Григорій Відгук додано 18 січня, 2023 год4 перегляда
Абонплату знімають не одразу, а дають вам час подзвонити/зайти в інтенрнет, щоб зняти плату за один день додаткових послуг. Перший раз, коли я не знав, ця ситуація взагалі дійшла до абсурду - тричні підряд поповнював рахунок! Треба вимикати мобільний інтернет і нікуди не дзвонити, поки його величність київстар не виявить бажання зарахувати мої злиденні 150 грн і надати мені послуги згідно тарифу.
Регулярні підвищення вартості і заміни тарифів без вашої згоди. Просто СМС повідомляння в якому ставлять вас перед фактом, що з наступного місяця вам треба платити на 50-60-70-100 грн (як пощастить) більше.
Всі тарифи (які не по контракту) діють лише 4 тижні з моменту підключення зарахування абонплати. Тепер рахуємо: один рік - 52 тижні. Тариф вам потрібно оплачувати кожних 4 тижні. Відповідно 52 / 4 = 13 - кількість платежів на рік. Не 12, а 13.
Немає живого центру підтримки абонентів. Всіх людей замінило голосове меню 466, від якого майже немає користі, та дурноватий бот на сайті, який ніколи не розуміє, що від нього хочуть. Видає лише безглузді шаблонні відповіді, які не вирішуть проблем.
Жахливий мобільний інтернет. Просто знущання. Постійні обриви з'єдння, низька швикість. При тому, що 3g(H+) має максимальну швидкість 7.2 Мбіт/сек, дуже рідко ледь до 1.0 Мбіт/сек доходить. А в більшості випадків 0.1-0.05 Мбіт/сек. Аналогічно 4g, який має пропускну здатність до 100 Мбіт/сек (як ваш звичайний домашній інтернет), зазвичай швидкість варіюється біля 3-7 Мбіт/сек. Ото вам і мобільний інтернет.
А ціни на тарифи просто космічні. Ото вам і №1 мобільний. Максимально скотське відношення.
В октябре 2015 года мы запустили новый формат услуги «Моя Реклама» mr.kyivstar.ua, где клиент платит за публикацию и оптимизацию размещения своего бизнеса на Картах Google, в Facebook и Google My Business, в классифайдах, желтых страницах и т.д. “Моя реклама” размещает бизнес там, где будут искать его клиенты, в том числе с... детальніше
Деруть великі гроші за жахливий сервіс. - Відгуки про Моя Реклама Киевстар
Треба вимикати мобільний інтернет і нікуди не дзвонити, поки його величність київстар не виявить бажання зарахувати мої злиденні 150 грн і надати мені послуги згідно тарифу.
Регулярні підвищення вартості і заміни тарифів без вашої згоди. Просто СМС повідомляння в якому ставлять вас перед фактом, що з наступного місяця вам треба платити на 50-60-70-100 грн (як пощастить) більше.
Всі тарифи (які не по контракту) діють лише 4 тижні з моменту підключення зарахування абонплати. Тепер рахуємо: один рік - 52 тижні. Тариф вам потрібно оплачувати кожних 4 тижні. Відповідно 52 / 4 = 13 - кількість платежів на рік. Не 12, а 13.
Немає живого центру підтримки абонентів. Всіх людей замінило голосове меню 466, від якого майже немає користі, та дурноватий бот на сайті, який ніколи не розуміє, що від нього хочуть. Видає лише безглузді шаблонні відповіді, які не вирішуть проблем.
Жахливий мобільний інтернет. Просто знущання. Постійні обриви з'єдння, низька швикість. При тому, що 3g(H+) має максимальну швидкість 7.2 Мбіт/сек, дуже рідко ледь до 1.0 Мбіт/сек доходить. А в більшості випадків 0.1-0.05 Мбіт/сек. Аналогічно 4g, який має пропускну здатність до 100 Мбіт/сек (як ваш звичайний домашній інтернет), зазвичай швидкість варіюється біля 3-7 Мбіт/сек. Ото вам і мобільний інтернет.
А ціни на тарифи просто космічні. Ото вам і №1 мобільний. Максимально скотське відношення.
відгук
Коментарі до відгуку