После производства двери отгрузили через две недели, не укомплектовали замками и петлями, отказались их загрузит в мою машину в Одессе, из за этого я долен был договариваться с водителем что бы он отвез на мой склад .Менеджер из Одессы Светлана по хамски общается с клиентом, менеджер Козак Инна на жалобы не реагирует с директором отказывает соединить , бросает трубки.
Замовили двоє дверей на В. Гавела 8 у Києві, з обома - халепа. Перші двері, що були в наявності Магнолія 801, не виміряли кути при вирізах. Коли почали встановлювати зʼясувалося, що одна сторона вирізана косо, при цьому розбіжність була до 1 см., - але за першим разом прислали майстра, який підправив їхній косяк. Коли забирали перші двері, ще до... Читати відгук Замовили двоє дверей на В. Гавела 8 у Києві, з обома - халепа. Перші двері, що були в наявності Магнолія 801, не виміряли кути при вирізах. Коли почали встановлювати зʼясувалося, що одна сторона вирізана косо, при цьому розбіжність була до 1 см., - але за першим разом прислали майстра, який підправив їхній косяк. Коли забирали перші двері, ще до виявлення недоліку, були авансовані другі двері, а з ними халепа… Після розпакування виявилося, що одна з частин дверної коробки ширша десь мл. на 3, від інших. Воно то й нічого, але на графітовій плитці біла коробка з 3мл. різницею, як колючка в оці. При зверненні до магазину, спочатку 4 дні повна тишина, коли ми почали надзвонювати, сказали привезти коробку назад, потім будуть розглядати рекламацію протягом 14 днів і, можливо, ми отримаємо коробку з нашими розмірами… Якщо привеземо ці двері, а через 14 днів, можливо, заберемо інші… Сервіс «на рівні», дуже прикро, що сплативши гроші, з дверима ти отримуєш такі сюрпризи, а працівникам магазину абсолютно байдуже до того, що продали і що з ним тоді будуть робити ощасливлені покупці. Решту дверей тут купляти не будемо і нікому не радимо.
Переваги:
Існують й інші магазини і двері
Недоліки:
Різна ширина коробки, байдужість працівників, додаткові витрати на перевезення, моральні витрати
Термінус ла*но! Краще обходьте боком їх!16 лютого, 2023 год
Ніявкому разі не рекомендую виробника Темінус Terminus і їхню плівку, яка дуже поганої якості. Купили двері у них всі мнеджера розказували які вони класні і витривалі, купились на ціну, краще було переплатити і взяти класичні шпоновані іншого виробника. Після чого виробник просто ігнорить
Добрий день! Хочемо донести інформацію, про те що причиною такого вигляду дверей можуть бути багато факторів таких як механічне пошкодження при самовивозі товару, самозаносу в дім, неякісної роботи сторонніх монтажників. Нажаль на етапі коли двері вже встановлені неможливо встановити на якому етапі сталося пошкодження і чи це є заводським браком. Для коректного вирішення такого питання, необхідно перевірити двері при розпакуванні, до їх встановлення і одразу звернутися до продавця та подати заяву-рекламацію у встановленому виробником зразку. При дотриманні алгоритму рекламації в бішості випадків вирішуються на користь кінцевого споживача! Дякуємо! Показати 1 відповідь
Замовив міжкімнатні двері на початку вересня 2022 року з передплатою у розмірі 50% від суми замовлення. При замовленні менеджер повідомив, що строк виконання замовлення буде 4-5 тижнів разом з доставкою. Станом на 25 листопада двері не отримав. Виробник постійно переносить строки виконання замовлення через салон-дилера. Самі менеджери виробника ухиляються від спілкування. Обіцяють передзвонити та не передзванюють. Висновок такий, що це... Читати відгук Замовив міжкімнатні двері на початку вересня 2022 року з передплатою у розмірі 50% від суми замовлення. При замовленні менеджер повідомив, що строк виконання замовлення буде 4-5 тижнів разом з доставкою. Станом на 25 листопада двері не отримав. Виробник постійно переносить строки виконання замовлення через салон-дилера. Самі менеджери виробника ухиляються від спілкування. Обіцяють передзвонити та не передзванюють. Висновок такий, що це шахраї, а не фабрика по виготовленню дверей. Однозначно не рекомендую замовляти двері ТМ “Terminus”. Краще обходи їх стороною аби потім не переживати за те що гроші заплатили, а товар отримати не можете!
