Дуже рідко пишу негативні відгуки, але тут без варіантів. Детально все описую, може комусь буде корисно. Якщо коротко, то не раджу нікому. Взаємодіяв із 3 ріщними майстрами. Це вперше, коли скористався не Каб...ом. цією компанією - востаннє. Обходьте стороною.
Мені треба було допомогти підібрати радіатор і встановити його в спальні. Майстер Олег прийшов застуженим... оглянув кімнату, потім розказав параметри радіатора, який потрібен, і пішов. Я знайшов радіатор, узгодив із Олегом, замовив і приніс додому (5600 грн). Продавець радіатора питав список розходників, каже - можу запропонувати нормальну ціну. Спитав Олега, він відповів: гарантію не дам на товари, які будуть купуватись невідомо де.
Домовились про встановлення. Олег прийшов вчасно, досить охайно все встановив. Але, коли дійшла справа до оплати, то каже: встановлення радіатора 2000 грн (тут все норм, так і домовлялись), але ще розходників купив на 2 500 грн, і дає квитанцію. Оскільки роботу вже було зроблено і ми не обговорювали суму, то мені нічого не лишалось як дістати гроші і віддати. Але - ціна розходників як піврадіатора... це трохи занадто як на мене. Регулятор за 950 грн. мені точно не потрібен... Ідем далі. Через деякий час включили опалення, і я включив новий радіатор. Але він нормально не працював: грівся зовсім слабо, а потім взагалі холодний був. Подзвонив майстру, каже - ок, прийду подивлюсь. Але зараз не в місті, давайте за 10 днів: в суботу вранці. ОК, сиджу чекаю. За 2 дні дзвонить і каже: для ремонту треба купувати обладнання на 1000 грн. Тобто, він не оглянув, але одразу каже - що купувати і скільки це коштує. Мені це будо дивно, тому я сказав - спочатку приходимо дивимось, а потім визначаємо - що купувати і робити. Після цього майстер зник. На дзвінки і на повідомлення у вайбер в п'ятницю (напередодні візиту) не відповідав.
Звернувся до оператора, оформив скаргу. Пообіцяли прислати іншого майстра в понеділок і по гарантії все виправити. В понеділок вранці майстер (Євгеній) дзвонить і каже - захворів, давайте завтра. Кажу ок. Він каже: завтра бл. 13 передзвоню, уточнимо час. А це вже робочий тиждень, і я взагалі-то на роботі... чекаю дзвінок. Немає. Дзвоню о 14 - не відповідає... Дзвоню оператору, повторно пояснюю свою історію, мою скаргу шукають 10 хвилин... Потім передзвонює все-таки майстер і каже: давайте завтра протягом дня приїду і все зроблю. Після цього я вирішив більше Євгенія не турбувати.
Повторно спілкувався із оператором, обіцяли в той день все-таки прислати іншого майстра, але - так ніхто і не прийшов... на цьому зрозумів, що шукатиму майстра сам в іншому місці.
Була і друга заявка (поки ще не було проблеми із радіатором) - на діагностику і ремонт пральної машини. Майстер прийшов, каже: машину поставив незручно, давайте швиденько зараз все зробимо. Відкрив, оглянув, провів базові тести. І каже - все нормально. Якщо би щось треба було ремонтувати, я би поремонтував. Однак проблема у мене була і машина нормально не працювала. Порадив мені включати додаткове полоскання. Ніби працює. Але проблему так і не визначено і не усунено. За 10 хвилин роботи віддав 500 грн. Не маю однозначної думки про цей візит, але ділюсь досвідом.
Резюме. Оператори ніби намагаються допомогти, але їм це не вдається. Майстри (прийнамні 3, з якими я спілкувався) - не справляють враження надійних, порядних і професійних людей. Не раджу цю компанію. 1 згоден
Раджу обходити цю компанію - Відгуки про Сан Санич ремонтна компанія
Якщо коротко, то не раджу нікому. Взаємодіяв із 3 ріщними майстрами. Це вперше, коли скористався не Каб...ом. цією компанією - востаннє. Обходьте стороною.
Мені треба було допомогти підібрати радіатор і встановити його в спальні.
Майстер Олег прийшов застуженим... оглянув кімнату, потім розказав параметри радіатора, який потрібен, і пішов. Я знайшов радіатор, узгодив із Олегом, замовив і приніс додому (5600 грн). Продавець радіатора питав список розходників, каже - можу запропонувати нормальну ціну. Спитав Олега, він відповів: гарантію не дам на товари, які будуть купуватись невідомо де.
Домовились про встановлення. Олег прийшов вчасно, досить охайно все встановив. Але, коли дійшла справа до оплати, то каже: встановлення радіатора 2000 грн (тут все норм, так і домовлялись), але ще розходників купив на 2 500 грн, і дає квитанцію. Оскільки роботу вже було зроблено і ми не обговорювали суму, то мені нічого не лишалось як дістати гроші і віддати. Але - ціна розходників як піврадіатора... це трохи занадто як на мене. Регулятор за 950 грн. мені точно не потрібен...
Ідем далі. Через деякий час включили опалення, і я включив новий радіатор. Але він нормально не працював: грівся зовсім слабо, а потім взагалі холодний був. Подзвонив майстру, каже - ок, прийду подивлюсь. Але зараз не в місті, давайте за 10 днів: в суботу вранці.
ОК, сиджу чекаю. За 2 дні дзвонить і каже: для ремонту треба купувати обладнання на 1000 грн. Тобто, він не оглянув, але одразу каже - що купувати і скільки це коштує. Мені це будо дивно, тому я сказав - спочатку приходимо дивимось, а потім визначаємо - що купувати і робити.
Після цього майстер зник. На дзвінки і на повідомлення у вайбер в п'ятницю (напередодні візиту) не відповідав.
Звернувся до оператора, оформив скаргу. Пообіцяли прислати іншого майстра в понеділок і по гарантії все виправити. В понеділок вранці майстер (Євгеній) дзвонить і каже - захворів, давайте завтра. Кажу ок. Він каже: завтра бл. 13 передзвоню, уточнимо час. А це вже робочий тиждень, і я взагалі-то на роботі... чекаю дзвінок. Немає. Дзвоню о 14 - не відповідає... Дзвоню оператору, повторно пояснюю свою історію, мою скаргу шукають 10 хвилин... Потім передзвонює все-таки майстер і каже: давайте завтра протягом дня приїду і все зроблю. Після цього я вирішив більше Євгенія не турбувати.
Повторно спілкувався із оператором, обіцяли в той день все-таки прислати іншого майстра, але - так ніхто і не прийшов... на цьому зрозумів, що шукатиму майстра сам в іншому місці.
Була і друга заявка (поки ще не було проблеми із радіатором) - на діагностику і ремонт пральної машини.
Майстер прийшов, каже: машину поставив незручно, давайте швиденько зараз все зробимо. Відкрив, оглянув, провів базові тести. І каже - все нормально. Якщо би щось треба було ремонтувати, я би поремонтував. Однак проблема у мене була і машина нормально не працювала. Порадив мені включати додаткове полоскання. Ніби працює. Але проблему так і не визначено і не усунено. За 10 хвилин роботи віддав 500 грн. Не маю однозначної думки про цей візит, але ділюсь досвідом.
Резюме. Оператори ніби намагаються допомогти, але їм це не вдається. Майстри (прийнамні 3, з якими я спілкувався) - не справляють враження надійних, порядних і професійних людей.
Не раджу цю компанію.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку