Просто хочу попередити майбутніх покупців, що може статися така от неприємна ситуація я зі мною… Вам можуть повідомити під час перебування в магазині, що колись ви не заплатили за товар на касі самообслуговування … я спочатку нічого не зрозуміла і навіть не памʼятала деталі даної покупки, так як пройшло трохи часу з моменту її здійснення, та і через поведінку дівчат-консультантів хотіла просто швидше звідти вийти… я заплатила (сума була смішна), але добре що взяла чек. Коли я подивилася його вже вдома і тверезо оцінила ситуацію, зрозуміла, що не купувала саме даний товар, тоді купувала багато кошачого корму, але не цей точно…І тут виникає питання: як саме було визначено що саме за той товар не було оплачено постфактум? Коли здійснювалася оплата на касі самообслуговування все було добре, і автомат ніякої помилки не видавав. Тому налаштуйте, будь ласка, роботу цих кас і контроль працівників над ними, а не робіть з людей злочинців. Ще й за смішні кошти… Всім зрозуміло для чого це робиться. Це дуже неприємно, бажання повертатися в дану мережу магазинів пропало одразу і назавжди. А працівники це взагалі окрема історія… словесних образ, на щастя, завдано не було, але їх погляди сказали самі за себе… Як мінімум, це невиховано і некомпетентно.. Тому хочу застерегти потенційних покупців не вестись на дані маніпуляції
Мультимаркет Аврора – всеукраїнська мережа магазинів у форматі One dollar store, що пропонує покупцям понад тридцять категорій товарів для дому та для відмінного настрою. Магазини Аврора - це магазини для всіх і кожного, де можна придбати товари за приємними цінами і такі магазини завжди поруч із роботою, будинком, пропонують зручний... детальніше
Абсолютно неприємні враження - Відгуки про Мультимаркет Аврора
Вам можуть повідомити під час перебування в магазині, що колись ви не заплатили за товар на касі самообслуговування … я спочатку нічого не зрозуміла і навіть не памʼятала деталі даної покупки, так як пройшло трохи часу з моменту її здійснення, та і через поведінку дівчат-консультантів хотіла просто швидше звідти вийти… я заплатила (сума була смішна), але добре що взяла чек. Коли я подивилася його вже вдома і тверезо оцінила ситуацію, зрозуміла, що не купувала саме даний товар, тоді купувала багато кошачого корму, але не цей точно…І тут виникає питання: як саме було визначено що саме за той товар не було оплачено постфактум? Коли здійснювалася оплата на касі самообслуговування все було добре, і автомат ніякої помилки не видавав. Тому налаштуйте, будь ласка, роботу цих кас і контроль працівників над ними, а не робіть з людей злочинців. Ще й за смішні кошти… Всім зрозуміло для чого це робиться. Це дуже неприємно, бажання повертатися в дану мережу магазинів пропало одразу і назавжди.
А працівники це взагалі окрема історія… словесних образ, на щастя, завдано не було, але їх погляди сказали самі за себе… Як мінімум, це невиховано і некомпетентно.. Тому хочу застерегти потенційних покупців не вестись на дані маніпуляції
відгук
Коментарі до відгуку