Зробила замовлення на сайті та одразу оплатила. Наступного дня перетелефонували та підтвердили замовлення, вислали наступного дня. Але одна модель не підійшла за розміром. Написала лист на пошту як було вказано. Вислала товар, кілька днів його ніхто нн забирав. Далі як забрали - мовчання. Написала на пошту, що модель вже забрали. І тільки потім зателефонувала менеджер і сказала, що надішле варіанти по заміні, але про повернення коштів і чути не хотіли. Я погодилась на обмін. Проте пройшло кілька днів і мені нічого так на вайбер і не надіслали. Написала сама на той номер, з якого телефонувала менеджер. Тиша. Хоча менеджер постійно онлайн. Написала на пошту про ситуацію і тоді тільки менеджер зателефонувала сама і була вже не дуже задоволена. Скинула дві моделі джинсів, просто фото. Я сама знайшла модель, яка схожа на ту, яку я повернула. Сказали, що розмір є. Але я попросила зробити заміри, бо на сайті вони не відповідають дійсності і модель виходить завелика. Відписали, що заміри зроблять. І знову тиша. Пишу сама через день, і знову не відповідають. Тобто гроші я заплатила повністю за товар, але отримати належну якість обслуговування не можу. З таким ставленням вже немає бажання чекати замовлення, хочеться забрати гроші назад, проте чи мені це вдасться з огляду на такий сервіс.
Ми обов'язково розберемося в ситуації, що склалася. Повернення зараз і справді отримуємо двічі на тиждень, тому обмін трохи затягнувся. Повернення коштів на картку робимо без проблем, за умовами роботи магазину. Модель, яку Ви обрали на заміну, вже відправилася до Вас.
Відправили іншу модель за обміном, яка дешевша на 100 грн, а гроші вже були сплачені за дорожчу модель. Відповідно гроші ніхто не повертає, то хоч би за відправку сплатили.
Низький рівень обслуговування - Відгуки про Laluna оптово-роздрібний магазин
відгук
Коментарі до відгуку
Нам дуже шкода, що засмутили Вас.
Ми обов'язково розберемося в ситуації, що склалася. Повернення зараз і справді отримуємо двічі на тиждень, тому обмін трохи затягнувся. Повернення коштів на картку робимо без проблем, за умовами роботи магазину. Модель, яку Ви обрали на заміну, вже відправилася до Вас.
Ще раз приносимо вибачення за незручності.
З повагою, Лалуна.