Добрий день! Прикра ситуація. Наскільки зрозуміло замовлення зроблене в салоні дилера, таким чином взаємовідносини у Вас існують тільки з дилером, лицем з яким Ви домовлялись та отримували документи про оплату, а не з виробником. Юридично, та і практично, всі питання мають вирішуватись в торговій точці саме там де оформлювалося замовлення. По зрозумілим причинам Виробник не може впливати на роботу дилера та контролювати всі процеси, такі як надання коректної інформації по актуальним строкам виробництва та своєчасного (без затримань) запуску замовлення в роботу, що в подальшому прямо впливає на строк для кінцевого споживача.
Виробник регулярно проводить навчання дилерів, доносить всю необхідну інформацію до них, для можливості якісно обслуговувати кінцевих споживачів. Стосовно даної ситуації рекомендуємо звернутись на гарячу лінію Terminus.ua та повідомити де саме Ви придбали двері, для подальшої роботи з дилером для попередження подібних ситуацій! Дякуємо!
Замовляли 4 дверей в ТЦ "Мегадім", м. Одеса Сьогодні двері мали встановлюватися, але майстер виявив певні дефекти (фото додаю) : відклеєння полотна на одних дверях, зафарбовування незрозумілого пошкодження та "врізані" замки на двух полотнах (склалося таке відчуття, що їх просто "знято" звідкись, бо вони "комусь" не підійшли). Двері , які мали бути доставлені протягом 2-3 днів , від дати... Читати відгук Замовляли 4 дверей в ТЦ "Мегадім", м. Одеса
Сьогодні двері мали встановлюватися, але майстер виявив певні дефекти (фото додаю) : відклеєння полотна на одних дверях, зафарбовування незрозумілого пошкодження та "врізані" замки на двух полотнах (склалося таке відчуття, що їх просто "знято" звідкись, бо вони "комусь" не підійшли). Двері , які мали бути доставлені протягом 2-3 днів , від дати 29.10.2022р., як запевнила представник, були доставлені 10.11.2022р. та ще й з такими пошкодженнями, які за тиждень знаходження дверей в запакованому вигляді, аж ніяк не могли з'явитися! При тому, що , як запевнили, гарантія на двері 5 років!! То що ж з ними трапилось з 29.10.2022 р., якщо вони були дійсно нові, а не б/у??
Доброго дня! Подібні питання вирішуються безпосередньо з представником виробника, так як юридично Ви маєте відносини з ним. Виробник не виконує роботу дилера, та не контролює внутрішні процеси, а також не продає двері б/у. В цілому виникає дуже багато питань стосовно цієї ситуації. Нам прикро що так склалось, та дуже просимо не писати відгуки на виробника не маючи фактів та впевненості в його провині. Дякуємо!
Замовляла двері більше ніж півроку тому. Щодо термінів виготовлення, зауважень немає. Виготовили вчасно. З першого погляду двері стильні і симпатичні. Але якісттю незадоволена повністю. На полотнах дуже багато зазубрин, верх полотен нічим не оброблений, тобто як спилили, так і залишили, навіть пил витерти не можу, між ущільнювачем і дверним полотном майже 3мм простору, тобто говорити хоча б про мінімальну звукоізоляцію... Читати відгук Замовляла двері більше ніж півроку тому. Щодо термінів виготовлення, зауважень немає. Виготовили вчасно. З першого погляду двері стильні і симпатичні. Але якісттю незадоволена повністю. На полотнах дуже багато зазубрин, верх полотен нічим не оброблений, тобто як спилили, так і залишили, навіть пил витерти не можу, між ущільнювачем і дверним полотном майже 3мм простору, тобто говорити хоча б про мінімальну звукоізоляцію не приходиться, одне полотно чи то вже повелося, чи шо - в районі ручки вже треться об дверну раму. Нікому не можу порадити цього виробника. Таке враження, що у виробника взагалі відсутній відділ контролю якості. Якісь хлопці там щось нарізають, відвантажують і що доходить до клієнта виробнику фіолетово.
Я наверное всю жизнь буду писать только плохие отзывы про двери терминус,купил 5 дверей,2 через месяц вздулись,шпон плохой,обещали поменять и не поменяли.
Жахливе обслуговання
Не рекомендую
Перші двері, що були в наявності Магнолія 801, не виміряли кути при вирізах. Коли почали встановлювати зʼясувалося, що одна сторона вирізана косо, при цьому розбіжність була до 1 см., - але за першим разом прислали майстра, який підправив їхній косяк.
Коли забирали перші двері, ще до... Читати відгук Замовили двоє дверей на В. Гавела 8 у Києві, з обома - халепа.
Перші двері, що були в наявності Магнолія 801, не виміряли кути при вирізах. Коли почали встановлювати зʼясувалося, що одна сторона вирізана косо, при цьому розбіжність була до 1 см., - але за першим разом прислали майстра, який підправив їхній косяк.
