Заказала сукню у середу 30 листопада зранку, вказала що треба отримати в суботу. Зателефонували аж в п‘ятницю 2 грудня, на питання чому так довго не реагували на замовлення, сказали ми аж два рази не дозвонились і покинули трубку. Дякую за такий сервіс! Ніколи нічого не замовлятиму у них більше і нікому не раджу!
Приносимо свої вибачення, якщо засмутили Вас. Проблеми зі зв'язком у країні, нажаль, мають свій вплив на нашу роботу також. Але ми не лишаємо жодне замовлення нашого сайту без уваги, і намагаємось зв'язатись з клієнтами на протязі кількох днів обов'язково, якщо не вдалося з першого разу додзвонитися.
Нам шкода, що терміни були обмежені, і ми не змогли задовольнити Вас. Ще раз вибачте за незручності.
Жахиве хамство і кинули слухавку - Відгуки про Laluna оптово-роздрібний магазин
Зателефонували аж в п‘ятницю 2 грудня, на питання чому так довго не реагували на замовлення, сказали ми аж два рази не дозвонились і покинули трубку.
Дякую за такий сервіс!
Ніколи нічого не замовлятиму у них більше і нікому не раджу!
відгук
Коментарі до відгуку
Приносимо свої вибачення, якщо засмутили Вас. Проблеми зі зв'язком у країні, нажаль, мають свій вплив на нашу роботу також. Але ми не лишаємо жодне замовлення нашого сайту без уваги, і намагаємось зв'язатись з клієнтами на протязі кількох днів обов'язково, якщо не вдалося з першого разу додзвонитися.
Нам шкода, що терміни були обмежені, і ми не змогли задовольнити Вас. Ще раз вибачте за незручності.
З повагою, Лалуна.