Забронювали перевізника одрі, через те, що не було пересадок (це запевняв оператор), я з великою сумкою, з маленькою дитиною. А потім, як виявилося під час шляху, буде пересадка у Львові. Виїжджала я з Дніпра вночі. Так за підсумками ми на всіх великих містах зупинялися на 2-3 години і збирали людей, але звичайно посилок. У результаті добу ми доїхали до Львова. Але що найбурхливіше, туалети не працюють, я платила на зупинках скрізь за туалет, вай фай за фактом був, доступ до нього був, пароль ніхто не давав, 4 розетки на 60 осіб, юсб розетки не працювали взагалі, столи брудні, липкі, сидіння не у всіх регулювалося. Я не знаю як у цій компанії набирають водіїв, але всі вони поголовно hamu. Вони дозволяють спілкуватися з жінкою на підвищенних тонах, вічно смикають, нічого у них не спитай, відповідь одна - не напружуйте. Таке skоtsьке ставлення бачу вперше. Це просто якесь пекло було, хоча я заплатила за це гроші. Водії на автобусі під номером ВС 2090 НА якісь mudaku, інакше не назвеш. ПОВТОРЮСЯ Я КУПУВАЛА ПРЯМИЙ РЕЙС ТОМУ ЩО У МЕНЕ НЕ ПІДЙОМНА СУМКА + маленька дитина зі мною і 2 ручні поклажі. На базі Одрі у Львові, пересідаючи на інший автобус, один водій ледве дістав мою валізу, інший смикає її і каже «Хай сама», я в принципі нікого допомоги не просила, автобус сусідній, сама так само. Я дівчина не горда, але подумки не гарним словом назвала! Я сподівалася в іншому автобусі з водіями пощастить, ха-ха. І тут облом. За яким критерієм керівництво цієї компанії обирає водіїв? Вишенька на торті. Автобус зламався в Німеччині в Магдебурзі. У результаті зламався о 21:00, за нами приїхав автобус о 04:30 наступного дня. Єдине, водії у цьому автобусі приємніше були. Каву навіть запропонували. (А що так можна було?) Через затримки не вибачень, не пояснень, нічого! А в мене термін призначений у Кьольні на 14:30 у міграційку, запізнювалася капітально. У результаті в Кьольні має бути 19.06 о 20:50, а потрапила о 20.06 о 12:00. За квитки заплатила 7500 грн. Ось таке відношення буде до вас за ваші ж кошти. Я дуже жалкую, що перед тим як бронювати та сісти в автобус, не прочитала відгуки. Читайте відгуки та робіть висновки!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ! - Відгуки про Компания "Одрі"
Але що найбурхливіше, туалети не працюють, я платила на зупинках скрізь за туалет, вай фай за фактом був, доступ до нього був, пароль ніхто не давав, 4 розетки на 60 осіб, юсб розетки не працювали взагалі, столи брудні, липкі, сидіння не у всіх регулювалося.
Я не знаю як у цій компанії набирають водіїв, але всі вони поголовно hamu. Вони дозволяють спілкуватися з жінкою на підвищенних тонах, вічно смикають, нічого у них не спитай, відповідь одна - не напружуйте. Таке skоtsьке ставлення бачу вперше. Це просто якесь пекло було, хоча я заплатила за це гроші.
Водії на автобусі під номером ВС 2090 НА якісь mudaku, інакше не назвеш. ПОВТОРЮСЯ Я КУПУВАЛА ПРЯМИЙ РЕЙС ТОМУ ЩО У МЕНЕ НЕ ПІДЙОМНА СУМКА + маленька дитина зі мною і 2 ручні поклажі. На базі Одрі у Львові, пересідаючи на інший автобус, один водій ледве дістав мою валізу, інший смикає її і каже «Хай сама», я в принципі нікого допомоги не просила, автобус сусідній, сама так само. Я дівчина не горда, але подумки не гарним словом назвала!
Я сподівалася в іншому автобусі з водіями пощастить, ха-ха. І тут облом.
За яким критерієм керівництво цієї компанії обирає водіїв?
Вишенька на торті. Автобус зламався в Німеччині в Магдебурзі. У результаті зламався о 21:00, за нами приїхав автобус о 04:30 наступного дня. Єдине, водії у цьому автобусі приємніше були. Каву навіть запропонували. (А що так можна було?)
Через затримки не вибачень, не пояснень, нічого! А в мене термін призначений у Кьольні на 14:30 у міграційку, запізнювалася капітально. У результаті в Кьольні має бути 19.06 о 20:50, а потрапила о 20.06 о 12:00.
За квитки заплатила 7500 грн. Ось таке відношення буде до вас за ваші ж кошти.
Я дуже жалкую, що перед тим як бронювати та сісти в автобус, не прочитала відгуки. Читайте відгуки та робіть висновки!
відгук
Коментарі до відгуку