Здирництво, афера, безвідповідальність, халтура - Відгуки про Сан Санич ремонтна компанія

Сан Санич ремонтна компанія
Відгук додано 14 травня, 2025 год 11 переглядів
Пишу відгук на кожну філію цієї компанії, щоб власник втрутився і мені компенсували завдані збитки. у Харкові через чатбот компанії замовила послуги:встановлення гігієнічного душу в туалетній кімнаті, а також замінити в самому унітазі всю "начинку" щоб працював якісно і не було жодних проблем (недостатній злив/протікання з бачка , тд). попередньо мені оцінили лише за роботу вартість 2000 грн і 2200 якщо вихідний, + 200 грн тільки похід за матеріалами і самі матеріали окремо. Також був коментар що меншу чи більшу вартість точніше вкаже майстер після оцінки на місці.
Отож коли прийшов майстер - за роботу сказав 2200 хоч складність роботи була абсолютно мінімальна і день був будний, не вихідний, додатково взяв 200 грн за похід за матеріалами і ще сказав що матеріали 1900 грн і не пред'явив чек. Я в сумарності оплатила 4300 грн з яких 300 грн на особисту картку, решта - готівкою. Чеки за матеріали не отримала, мені їх не надали.
На наступний день при зливі унітазу була проблема та ж щодо заміни начинки - бачок проливався. Написала безпосередньо майстру, так як казав до нього звертатись особисто. Домовились що прийде наступного дня на конкретну годину  доробить (чому одразу не зробив якісно - не розумію, також зверну увагу що під час роботи я тричі перепитувала чи точно не буде текти з бачка і майстер тричі запевняв що не тектиме). Коли настала домовлена година щоб майстер прийшов - я чекала 2 години і майстер не з'явився, написала в особисті повідомлення спитати чи буде, майстер відповів що був і все зробив... я не зрозуміла риторики і уточнила свою адресу, бо його не було, він агресивно відповів що все зробив...звертаюсь тоді я напряму на телефон компанії і пояснюю ситуацію, що майстер не прийшов, тоді пішли менеджери виясняти і лише після того віддзвонився хтось з компанії, що майстер переплутав адресу, пізніше майстер передзвонив що переплутав адресу і зайде на наступний день доробити.
Наступного дня на домовлену годину майстер вже прийшов, проте здивувало питання "що не сподобалось?"... я матиму на увазі що протікання бачка це не проблема неякісної роботи, халтури, недоопрацювання, а питання лише "вподобання" , тобто  виходить, що комусь може подобатись протікання бачка...Отож майстер доробив унітаз і станом поки на написання відгуку - протікання бачка немає. А самі роботи були первинно виконані 1 травня.
Виникли опісля питання до гігієнічного душу, бо покапувало то сильніше то слабше, я зафіксувала на відео і знову звернулась у компанію..на огляд відправили іншого майстра, який так же здивував питанням "що не сподобалось?" а не де недоопрацювання.
Майстер сказав що не гарантійний ремонт і надалі мене лише своїми нетактовними риториками насилував, починаючи від того що мені мали надати чеки, а раз не надали то це моя вина а не компанії (який жах) а також непрофесійністю (нетактовні коментарі про освіту, взуття, мову і тд).
Після неприємної співпраці з майстрами вкотре звернулась у компанію, щоб надали чеки на товари, бо останній майстер наголосив що вказана майстром ціна за товари явно завищена. Менеджери компанії спочатку заговарювали зуби про те що майстру "відновити чеки" потрібно.. що дуже дивно..пройшов пів тижня..ніякої реакції, повторно звертаюсь і відповдь що вже не відновити, а майстер "поспішав тоді" і сфотографує товари які купував щоб я бачила ціну...Ви серйозно? Власнику компанії, Ви це зараз читаєте?.. "поспішав".. і "сфотографувати товари які купував"...
Опісля я отримую від майстр фото матеріалів, які я не знаю звідки, і які не є чеками, а також заговарювання зубів і дописування ще якихось цифр. Нагадаю що чеків на товар мені не надали і звертаюсь до керівництва компанії понести відповідальність за недоопрацювання своїх працівників переді мною.
В результаті я без чеків витратила на словах 1900 грн і за невідомо що 2400 грн ще оплатила за мінімальну складність робіт в будний день. Разом збитків фінансових на 4300 грн, 0 чеків (1900 грн за невідомо що) і величезні моральні збитки. Я звертаюсь власника компанії понести відповідальність за ненадані чеки за товари, обрахування мене і компенсувати завдані збитки. Нагадаю, написання чи сказання "нам шкоди, ми не хотіли" не поповнить мій банківський рахунок на витрачені 4300 грн.





Коментарі до відгуку

На даний момент, ніхто не прокоментував відгук автора


Сан Санич ремонтна компанія
Всі відгуки

3.4 5
89 відгуків / 6237 переглядів
Сан Санич ремонтна компанія
Сан Санич ремонтна компанія

Будівництво та ремонт
Окна Киева
Окна Киева

Рейтинг: 3.4
99 відгуків
Ремонт квартир в Киеве
Ремонт квартир в Киеве

Рейтинг: 2.7
477 відгуків
Компания «Бетон от Ковальской»
Компания «Бетон от Ковальской»

Рейтинг: 2.9
9 відгуків
Компания "Твое окно"
Компания "Твое окно"

Рейтинг: 4.3
74 відгука
NORDIHOUSE
NORDIHOUSE

Рейтинг: 4.4
37 відгуків
Компания "Стеко", Днепр
Компания "Стеко", Днепр

Рейтинг: 2.4
470 відгуків
Компания "Современная кровля"
Компания "Современная кровля"

Рейтинг: 3.2
11 відгуків
Компания «Вікна КОРСА»
Компания «Вікна КОРСА»

Рейтинг: 3.9
114 відгуків
Застройщик Журба А.В.
Застройщик Журба А.В.

Рейтинг: 3
59 відгуків
Окна Украина
Окна Украина

Рейтинг: 4.6
231 відгук