Співпрацюю з ними давно, фактично з того моменту як компанія почала розвиватись По факту розвели на підписку на рік. Раз на квартал треба платити за підписку, а ось за ППРО треба платити раз на місяць.
Але ж рахунка присилають два! і якщо ти не звернеш на це увагу то будеш купляти собі підписку впрок.
Дуже некрасивий развод розрахований на неуважність користувача.
У нас доступ мають декілька людей і так вийшло, що ми на це купились
на прохання повернути кошти отримали відповідь - було Ваше стало Наше
ну ок
Окремий "респект" підтримці 24/7. (Раніше так і було доречі) а зараз відповідь отримав через 5 годин!
Розуміємо ваше розчарування. Неприємно, коли через технічні нюанси можна помилково сплатити зайве, особливо якщо доступ до акаунта має кілька людей. Вибачте, будь ласка, що вам довелось відчути на собі цей негатив.
Рахунки за Poster і ПРРО справді надсилаються окремо. Так працює поточна білінгова система. Але ми вже оновлюємо її, щоб зробити оплату зрозумілішою і зменшити ризик таких ситуацій.
Якщо ПРРО не використовувався (не проводились фіскальні чеки), ми готові повернути кошти. Уточніть, будь ласка, дані вашого акаунта — перевіримо.
Щодо підтримки. В кінці кварталу чи року, коли всі зводять облік, а також у літній сезон навантаження значно зростає. У ці періоди відповіді справді можуть затримуватись. Але це точно не норм. Ми щодня працюємо, щоб реагувати швидше і якісніше: постійно шукаємо нових людей в підтримку та проводимо навчання для поточної команди.
Poster — це програма для обліку в кафе, магазинах і ресторанах. Poster прискорює прийом продажів, веде складський і фінансовий облік, будує детальну статистику про діяльність вашого закладу.
Глобалізація не пішла на пользу - Відгуки про Poster POS
По факту розвели на підписку на рік. Раз на квартал треба платити за підписку, а ось за ППРО треба платити раз на місяць.
Але ж рахунка присилають два! і якщо ти не звернеш на це увагу то будеш купляти собі підписку впрок.
Дуже некрасивий развод розрахований на неуважність користувача.
У нас доступ мають декілька людей і так вийшло, що ми на це купились
на прохання повернути кошти отримали відповідь - було Ваше стало Наше
ну ок
Окремий "респект" підтримці 24/7. (Раніше так і було доречі) а зараз відповідь отримав через 5 годин!
відгук
Коментарі до відгуку
Рахунки за Poster і ПРРО справді надсилаються окремо. Так працює поточна білінгова система. Але ми вже оновлюємо її, щоб зробити оплату зрозумілішою і зменшити ризик таких ситуацій.
Якщо ПРРО не використовувався (не проводились фіскальні чеки), ми готові повернути кошти. Уточніть, будь ласка, дані вашого акаунта — перевіримо.
Щодо підтримки. В кінці кварталу чи року, коли всі зводять облік, а також у літній сезон навантаження значно зростає. У ці періоди відповіді справді можуть затримуватись. Але це точно не норм. Ми щодня працюємо, щоб реагувати швидше і якісніше: постійно шукаємо нових людей в підтримку та проводимо навчання для поточної команди.