Водії залишають пасажирів на зупинках. - Відгуки про ORIONBUS.NET

ORIONBUS.NET
Відгук додано 24 квітня, 2025 год 6 переглядів
Рейс Щецин-Херсон 22.04.2025 номер автобусу ВЕ7730НН. Крім поганих умов в автобусі, а саме непрацюючий туалет та зламаний мікрофон, через який мало б відбуватися спілкування водіїв з пасажирами, щей хамовиті, непрофесійні водії, які оголошували про зупинки "собі під ніс", що на задніх сидіння нічого не було чути. Але це тільки початок. На території Польщі дуже мало зупинок з безкоштовними туалетами, а на одній із таких, коли атобус нарешті зупинився, водієм була сказана фраза, що атобус зупинився на 3 (ТРИ) хвилини, а потім автобус їде і ніхто нікого не чекаєі не перераховує. Це при тому, що в автобус повний пасажирів, а в туалеті дві кабінки. Далі на зупинці в Тернополі, мене з моєю спутницею, автобус залишив на вокзалі, це при тому, що ми стояли біля дверей, допивали каву.( з досвіду попередньої поїздки, то водії на вулиці говорили, що автобус їде, щоб всі зайшли в астобус і перераховували пасажирів.). Двері закрились перед нами, я одразу підбігла до дверей де сидить водій, почала сукати він на мене подивився і поїхав далі. Він зупинився на виїзді з вокзалу, коли люди сказали що біжать за автобусом люди, водій мабуть в дзеркало не бачив. При моєму запитанні, чому водій не відчинив двері, він відвовів, що він не знав, що ми його пасажири. При цьому він сказав, що він три рази порахував на вокзалі пасажирів, двох не дорахувався, але він не знав чи ми його пасажири стояли біля автобусу. Тобто водій порахував пасажирів, як він сказав, недорахувався двох, сів і поїхав, при тому що біля автобусу стояли двоє людей, які одразу почали стукати і бігти за автобусом, але він не відчинив двері, бо він "не знав чи мийого пасажири" ( для інформації ми їхали з самої ПОЗНАНІ, вже мали б обличчя трішки запам'ятатись). При цьому НАГОЛОШУЮ, що водій знав, як він сказав ,що двух пасажирів немає. Одне не зрозуміло, НАВІЩО ПЕРЕРАХОВУВАТИ (ЧИ РОИТИ ТАКИЙ ВИГЛЯД) ПАСАЖИРІВ, якщо всеодно їх залишають прямо біля автобусу. Зрозуміло, що технічні несправності, такі як непрацюючий туалет чи мікрофон, не залежать від водіїв, але відношення водіїв до пасажирів, манера спілкуванна та контакту з пасажирами, повною мірою залежить від них. Навіть водій фури, який перевозить товар, повною мірою відповідає за нього, а виявляться, що водії автобуса, не відповідать за пасажирів і просто ЗАЛИШАЮТЬ їх на зупинці, закриваючи двері перед самим носом.
Переваги:
  1. Рейси без пересадок
Недоліки:
  1. Реклама не відповідає дійсності, водії грубі та непрофесійні, залишають людей на зупинках.




Коментарі до відгуку

На даний момент, ніхто не прокоментував відгук автора


ORIONBUS.NET
Всі відгуки

1.1 5
12 відгуків / 253 перегляда
Пасажирські перевезення
Компания Winew-Reisen (Винев)
Компания Winew-Reisen (Винев)

Рейтинг: 3.9
177 відгуків
​General Bus
​General Bus

Рейтинг: 5
90 відгуків
SAV.O.BUS
SAV.O.BUS

Рейтинг: 3
313 відгуків
Pavluks-Trans
Pavluks-Trans

Рейтинг: 1.9
986 відгуків
Прикарпатский Экспресс
Прикарпатский Экспресс

Рейтинг: 2
145 відгуків
Перевозчик ВТА BUS
Перевозчик ВТА BUS

Рейтинг: 1.5
59 відгуків
Kantol (Кантол)
Kantol (Кантол)

Рейтинг: 2.3
1651 відгук
Region Avto
Region Avto

Рейтинг: 3.2
18 відгуків
​Erabus (Эрабус)
​Erabus (Эрабус)

Рейтинг: 4.3
26 відгуків
ООО Тур-Транс-Р
ООО Тур-Транс-Р

Рейтинг: 3
124 відгука