Чат дійсно може завершуватись автоматично або ж оператором, якщо у регіоні перебування оголосили про повітряну тривогу.
Як варіант, ви можете звернутись у підтримку до наших спеціалістів, аби вони допомогли вам розібратись із ситуацією максимально детально! Нам не хотілося б, щоб користування послугами, які ми надаємо, викликали в клієнтів негатив, а приносили тільки позитив 😉
Сумно, що ви стикнулись із подібними складнощами, але чат дійсно може завершитись автоматично або оператором, якщо у регіоні перебування працівника було оголошено повітряну тривогу.
Як варіант, ви можете звернутись у підтримку до наших спеціалістів, аби вони допомогли вам розібратись із ситуацією максимально детально! Нам не хотілося б, щоб користування послугами, які ми надаємо, викликали в клієнтів негатив, а приносили тільки позитив.
Компания МТС – пионер мобильной связи в Украине. Каждый второй украинец пользуется связью МТС. С 2003 года компания входит в состав международной группы МТС. Это компания-гигант мобильной связи, которая работает на рынках СНГ и входит в десятку крупнейших мировых операторов связи. Общее количество абонентов МТС в мире перевалило за 80... детальніше
Ужасная поддержка и работа оператора - Відгуки про МТС (MTS)
Вот так работает МТС. Выводы делайте сами.
відгук
Коментарі до відгуку
Чат дійсно може завершуватись автоматично або ж оператором, якщо у регіоні перебування оголосили про повітряну тривогу.
Як варіант, ви можете звернутись у підтримку до наших спеціалістів, аби вони допомогли вам розібратись із ситуацією максимально детально! Нам не хотілося б, щоб користування послугами, які ми надаємо, викликали в клієнтів негатив, а приносили тільки позитив 😉
Звернутись до нас можна за одним із наступних направлень: в чат у додатку My Vodafone або на сайті: https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111. Також із нами можна зв'язатись у Facebook за посиланням https://www.facebook.com/VFUkraine/
Сумно, що ви стикнулись із подібними складнощами, але чат дійсно може завершитись автоматично або оператором, якщо у регіоні перебування працівника було оголошено повітряну тривогу.
Як варіант, ви можете звернутись у підтримку до наших спеціалістів, аби вони допомогли вам розібратись із ситуацією максимально детально! Нам не хотілося б, щоб користування послугами, які ми надаємо, викликали в клієнтів негатив, а приносили тільки позитив.
Звернутись до нас можна за одним із наступних направлень: в чат у додатку My Vodafone або на сайті: https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111. Або ж у приватні повідомлення спільноти https://www.facebook.com/VFUkraine/