Замовили піцу з самого ранку під обідню перерву в офісі, час доставки 11:45-12. В 12 зателефонувала на гарячу лінію - дівчинка пообіцяла уточнити в адміністратора. Через 2 хв статус замовлення змінився на "приготування", час доставки змістився відповідно на півгодини, бо тільки після мого дзвінка його почали готувати. Оператор розповідає про велике замовлення перед моїм, що очевидна брехня, відділ без обіду, бо ми працюємо в критичній інфраструктурі і час обіду обмежений. Більше дратує навіть не те, що замовлення загубилось - в усіх буває, а така очевидна неправда. І те що завчасне передзамовлення взагалі е в пріоритеті. Не вибачились, ніяких "плюшок" не запропонували, постійного клієнта скоріше за все втратили.
Вітаємо! Те, що сталося нас дуже засмутило. Перепрошуємо за те, що Вам довелося чекати так довго. Подібні ситуації є неприпустимими для нас, ми обов'язково проведемо роботу над помилками. Щоб розв'язати цю проблему, напишіть, будь ласка, Ваш номер замовлення.
Загубили замовлення і обманюють - Відгуки про Monopizza
відгук
Коментарі до відгуку