Категорично не рекомендую!!! - Отзывы о Дом и Сад интернет-магазин

Дом и Сад интернет-магазин
Отзыв написан 3 октября, 2021 год 235 просмотров
Неодноразово користувався різними інтернет-магазинами для замовлення саджанців і ніколи не мав претензій. У магазині "дім і сад" замовив 10 саджанців малини. Замовлення виконано, саджанці якісно запаковано та промарковані, однак розпакувавши їх, мав повне розчарування. По-перше, усі вони "не першої свіжості" - зауважу, що з пошти посилку я забрав у межах 1 години після надходження повідомлення та і в дорозі посилка була трохи більше доби. Отже, саджанці не якісно зберігаються на складі, а людині, яка пакує байдуже, що пакувати. По-друге, 4 саджанці практично не мають кореневої системи, а у інших - вона бажає бути набагато кращою. Довелося усі їх дещо "реанімувати" корневіном, але чи буде результат - покаже весна. На мої звернення одержав відписку, що кампанія готова мені повернути 46 грн., це при тому, що кожен саджанець мені разом з пересилкою обійшовся майже в 30 грн. Власне не в грошах справа. Залишився неприємний осад і від неякісного товару, і від відношення до роботи персоналу. Ніколи у цій кампанії нічого замовляти не буду і нікому не порекомендую. Додаю фото "якісної упаковки" та два найгірші саджанці без кореневої системи. Саме на Отзовику побачив негативні відгуки про цей магазин, а їх сайті все красиво, мабуть вірно пишуть й інші клієнти, що такі відгуки вони не розміщують. Я сьогодні тричі хотів розмістити цей відгук на сайті магазину, але безрезультатно. Дом и Сад интернет-магазин - Категорично не рекомендую!!! Дом и Сад интернет-магазин - Категорично не рекомендую!!! Дом и Сад интернет-магазин - Категорично не рекомендую!!! Дом и Сад интернет-магазин - Категорично не рекомендую!!!




Комментарии к отзыву

Ответ представителя GradinaMax 5 августа, 2022 год
Доброго дня. Ми не одноразово до Вас зверталися з проханням вийти на зв"язок. Прошу зв"язатися з нами, щоб ми могли Вам надати гарантії обміну товару.
Ответ представителя GradinaMax 5 августа, 2022 год
Добрий день. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та вирішити цю ситуацію. Просимо вказати контакти, за якими ми можемо зв'язатися з Вами
Ответ представителя GradinaMax 2 августа, 2022 год
Добрий день. Для з'ясування даної ситуації та оперативного вирішення питання, будь ласка, просимо повідомити номер замовлення.
Ответ представителя GradinaMax 15 июля, 2022 год
Добрий день. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та вирішити цю ситуацію. Просимо вказати контакти, за якими ми можемо зв'язатися з Вами
Ответ представителя GradinaMax 7 июля, 2022 год
Доброго дня. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та вирішити цю ситуацію. Просимо Вас вказати контакти за якими ми можемо зв'язатися з Вами. нНомер замовлення , або номер звернення у службу підтримки. https://domicad.com.ua/ua/support
Ответ представителя GradinaMax 4 июля, 2022 год
Доброго дня. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та вирішити цю ситуацію. Просимо Вас вказати контакти за якими ми можемо зв'язатися з Вами.
Ответ представителя GradinaMax 30 июня, 2022 год
Добрий день. Для з'ясування даної ситуації та оперативного вирішення питання, щоб досягнути позитивного результату нашої співпраці. будь ласка , просимо повідомити ПІБ, номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. https://domicad.com.ua/ua/support
Ответ представителя GradinaMax 24 июня, 2022 год
Добрий день. Для з'ясування даної ситуації та оперативного вирішення питання, щоб досягнути позитивного результату нашої співпраці. будь ласка , просимо повідомити ПІБ, номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. https://domicad.com.ua/ua/support
Ответ представителя GradinaMax 21 июня, 2022 год
Добрий день. Для з'ясування даної ситуації та оперативного вирішення питання, щоб досягнути позитивного результату нашої співпраці. будь ласка , просимо повідомити ПІБ, номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. https://domicad.com.ua/ua/support
Ответ представителя GradinaMax 2 ноября, 2021 год
Добрий день.Для з'ясування даної ситуації та оперативного вирішення питання, просимо повідомити номер замовлення.

Ми проведемо внутрішній розбір ситуації, що склалася.
Ответ представителя GradinaMax 15 октября, 2021 год
Добрий день. На жаль, нам не вдалося знайти Вас у базі наших клієнтів. Будь ласка, уточніть номер замовлення.
Ответ представителя GradinaMax 14 июня, 2022 год
Добрий день. Для з'ясування даної ситуації та оперативного вирішення питання, будь ласка, просимо повідомити номер замовлення.
Ответ представителя GradinaMax 16 июня, 2022 год
Добрий день. Для з'ясування даної ситуації та оперативного вирішення питання, щоб досягнути позитивного результату нашої співпраці. будь ласка , просимо повідомити ПІБ, номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. https://domicad.com.ua/ua/support


Дом и Сад интернет-магазин
Все отзывы

4.3 5
447 отзывов / 7849 просмотров
Дом и Сад интернет-магазин
Дом и Сад интернет-магазин

Для растений
Магазин "Сад Дома"
Магазин "Сад Дома"

Рейтинг: 2.6
8 отзывов
Интернет-магазин "Розсад"
Интернет-магазин "Розсад"

Рейтинг: 5
238 отзывов
Компания Gospodar.net
Компания Gospodar.net

Рейтинг: 1
9 отзывов
Интернет-магазин GradinaMax
Интернет-магазин GradinaMax

Рейтинг: 2
72 отзыва
Agro-Market
Agro-Market

Рейтинг: 1.3
18 отзывов
SAD-UA
SAD-UA

Рейтинг: 1.9
58 отзывов
ДоброДар интернет-магазин
ДоброДар интернет-магазин

Рейтинг: 2.7
487 отзывов
Удобрение Black Gold
Удобрение Black Gold

Рейтинг: 5
10 отзывов