Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Брехлива підтримка ПРОМ - Відгуки про Prom.ua
Правила ведення діяльності самі собі протеречать.
Замовлення зроблені покупцем через Пром оплату - сам покупець відхилити не може (хоча пром підтримка стверджує що є така можливість) і просить закрити замовлення продавця. Продавець закривши таке замовлення не падає у рейтингу. Підтримка каже - що їх проблеми продавця не хвилюють.
Вказав на баг платформи, що покупці можуть робити замовлення 0.01шт товару. Підтримці на це всеодно - закривайте таке замовлення і псуйте рейтинг.
Таких приколів - безліч
Я користуюсь платформою 7 місяці. Я вже знаю декілька способів як загнати будь якого продавця під плітнус занизив йому рейтинг до 0. Це буде коштувати мені - нічого. Покупці і конкуренти теж ці способи знають і використовують, але підтримка з цим робити нічого не хоче. Закінчуються пакети - закриваю магазини, бо це просто ДНО а не сервіс
Lillia з підтримки - це щось. Якщо розмовляти до стіни - буде більше розуміння.
відгук
Коментарі до відгуку
Шкода, що у вас залишилися негативні враження від взаємодії зі службою підтримки, проте, ми бачимо, що ви не зовсім розібралися з Правилами роботи на Prom.
Покупець може скасувати оплачене замовлення з Пром-оплатою тільки якщо до нього ви ще не додали ТТН. Ви можете попросити покупця скасувати замовлення, але він не зобовʼязаний це робити.
Продавець може скасувати замовлення на будь-якому етапі і його статусі. Тому ви мали можливість це зробити.
Процес повернення коштів покупцю розпочинається тільки після скасування замовлення.
Щодо замовлення на 0.01 шт — це не помилка, а специфіка роботи з залишками.
У своїй відповіді служба підтримки пояснила вам, що потрібно зробити, щоб така ситуація не повторилася.
Якщо продавець відміняє замовлення - падає рейтинг. Чому рейтинг продавця має падати коли провини продавця в цьому немає? Вся ваша підтримка тупо ігнорує це питання наче не бачить цього. Ви зробили так само у своїй відповіді.
Про 0,01шт. : те саме. Ви там усі на приколі. Я вам кажу який в системі є баг, ваша підтримка мені каже - самі винуваті, слідкуйте щоб такого не було. День назад цей баг був нарешті пофіксен. Але ви Дартарьяни навіть не визнал що я прав, просто тихенько почали лагодити, а мені далі казки розповідати
Привила прому, якими ви так чомусь пишаєтеся і при будь якому випадку це повторюєте, (що ще раз доводить, що магазин на промі нажаль не належить продавцю! ) мега "справедливі" для продавця, нічого не скажеш!!!!!