11/08/2025 Це суцільне дно, я створив замовлення на сайті, при оплаті були певні проблеми через банк, довелось дзвонити на гарячу лінію банку та вирішувати деякі питання В цей час мені невпинно надзвонював оператор Яна не зважаючи на те, що в мене був дзвінок від банка і зайнята лінія Перший раз я скинув, потім відбувся повторний дзвінок, я підняв слухавку, сказав, що в мене проблеми з оплатою, які я зараз на вирішую на другій лінії, на що я почув купу спаму, який мені зовсім не допоміг би вирішити питання, через що я сказав, що я на сторінці оплати замовлення і не можу говорити, бо намагаюсь його оплатити і кинув слухавку Вирішив питання з банком, зробив оплату, подумав, що замовлення почалось готуватись, адже кошти були сплачені Передзвонив вже в час, коли замовлення мали доставити запитати - як там моє замовлення, на що отримав відповідь від знову ж таки тієї самої Яни, що замовлення треба було підтвердити після оплати подзвонивши їм Тобто оплачене замовлення не було прийняте в роботу, а оператор в свою чергу, повідомила мені це із задоволенням, бо, видно, їй не сподобалось, що при першій розмові я скинув дзвінок, бо вирішував більш нагальні проблеми
Недоліки:
жахливий сервіс, потреба підтверджувати своє замовлення після оплати на сайті
Доброго дня! Дякуємо за зворотний зв'язок! Подібні ситуації є неприпустимими для нас, ми обов'язково проведемо роботу над помилками. Сподіваємося, що знову завоюємо Вашу довіру! З повагою, ваш MONOпіца💛
Після замовлення і оплати на сайті треба ще по телефону казати, щоб замовлення почали робити - Відгуки про Monopizza
Це суцільне дно, я створив замовлення на сайті, при оплаті були певні проблеми через банк, довелось дзвонити на гарячу лінію банку та вирішувати деякі питання
В цей час мені невпинно надзвонював оператор Яна не зважаючи на те, що в мене був дзвінок від банка і зайнята лінія
Перший раз я скинув, потім відбувся повторний дзвінок, я підняв слухавку, сказав, що в мене проблеми з оплатою, які я зараз на вирішую на другій лінії, на що я почув купу спаму, який мені зовсім не допоміг би вирішити питання, через що я сказав, що я на сторінці оплати замовлення і не можу говорити, бо намагаюсь його оплатити і кинув слухавку
Вирішив питання з банком, зробив оплату, подумав, що замовлення почалось готуватись, адже кошти були сплачені
Передзвонив вже в час, коли замовлення мали доставити запитати - як там моє замовлення, на що отримав відповідь від знову ж таки тієї самої Яни, що замовлення треба було підтвердити після оплати подзвонивши їм
Тобто оплачене замовлення не було прийняте в роботу, а оператор в свою чергу, повідомила мені це із задоволенням, бо, видно, їй не сподобалось, що при першій розмові я скинув дзвінок, бо вирішував більш нагальні проблеми
відгук
Коментарі до відгуку