ТОВ "ВолодімірецьТрансСервіс"
ТОВ "ВолодімірецьТрансСервіс" у співпраці з Kaczynski BUS пропонує пасажирам здійснити незабутню подорож на комфортабельних автобусах, що відповідають всім сучасним вимогам комфорту і безпеки. Автопарк компанії регулярно проходить технічне обслуговування, поповнюється новими автобусами, а маршрути оновлюються і вдосконалюються, щоб надати лише найкращі умови для пасажирів.
Пасажирські перевезення
Жах!розпач! Жахливе ставлення до людей - Відгуки про ТОВ "ВолодімірецьТрансСервіс"
Водії хами , це просто важко навіть уявити. По дорозі з Варшави до Києва 17.11 наша мама вийшла в Любліні в магазин , повернулась вчасно , але в автобусі були зачинені двері. Мама помахала водіям , проте вони просто ніяк не відреагували! Люди , уявіть собі що мама стояла хвилини 3-4 на холоді і махала водіям щоб вони відчинили двері їй , на що ніякоі реакції не було взагалі.
Напевно водії вирішили просто потягнути прикол з моєї мами , просто так , напевно їм мало того що люди страждають від того що в країні війна , напевно цим водіям всерівно що нервова система людей за 50 і так не в найкращому стані, то вони вирішили ще довести людину до нервового зриву! Дома маму відкачує старша дочка, мама переживає , плаче.
В мене питання , чого через якихось «людей» має зараз страждати моя мама ? Напевно їм було дуже весело посміятись з жінки. Шок , розпач. Таких людей не можна тримати працювати в сфері спілкування з людьми. Люди , зробіть щось з цією ситуацією , тому що люди не хочуть страждати через якихось «чоловіків», в яких життя не вдалось судя по всьому.
1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Перш за все, наша адміністрація та безпосередньо водії вже поспілкувались з вашою мамою та принесли їй вибачення.
Приїхавши в Люблін, водій оголосив про зупинку 10 хвилин.
Переглянувши камери спостереження, це дійсно підтвердилось - автобус стояв 10 хвилин, після чого пасажири попросили закрити двері, тому що холодно та був протяг. 1 з водіїв пішов перераховувати пасажирів, щоб перевірити чи всі на місці, чи нікого не забули та далі поїхати по маршруту.
Ваша мама в той час підійшла до середніх дверей, тому водій її не помітив. Натомість підійшовши до передніх, її відразу помітили та відчинили двері, вона зайшла та зайняла своє місце. По камерах видно, що це зайняло в неї МЕНШЕ однієї хвилини, а не 3-4 хвилини на холоді.
Окрім камер спостереження, спілкування з водіями, вашою мамою та вами, ми також зв‘язались з іншими пасажирами, які теж їхали до Києва в цьому автобусі. Вони підтвердили, що ЖОДНОГО хамського відношення або насмішок з боку водіїв насправді не було. Водії не насміхались з вашої мами, а просто не помітили те, що вона очікувала на середніх дверях. Через це вони вибачились.
Натомість ваша нецензурна лексика при спілкуванні з диспетчерами та наклеп на наших водіїв теж привели до того, що вони дуже нервуються та переживають через цю ситуацію.
Хочемо нагадати вам, що в автобусі зазвичай подорожують понад 20-30 людей, наприклад, під час цього рейсу, про який ви пишете, окрім вашої мами було ще 27 пасажирів, натомість водіїв всього 2.
Тож ніхто не мав на меті навмисно образити вашу маму, а навпаки хотіли якнайкраще для людей - зберегти тепло в автобусі.
Водії - теж люди, які завжди стараються швидко та комфортно вас довезти, тому ваші звинувачення безпідставні.
Розмовляла з вами не я а сестра , і жодної нецензурної лексики там не було. Було сказано що ми будемо звертатись в відповідні органи, це все.
Дуже хочеться щоб подібні ситуації не повторювалися з людьми.