Це просто якийсь жах!Вартість тарифу зростає майже щомісячно,а якість зв'язку та інтернету чомусь погіршується!Минулого місяця було ще терпимо,але цього місяця вже не витримують нерви.Раніше в мене вдома у будь якому місці не було взагалі ніяких затримок,а цей місяць щоб написати повідомлення,мені доводиться бігати по всій хаті!Хіба це нормально?Чому,чому у вас якість так сильно погіршилась?Це просто знущання якесь!Навіть цей коментар пишу бігаючи по хаті,але все одне підвисає!Те,що підіймаєте тариф,добавляючи у пакет зовсім не потрібну якусь функцію,то ще біс з вами,але зробіть якість хочаб таку,яка була 2 місяця тому,бо я змушений буду,після 10 років використання мтсу,змінити оператора.Тим більше зараз онно пропонують майже такий самий пакет у лайфселі за ціну майже у два рази нижчу від тої,яку я сплатив цього місяця за мтс! 1 згоден 1 не згоден
Вартість жодного тарифу не зростає "майже щомісячно". Підвищення вартості тарифів робиться приблизно один раз на рік, а у контракних тарифах взагалі понад два роки не було зміни вартості.
Зміна у вартості тарифів - це завжди річ неприємна.Однак, дійсність саме така
Нам також шкода, що ми не можемо вже надавати послуги за ту вартість, яка була кілька років тому, адже собівартість послуг зв'язку постійно зростає і на це, на жаль, ми не можемо впливати, тому й умови тарифів періодично змінюються. Разом з цим наші тарифні плани орієнтовані на більшість клієнтів та на їхні потреби, і формуються з урахуванням цін на ринку зв'язку, при цьому ми завжди намагаємося зберігати вартість тарифів оптимальною, а якість послуг - найвищою!
І ще, хочемо зазначити, що ціни зростають не лише на тарифи: пальне, обслуговування базових станцій, купівля нового обладнання і ще багато різних нюансів, до яких додалось ще й руйнування обладнання, через військові дії
Ремонтні роботи доводиться виконувати постійно, на все це ми були змушені витратити всі можливі резерви. Однак, лишилось ще дуже багато населених пунктів, де ще треба відновлювати покриття.
Тому ми були змушені піти на цей крок. Маємо надію на ваше розуміння ситуації!
Щодо якості зв'язку, ми завжди намагаємось тішити наших клієнтів і робити мережу з кожним днем все краще і краще. Повірте, нам дуже важливо надавати якісні послуги, тому постійно вдосконалюємо покриття! І ми розуміємо, як важливо зараз бути завжди онлайн і швидкий доступ до інтернету просто необхідний.
Щоб вам допомогти, необхідно, щоб ви розповіли нам детальніше про ситуацію в зручний для вас спосіб - або в чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111, або у приватні повідомлення нашої сторінки https://www.facebook.com/VFUkraine/.
Ми обов'язково передамо інформацію до відділу якості зв'язку) Хочеться, щоб ви змінили відношення до нашої компанії тому зробимо все можливе для розв'язання питання!
Компания МТС – пионер мобильной связи в Украине. Каждый второй украинец пользуется связью МТС. С 2003 года компания входит в состав международной группы МТС. Это компания-гигант мобильной связи, которая работает на рынках СНГ и входит в десятку крупнейших мировых операторов связи. Общее количество абонентов МТС в мире перевалило за 80... детальніше
Терміново потрібно змінювати оператора. - Відгуки про МТС (MTS)
1 згоден 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Ви брехло!
Зміна у вартості тарифів - це завжди річ неприємна.Однак, дійсність саме така
Нам також шкода, що ми не можемо вже надавати послуги за ту вартість, яка була кілька років тому, адже собівартість послуг зв'язку постійно зростає і на це, на жаль, ми не можемо впливати, тому й умови тарифів періодично змінюються. Разом з цим наші тарифні плани орієнтовані на більшість клієнтів та на їхні потреби, і формуються з урахуванням цін на ринку зв'язку, при цьому ми завжди намагаємося зберігати вартість тарифів оптимальною, а якість послуг - найвищою!
І ще, хочемо зазначити, що ціни зростають не лише на тарифи: пальне, обслуговування базових станцій, купівля нового обладнання і ще багато різних нюансів, до яких додалось ще й руйнування обладнання, через військові дії
Ремонтні роботи доводиться виконувати постійно, на все це ми були змушені витратити всі можливі резерви. Однак, лишилось ще дуже багато населених пунктів, де ще треба відновлювати покриття.
Тому ми були змушені піти на цей крок. Маємо надію на ваше розуміння ситуації!
Щодо якості зв'язку, ми завжди намагаємось тішити наших клієнтів і робити мережу з кожним днем все краще і краще. Повірте, нам дуже важливо надавати якісні послуги, тому постійно вдосконалюємо покриття! І ми розуміємо, як важливо зараз бути завжди онлайн і швидкий доступ до інтернету просто необхідний.
Щоб вам допомогти, необхідно, щоб ви розповіли нам детальніше про ситуацію в зручний для вас спосіб - або в чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111, або у приватні повідомлення нашої сторінки https://www.facebook.com/VFUkraine/.
Ми обов'язково передамо інформацію до відділу якості зв'язку) Хочеться, щоб ви змінили відношення до нашої компанії тому зробимо все можливе для розв'язання питання!
З повагою, представник компанії Vodafone Ukraine