Олег Відгук додано 3 жовтня, 2021 год235 переглядів
Неодноразово користувався різними інтернет-магазинами для замовлення саджанців і ніколи не мав претензій. У магазині "дім і сад" замовив 10 саджанців малини. Замовлення виконано, саджанці якісно запаковано та промарковані, однак розпакувавши їх, мав повне розчарування. По-перше, усі вони "не першої свіжості" - зауважу, що з пошти посилку я забрав у межах 1 години після надходження повідомлення та і в дорозі посилка була трохи більше доби. Отже, саджанці не якісно зберігаються на складі, а людині, яка пакує байдуже, що пакувати. По-друге, 4 саджанці практично не мають кореневої системи, а у інших - вона бажає бути набагато кращою. Довелося усі їх дещо "реанімувати" корневіном, але чи буде результат - покаже весна. На мої звернення одержав відписку, що кампанія готова мені повернути 46 грн., це при тому, що кожен саджанець мені разом з пересилкою обійшовся майже в 30 грн. Власне не в грошах справа. Залишився неприємний осад і від неякісного товару, і від відношення до роботи персоналу. Ніколи у цій кампанії нічого замовляти не буду і нікому не порекомендую. Додаю фото "якісної упаковки" та два найгірші саджанці без кореневої системи. Саме на Отзовику побачив негативні відгуки про цей магазин, а їх сайті все красиво, мабуть вірно пишуть й інші клієнти, що такі відгуки вони не розміщують. Я сьогодні тричі хотів розмістити цей відгук на сайті магазину, але безрезультатно.
Доброго дня. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та вирішити цю ситуацію. Просимо Вас вказати контакти за якими ми можемо зв'язатися з Вами. нНомер замовлення , або номер звернення у службу підтримки. https://domicad.com.ua/ua/support
Доброго дня. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та вирішити цю ситуацію. Просимо Вас вказати контакти за якими ми можемо зв'язатися з Вами.
Добрий день. Для з'ясування даної ситуації та оперативного вирішення питання, щоб досягнути позитивного результату нашої співпраці. будь ласка , просимо повідомити ПІБ, номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. https://domicad.com.ua/ua/support
Добрий день. Для з'ясування даної ситуації та оперативного вирішення питання, щоб досягнути позитивного результату нашої співпраці. будь ласка , просимо повідомити ПІБ, номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. https://domicad.com.ua/ua/support
Добрий день. Для з'ясування даної ситуації та оперативного вирішення питання, щоб досягнути позитивного результату нашої співпраці. будь ласка , просимо повідомити ПІБ, номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. https://domicad.com.ua/ua/support
Добрий день. Для з'ясування даної ситуації та оперативного вирішення питання, щоб досягнути позитивного результату нашої співпраці. будь ласка , просимо повідомити ПІБ, номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. https://domicad.com.ua/ua/support
Категорично не рекомендую!!! - Відгуки про Дом и Сад интернет-магазин
відгук
Коментарі до відгуку
Ми проведемо внутрішній розбір ситуації, що склалася.