​NTS.COM.UA - інтернет-магазин побутової техніки та електроніки відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Відгуки покупців
​NTS.COM.UA - інтернет-магазин побутової техніки та електроніки
3.4 5
2 відгука / 511 переглядів
Результати відгуків

Поганий менеджмент

Гость Гость 15 годин 44 хв тому
Замовляли eko-Flow. Менеджер сказав, що стоять на кордоні та необхідно почекати. Чекали 10 днів! Телефонували кожного дня і запитували інформацію. Менеджер повідомляв, що необхідно ще трішки почекати, та запевняв, що ціна від вказаної на сайті суттєво не зміниться (максимум 2 тисячі). А на десятий день взагалі перестали відповідати. Ціна від моменту заявки за 10 днів виросла на 15 тисяч! І... Читати відгук Замовляли eko-Flow. Менеджер сказав, що стоять на кордоні та необхідно почекати. Чекали 10 днів! Телефонували кожного дня і запитували інформацію. Менеджер повідомляв, що необхідно ще трішки почекати, та запевняв, що ціна від вказаної на сайті суттєво не зміниться (максимум 2 тисячі). А на десятий день взагалі перестали відповідати. Ціна від моменту заявки за 10 днів виросла на 15 тисяч! І відповідно розраховуючи на даний магазин втратили час і гроші. Довелося купувати в іншому місці. Не рекомендую.
Переваги:
  1. Відсутні
Недоліки:
  1. Брехуни
  2. Безвідповідальність
  3. Невідповідність ціни

Не рекомендую, неадекватне ставлення до покупця.

Гость Гость 19 квітня, 2024 год
Курʼєром магазина мені було доставлено телевізор Sony XR 42a90k, який я замовив. Курʼєр взяв оплату, у квартирі розпакував коробку та пакування з інструкцією і пультом власноруч, перевірив чи все вмикається і далі виявилось, що не вистачає оригінального пульта, а замість нього якась дешева альтернатива, на що він сказав, що директор магазину зʼясує це питання і звʼяжеться зі мною найближчим часом,... Читати відгук Курʼєром магазина мені було доставлено телевізор Sony XR 42a90k, який я замовив. Курʼєр взяв оплату, у квартирі розпакував коробку та пакування з інструкцією і пультом власноруч, перевірив чи все вмикається і далі виявилось, що не вистачає оригінального пульта, а замість нього якась дешева альтернатива, на що він сказав, що директор магазину зʼясує це питання і звʼяжеться зі мною найближчим часом, забрав гроші та поїхав. Першим став відповідати менеджер сайту у вайбері, далі сам директор, і з розмови виявилося, що нікому з них невідомо, який пульт взагалі має знаходитись в комплекті описаного на їх власному сайті товару (хоча це ж можна було досить швидко зʼясувати). Директор телефоном попросив у мене час на зʼясування питання до наступного дня. Наступного дня він мені оголосив вердикт «знайдіть цей пульт в інтернеті, ми вам відшкодуємо гроші». Мені таке ставлення не сподобалось, але на той момент я не мав часу та змоги вести з дискусію і лише уточнив чи можливо таке, що якщо я попрошу замінити товар на такий самий, а там також не буде пульта? На що він мені відповів, що це не варіант, «бо він не хоче після цього продавати попередній телевізор». Далі я на офіційних джерелах уточнив точну модель пульта (sony rmf-tx900u), яка має йти в комплекті, його вигляд та ціну (від 4000 до 5000 грн) і наступного дня мені прислали повідомлення, що начебто їм щойно прислали пульт, який має бути. Але пульт виглядає не як оригінал, а як китайська модель до 1000 грн, до того ж, вони досі навіть не знають назву його моделі, хоча цю інформацію можна миттєво зʼясувати в інтернеті на офіційних сайтах. Роблячи висновки із ситуації яка складається, мені спало на думку, що у разі коли трапиться з телевізором гарантійний випадок, вони так само можуть зі мною взаємодіяти, якщо не гірше. Або ж навіть через нестачу того самого пульта не приймуть телевізора на ремонт, наприклад. Тому наступного дня я зателефонував директору і повідомив його про те, що хочу повернути товари через його неповну комплектацію та відшкодувати за нього гроші, на що він перейшов в агресивні розʼяснення ситуації, якийсь дитячий опір і продовжував абсолютно некомпетентно ставитись до ситуації, досі гадки не маючи про комплектацію його товару (і навіть гордо про це заявляючи), перебиваючи кожне моє речення. Мені довелося його повідомити, що я не маю наміру продовжувати розмову в такому тоні і все, що мене на даний момент цікавить - буде виконано повернення товару із відшкодуванням чи ні? Він дав мені негативну відповідь і я закінчив розмову. Далі він одразу ж зателефонував мені знову і з ідентичним тиском поновив розмову. Я уточнив, що якщо він не має для мене нічого нового, що запропонувати, мені доведеться закінчити з ним розмову і шукати інші засоби для вирішення проблеми, що наразі і відбувається. Фіскальний чек не надано і на даний момент мій поштовий запит на відшкодування також ігнорується.
​NTS.COM.UA - інтернет-магазин побутової техніки та електроніки
NTS.COM.UA - інтернет-магазин, який реалізує велику і дрібну побутову техніку, а також електроніку за найбільш вигідними цінами. NTS.COM.UA гарантує кожному покупцеві високий рівень обслуговування, швидкість оформлення заявок, надання повної інформації з потрібних товарів, проведення консультація професійними співробітниками, а також індивідуальний підхід до кожного клієнта.

Рейтинг 3.4 з 5 на підставі 2 відгуків
Техніка
tehnoport.net.ua
tehnoport.net.ua

Рейтинг: 2.5
11 відгуків
АЛЛО
АЛЛО

Рейтинг: 1.3
5811 відгуків
Efco.ua
Efco.ua

Рейтинг: 4.8
140 відгуків
autobis.com.ua
autobis.com.ua

Рейтинг: 3.6
51 відгук
Touch (touch.com.ua)
Touch (touch.com.ua)

Рейтинг: 4.8
1766 відгуків
BECONNECT интернет-магазин
BECONNECT интернет-магазин

Рейтинг: 2.8
25 відгуків
smartmag.biz.ua
smartmag.biz.ua

Рейтинг: 4.9
683 відгука
Prostotools.com.ua
Prostotools.com.ua

Рейтинг: 3.9
38 відгуків
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
979 відгуків