Коли забирали перші двері, ще до виявлення недоліку, були авансовані другі двері, а з ними халепа…
Після розпакування виявилося, що одна з частин дверної коробки ширша десь мл. на 3, від інших. Воно то й нічого, але на графітовій плитці біла коробка з 3мл. різницею, як колючка в оці. При зверненні до магазину, спочатку 4 дні повна тишина, коли ми почали надзвонювати, сказали привезти коробку назад, потім будуть розглядати рекламацію протягом 14 днів і, можливо, ми отримаємо коробку з нашими розмірами…
Якщо привеземо ці двері, а через 14 днів, можливо, заберемо інші…
Сервіс «на рівні», дуже прикро, що сплативши гроші, з дверима ти отримуєш такі сюрпризи, а працівникам магазину абсолютно байдуже до того, що продали і що з ним тоді будуть робити ощасливлені покупці.
Решту дверей тут купляти не будемо і нікому не радимо.
Ще до монтажу виявили плівку яка відклеювалась
Хочемо донести інформацію, про те що причиною такого вигляду дверей можуть бути багато факторів таких як механічне пошкодження при самовивозі товару, самозаносу в дім, неякісної роботи сторонніх монтажників.
Нажаль на етапі коли двері вже встановлені неможливо встановити на якому етапі сталося пошкодження і чи це є заводським браком.
Для коректного вирішення такого питання, необхідно перевірити двері при розпакуванні, до їх встановлення і одразу звернутися до продавця та подати заяву-рекламацію у встановленому виробником зразку.
При дотриманні алгоритму рекламації в бішості випадків вирішуються на користь кінцевого споживача!
Дякуємо! Показати 1 відповідь
Не раджу даного виробника! Шахраї!
Прикра ситуація.
Наскільки зрозуміло замовлення зроблене в салоні дилера, таким чином взаємовідносини у Вас існують тільки з дилером, лицем з яким Ви домовлялись та отримували документи про оплату, а не з виробником. Юридично, та і практично, всі питання мають вирішуватись в торговій точці саме там де оформлювалося замовлення.
По зрозумілим причинам Виробник не може впливати на роботу дилера та контролювати всі процеси, такі як надання коректної інформації по актуальним строкам виробництва та своєчасного (без затримань) запуску замовлення в роботу, що в подальшому прямо впливає на строк для кінцевого споживача.
Виробник регулярно проводить навчання дилерів, доносить всю необхідну інформацію до них, для можливості якісно обслуговувати кінцевих споживачів.
Стосовно даної ситуації рекомендуємо звернутись на гарячу лінію Terminus.ua та повідомити де саме Ви придбали двері, для подальшої роботи з дилером для попередження подібних ситуацій!
Дякуємо!
Жахлива якість дверей
Сьогодні двері мали встановлюватися, але майстер виявив певні дефекти (фото додаю) : відклеєння полотна на одних дверях, зафарбовування незрозумілого пошкодження та "врізані" замки на двух полотнах (склалося таке відчуття, що їх просто "знято" звідкись, бо вони "комусь" не підійшли). Двері , які мали бути доставлені протягом 2-3 днів , від дати... Читати відгук Замовляли 4 дверей в ТЦ "Мегадім", м. Одеса
Сьогодні двері мали встановлюватися, але майстер виявив певні дефекти (фото додаю) : відклеєння полотна на одних дверях, зафарбовування незрозумілого пошкодження та "врізані" замки на двух полотнах (склалося таке відчуття, що їх просто "знято" звідкись, бо вони "комусь" не підійшли). Двері , які мали бути доставлені протягом 2-3 днів , від дати 29.10.2022р., як запевнила представник, були доставлені 10.11.2022р. та ще й з такими пошкодженнями, які за тиждень знаходження дверей в запакованому вигляді, аж ніяк не могли з'явитися! При тому, що , як запевнили, гарантія на двері 5 років!! То що ж з ними трапилось з 29.10.2022 р., якщо вони були дійсно нові, а не б/у??
Подібні питання вирішуються безпосередньо з представником виробника, так як юридично Ви маєте відносини з ним. Виробник не виконує роботу дилера, та не контролює внутрішні процеси, а також не продає двері б/у.
В цілому виникає дуже багато питань стосовно цієї ситуації.
Нам прикро що так склалось, та дуже просимо не писати відгуки на виробника не маючи фактів та впевненості в його провині.
Дякуємо!
Нікому не раджу
Двери TERMINUS через 2 мес повело дверь
После установки 1 дверь повело и она стала плохо закрываться.
Пришлось менять.
Не рекомендую.
Не покупайте