Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Підтримка працює на 5 балів! - Відгуки про Prom.ua
Але, останнього разу трапилась дещо неприємна ситуація - замовив взуття дівчині, воно виявилось великим на неї (ніяких претензій я до них спочатку не мав, бо вони відправили по вказаній довжині, вірний розмір), зв'язався через чат з продавцем та хотів спочатку просто обміняти. Але манера спілкування з покупцем просто на нульовому рівні. Спілкування було схоже наче я взяв кредит у банку та не віддаю уже тривалий термін. Це життя, бувають різні випадки і треба знаходити підхід до клієнта та реагувати на прохання, побажання клієнта (це звісно, якщо є бажання збільшувати клієнтську базу та кількість постійних покупців). Саме через манеру спілкування я вже не хотів ніякого обміну, написав, що хочу зробити повернення. Мої три запити були проігноровані (навіть після того, як вони отримали взуття назад в ідеальному стані), продавець наголошував на обміні. Тільки після того як я звернувся до підтримки самого Прому, то все швидко вирішилось. Продавець отримав попередження та мав два дні, щоб вирішити зі мною це питання. Після цього вони навіть навчились говорити слово "будь ласка".
Отже, хочу виразити подяку підтримці Прому - ви молодці, вдячний всім причетним за допомогу!
відгук
Коментарі до відгуку
А якщо без жартів, то я лише коротко і стисло описав свою ситуацію
Якщо Вам здається, що скрізь все куплено, то я не буду намагатись запевняти у тому, що це не так. Це невдячна і безглузда витівка приречена на провал.
Я лише подякував за вирішення свого питання, бо, без допомоги команди підтримки мій запит на повернення коштів ігнорували тричі. А це вже є прямим порушенням закону про захист прав споживачів. Особливо враховуючи те, що товар був у бездоганному вигляді з усіма бирками, наклейками і т.д.
Якщо пан Євгеній є представником магазину, то це взагалі дуже прикро, бо, манера спілкування у відгуках - просто жах. Я не буду оцінювати випадки, з якими він стикнувся, бо люди дійсно різні і бувають ситуації з яких дуже важко знайти вихід. Але, все ж таки, переходити на нецензурщину це неповага та невміння правильно аргументувати свою позицію.
Нам прикро, що у вас з продавцем виникла така ситуація :(
Але радіємо, що проблему вирішено і ви залишилися задоволені. В майбутньому, бажаємо вам тільки приємних покупок з Prom!
Ви представник Прому чи магазину?