Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
ДІЧ ТА ЖУТЬ. СЛІВ НЕМА. - Відгуки про Prom.ua
Сьогодні пацієнт замовив товар за 4700, його сповістили, що ціна буде 4900, також сповістили про передплату. Він намалював відгук, що ціна не актуальна, та що з нього "ЗАТРЕБОВАЛИ" передплату.
У спілкуванні з "підтримкою прома" виявилось, що для покупця у телефоні НЕ відобоажається "ціна від", та НЕ відображаються умови. Тобто налаштування Прома НЕ ПРАЦЮЮТЬ.
На нашу претензію, що не ми винні, що пром працює косо-криво, отримали відповідь, що пацієнт може писати що завгодно!
Тобто ми отримали негативний відгук суто завдяки кривим налаштуванням Прома, а їм на це плювати!
ЦЕ ЖЕСТЬ!?
відгук
Коментарі до відгуку
В картці товару виводиться “ціна від…”, як на сторінці в каталозі, так і в додатку Prom Покупки. Ви можете впевнитися в цьому перейшовши на сторінку даного товару.
Але ми бачимо, що покупець уточнював ціну під час оформлення замовлення, тому не можемо вірогідно знати, які були домовленості у вас з покупцем, і що саме покупець вважає завищеною ціною.
Відгуки це зворотний зв'язок продавцю і тільки продавець може вирішити питання.
Спробуйте зв'язатися з покупцем, пояснити ситуацію й запропонувати відредагувати відгук й свою оцінку.
Щодо передплати замовлення. В замовленні покупця обрано післяплату, служба підтримки надала вам скриншот про це.
Сергію, якщо насправді ви не відправляєте товар післяплатою, будь ласка, не використовуйте цей спосіб оплати, щоб не вводити покупців в оману і не отримувати негативні відгуки.