Їхала з Німеччини в Київ з домовленістю, якщо приїдемо в комендантську годину, то завезуть всіх адресно. А по факту викинули всіх на жд вокзалі чекати 3 години у холоді і воні від бомжів. До того ж катали 10 годин за посилками по Німеччині, а після в‘їзду в Україну перекинули в інший бус де були водії-шумахери, що по дорозі за неуважністю виїхали на зустрічну смугу. Поїздка - стрес Зайняла 37 годин.
Да это правда, они меня в прошлом году очень подставили. Ехала с Германии в Украину с двумя детьми. За месяц забронировала. Пару раз в течение месяца звонила все ли в силе. Они не перезванивали за день, ничего не говорят. Я дозваниваюсь, они мне да все в силе. А потом ой, вас не туда вписали мы не сможем вас забрать, только через 3 дня. Я была зла. Пришлось в попыхах искать другого перевозчика..
Сказати, що я не задоволена перевізником , це - нічого не сказати!
Їхала з LeoBus 24.04.23. Рейс з 11.00 перенесли на 5. 50 ранку. Приїхала на автовокзал - немає нікого. Ні номера телефону водія , ні даних про автобус мені не надали. Півгодини намагалася додзвонитися по номерах, які в мене були, але марно. Через півгодини зателефонував водій і сказав, що буде о 6.50. ( приїхав о 7.05). Але то нічого (людям в автобусі перенесли рейс на добу раніше). Автобус приїхав комфортабельний. Подорож почалася. По дорозі зʼясувалося , що нас десь мають пересадити в інший автобус. Зупинялися майже кожну годину і щось ( або когось) чекали. Чекали довго. Підʼїхавши до українського кордону більше 2х годин чекали на автобус в який нас мали пересадити. Автобус був жахливий. Через сумки і коробки в салоні не було куди діти ноги. В решті решт приїхали у Варшаву о 7.00 ранку. Тобто їхали більше доби замість обіцяних мені «не більше 16 годин». Ціна цього задоволення 3000 грн.
На зворотньому шляху ще жахливіше. Сказали що є 2 рейси : приблизно о 22.00 та о 6.00. На 18.05. забронювала в них квіток на 22.00 годину. Ціна питання вже 4000 грн і розповідають , що будуть вчасно. В середині дня мені зателефонували і сказали , що довго стояли на кордоні і не зможуть мене забрати. Заберуть тільки 19.05. о 6.00 - 6.30 ранку ( тобто виходить, що вечірній рейс скасовано). О 6.00 ранку мені повідомляють , що до мене ще більше 300 км.
Забрали мене о 8.30.
Через дві години водій мені каже, що автобус не їде в те місто до якого у мене куплений квіток.
Менеджер до якого я зателефонувала, каже, що в нього немає ніякої інформації, що до мене і він взагалі сьогодні перший день працює. Далі мене пропонують залишити десь, щоб я чекала наступний транспортний засіб біля 4х годин, але я повинна спочатку оплатити проїзд (ось тільки невідомо чи приїде хтось за мною чи ні).
Далі мене пропонують довезти до Черкас (кінцева) і пропонують їхати вночі 110 км блаблакаром до місця призначення.
За весь цей жах мені запропонували знижку в 20 євро.
Бажання користуватися шахрайськими послугами LeoBus більше не виникає.
Єдине, що є позитивного у перевізника - це водії. Професійні, чемні, але на жаль від них нічого не залежить. Логісти та менеджери, здається, живуть окремим життя і з водіями не співпрацюють.
Leo bus не рекомедую!!! - Відгуки про Пасажирські перевезення Vilartrans
відгук
Коментарі до відгуку
Сказати, що я не задоволена перевізником , це - нічого не сказати!
Їхала з LeoBus 24.04.23. Рейс з 11.00 перенесли на 5. 50 ранку. Приїхала на автовокзал - немає нікого. Ні номера телефону водія , ні даних про автобус мені не надали. Півгодини намагалася додзвонитися по номерах, які в мене були, але марно. Через півгодини зателефонував водій і сказав, що буде о 6.50. ( приїхав о 7.05). Але то нічого (людям в автобусі перенесли рейс на добу раніше). Автобус приїхав комфортабельний. Подорож почалася. По дорозі зʼясувалося , що нас десь мають пересадити в інший автобус. Зупинялися майже кожну годину і щось ( або когось) чекали. Чекали довго. Підʼїхавши до українського кордону більше 2х годин чекали на автобус в який нас мали пересадити. Автобус був жахливий. Через сумки і коробки в салоні не було куди діти ноги. В решті решт приїхали у Варшаву о 7.00 ранку. Тобто їхали більше доби замість обіцяних мені «не більше 16 годин». Ціна цього задоволення 3000 грн.
На зворотньому шляху ще жахливіше. Сказали що є 2 рейси : приблизно о 22.00 та о 6.00. На 18.05. забронювала в них квіток на 22.00 годину. Ціна питання вже 4000 грн і розповідають , що будуть вчасно. В середині дня мені зателефонували і сказали , що довго стояли на кордоні і не зможуть мене забрати. Заберуть тільки 19.05. о 6.00 - 6.30 ранку ( тобто виходить, що вечірній рейс скасовано). О 6.00 ранку мені повідомляють , що до мене ще більше 300 км.
Забрали мене о 8.30.
Через дві години водій мені каже, що автобус не їде в те місто до якого у мене куплений квіток.
Менеджер до якого я зателефонувала, каже, що в нього немає ніякої інформації, що до мене і він взагалі сьогодні перший день працює. Далі мене пропонують залишити десь, щоб я чекала наступний транспортний засіб біля 4х годин, але я повинна спочатку оплатити проїзд (ось тільки невідомо чи приїде хтось за мною чи ні).
Далі мене пропонують довезти до Черкас (кінцева) і пропонують їхати вночі 110 км блаблакаром до місця призначення.
За весь цей жах мені запропонували знижку в 20 євро.
Бажання користуватися шахрайськими послугами LeoBus більше не виникає.
Єдине, що є позитивного у перевізника - це водії. Професійні, чемні, але на жаль від них нічого не залежить. Логісти та менеджери, здається, живуть окремим життя і з водіями не співпрацюють.