодильника. Мені не шкода тих грошей, але у вас справді такі процеси? Я обладнала всю квартиру приладами Electrolux і ви взяли додатково 450 гривень, щоб перевісити дверцята на іншу сторону? Схоже, що клієнтоорієнтованість компанії Electrolux закінчується в той момент, коли ви оплачуєте рахунок. І я зовсім не здивуюся, якщо мені скажуть, що усунення проблеми з пральною машиною не є гарантійним випадком і попросять оплатити роботу майстра, який фактично має виправити непрофесійні дії попереднього майстра сервісної служби. Звісно, якщо все ж таки сервісна служба виконає заявку.
Обман в СЦ Electrolux.ua
Во вторник утром оставила заявку на ремонт своего холодильника #Electrolux ERB36003w8. Мастер пришел в пятницу, спустя 3 суток, и это в разгар лета, когда дорог каждый час без холодильника! По телефону сказали, что вызов мастера стоит 200 грн. По телефону также я подробно описала поломку.
Мастер пришел... Читати відгук Никому не советую обращаться в сервисный центр #Электролюкс в Киеве (electrolux.ua)
Во вторник утром оставила заявку на ремонт своего холодильника #Electrolux ERB36003w8. Мастер пришел в пятницу, спустя 3 суток, и это в разгар лета, когда дорог каждый час без холодильника! По телефону сказали, что вызов мастера стоит 200 грн. По телефону также я подробно описала поломку.
Мастер пришел на 10 минут, бегло заглянул внутрь холодильной камеры, за холодильник, осмотр занял пару минут, он дольше заполнял квитанции. Без всякой диагностики сказал, что вытекает фреон, холодильник ремонту не подлежит. И за такую "диагностику" потребовал еще 200 грн, т.е. итого - 400 грн. Я спросила, где именно вытекает фреон? Можно ли холодильник закачать этим фреоном? Как он на глаз это определяет? Я без специального образования понимаю, что вытек фреон. Зачем я трое суток ждала, чтоб мастер только бегло заглянул в холодильник, да еще и взял за это 400 грн?
В ответ мастер стал настоятельно предлагать купить на их фирме новый #Electrolux. Оказывается, сервисный центр еще и занимается продажей новых холодильников. Поэтому мастера не заинтересованы в ремонте. Они приходят по вызову, не пытаясь отремонтировать, говорят, что холодильник ремонту не подлежит, и СРАЗУ ЖЕ НАЧИНАЮТ ВПАРИВАТЬ ЧТОБ ВЫ КУПИЛИ У НИХ НОВЫЙ ХОЛОДИЛЬНИК!
Я, естественно, сказала, что я в этом лохотроне не учавствую и ничего у них покупать не буду в принципе. Но мастер тоже не внакладе - 400грн за пять минут беглого взгляда на холодильник он получил.
После такого "сервиса" я технику #Electrolux теперь не буду покупать никогда, т.к. в Киеве эту технику даже не пытаются ремонтировать, а клиентам пытаются втюхать новую. Очень жаль, что в Киеве бытовая техника #Electrolux - одноразовая, до первой поломки...