Интернет-магазин Мобиллак (Mobilluck ) работает во всех крупных городах Украины. В Интрнет-магазине Мобиллак вы можете купить: мобильные телефоны, карты памяти, фотокамеры, mp3/mp4 плеера, электронные книги, ноутбуки, цифровые фотокамеры, КПК, GPS-навигаторы, ЖК-телевизоры, Bluetooth гарнитуры, неттопы, ПК моноблоки, мониторы, периферийные устройства, офисная оргтехника, компьютерные комплектующие, аксессуары, ксенон, автосигнализации, антирадары, комплекты громкой связи,...
детальніше
мобіллак - просто ЖАХ!!! - Відгуки про МОБІЛАК
09.09.2016 товар мені все ж таки відправили, 16.09.16 - я його отримала. Після отримання коляска виявилася на 100 грн. дорожча ціни заявленої на сайті, але так як очікували її майже місяць, на цей факт закрили очі. Проте коляска мала неприємний хімічний запах, зразу хотіли повернути її назад до магазину, але прочитавши відгуки про те, що на повернення грошей доведеться чекати дуже довго, ми зачекали кілька днів, запах зник і нарешті сина, який народився в серпні, ближче до кінця вересня я змогла вивезти на прогулянку.
Але, на жаль, найгірше очікувало попереду. Іноді були випадки, що після зняття коляски з тормозів коляска не рушала з місця так, як тормоз і надалі фіксував колеса, після одного-двох разів натискання на тормоз фіксація знімалася. Грішила на себе - ну з новини ще не приловчилася. Після відкатаних 10-ти місяців ліве колесо перестало фіксуватися зовсім, тормозна педаль натискалася важко, якщо залишати коляску під гору, вона прокручувалася по колу на одному фіксованому колесі. При візуальному огляді помітили, що лівий штирь (євротормоза) ближче до педалі ніж правий і через це він зігнувся і навідь рукою його двигати важко, не кажучи про тормозну педаль. Заводська погрішність, нам не пощастило, але ж для безпеки дитини це дуже важливо. Гарантія ще не закінчилася, тому вирішили звернутися за заявленим в гарантійному талоні номером: 044 323 06 13. Автовідповідач запропонував залишити повідомлення згідно нашого питання і дочикатися якнайшвидшого дзвінка від менеджера. Але після двох тижнів очікування і не одного залишеного повідомлення, я зв’язувалася з менеджерами з продажу, де є жива розмова і просила допомогти, порадити куди ще звернутися, один з менеджерів сказав, що зв’яжеться з сервісним центром і о диво, в той же день до мене зателефонували (це 2 тижні після першого залишеного повідомлення), вислухали проблему, сказали, що зателефонують через годину-дві і повідомлять куди мені ближче здати коляску в ремонт (це була п’ятниця 14.07.16), але закінчилася п’ятниця, минули вихідні, понеділок - ніякого дзвінка. З вівторка я знову стала залишати повідомлення в сервісі, намагалася отримати допомогу в менеджерів з продажу,мені радили відремонтувати коляску де інде, бо пересилка в сервіс коштує грошей, товар габаритний і напевне так вийде дешевше, звернутися до виробника (на хвилинку це в Польщу). А щодо зв’язку з сервісом - пройшов ще тиждень і результату 0. Навпаки тепер коли я телефоную в центр з продажів мої дзвінки просто зривають, після деякого очікування в черзі. Один менеджер Ольга прийняла мій дзвінок (напевно після 6-ї спроби і багатьох хвилин очікування), вислухала, що у нас поломка і я не можу зв’язатися з сервісним центром, сказала телефонувати за номером, що в гарантійному талоні (до речі це єдиний номер в сервіс) і відключилася. Подальші спроби додзвонитися були марні.
Отже маю:
1)зломану коляску, яку не зможу навідь продати після використання так, як наврядчи її відремонтую і в часника (телефонувала в майстерні, сказали, що з даною поломкою не допоможуть, звертайтеся в магазин де купували, в офіційному магазині ADAMEX відповідь також - звертайтеся до продавця)
2) небезпеку для дитини
3) витрачений намарне час
4) зіпсовані нерви
БІЛЬШЕ НІЯКИХ ПОКУПОК В МОБІЛЛАК, і буду застерігати всих від цього.
Якщо все таки магазин виконає свої зобов’язання напишу в коментарях, хоча вже не вірю
відгук
Коментарі до відгуку