Нажаль , маю негативний досвід через замовлення послуги Mastergaz на постановку лічильників на облік до Київтеплоенерго .Пройшло пів року , а лічильники по гарячій воді досі не поставили на облік , проте гроші за це взяли вчасно. Постійне спілкування з диспетчером завжди закінчується одними і тими самими відписками і обіцянками 27 не згодні
Враховуючи те, що за весь час після нашої Вам відповіді ви не надали докази своїх слів, а також не звʼязались з нами - можна вважати що ви розповсюджуєте наклеп. наша перевірка показала, що ви не є клієнтом нашої компанії. Тому усі дані ми передаємо нашим адвокатам та в правоохоронні органи.
Доброго дня, Олесє. нам дуже шкода, що у Вас зʼявилося хибне враження про нашу компанію і наш сервіс.
Дякуємо за Ваш відгук і за можливість детально розглянути ситуацію.
Ми цінуємо кожного клієнта та намагаємося надавати якісні послуги навіть у складних умовах.
Для детального зʼясування обставин цієї проблеми, і для вирішення проблеми будь-ласка:
1. Напишіть нам номер і дату свого замовлення
2. У звʼязку з тим, що Ви не звернулися як будь-який громадянин України до нас, коли помітили проблему, а вирішили займатись наклепом в публічній площині прикріпіть також будь-ласка копію акту виконаних робіт де чітко видно Імʼя, Прізвище та номер замовлення.
Бажалося б нагадати, що у нашіх клієнтів є особисте посилання на подачу скарг, і якщо дісно трапляються такі обставини наші клієнти одразу а не через півроку користуються цим посиланням для подачі скарги нашому керівництву і питання вирішується майже одразу. Чому Ви це не зробили поки не зрозуміло.
Також нагадуємо, що Згідно з Законом про права споживачів скарга на якість надання сервісу є законною і розглядається тільки якщо ви звертаєтесь до компанії, або контролюючих органів особисто, а не через перший знайдений в гуглі сайт.
Розповсюдження будь-якої інформації для дискримінації компанії чи людини без доказів і рішень ДержОрганів в публічній площині - є наклепом і карається Кримінальним Кодексом України.
З нетерпінням чекаємо на номер замовлення, або документи, якщо ви є нашим клієнтом і дійсно проблема існує - Вам одразу передзвонить керівник відповідального за Ваше питання відділу і допоможе вирішити проблему.
Компанія Мастергаз до ваших послуг, і з радістю відповість на будь-які, що з'явилися у Вас питання. Ви завжди можете звернутися до нас, і наші співробітники зроблять все можливе, щоб допомогти Вам
Не поставили лічильники на облік до Київтеплоенерго - Відгуки про Mastergaz
Mastergaz на постановку лічильників на облік до Київтеплоенерго .Пройшло пів року , а лічильники по гарячій воді досі не поставили на облік , проте гроші за це взяли вчасно. Постійне спілкування з диспетчером завжди закінчується одними і тими самими відписками і обіцянками
27 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Хай щастить, в нелегкій справі наклепу.
Дякуємо за Ваш відгук і за можливість детально розглянути ситуацію.
Ми цінуємо кожного клієнта та намагаємося надавати якісні послуги навіть у складних умовах.
Для детального зʼясування обставин цієї проблеми, і для вирішення проблеми будь-ласка:
1. Напишіть нам номер і дату свого замовлення
2. У звʼязку з тим, що Ви не звернулися як будь-який громадянин України до нас, коли помітили проблему, а вирішили займатись наклепом в публічній площині прикріпіть також будь-ласка копію акту виконаних робіт де чітко видно Імʼя, Прізвище та номер замовлення.
Бажалося б нагадати, що у нашіх клієнтів є особисте посилання на подачу скарг, і якщо дісно трапляються такі обставини наші клієнти одразу а не через півроку користуються цим посиланням для подачі скарги нашому керівництву і питання вирішується майже одразу. Чому Ви це не зробили поки не зрозуміло.
Також нагадуємо, що Згідно з Законом про права споживачів скарга на якість надання сервісу є законною і розглядається тільки якщо ви звертаєтесь до компанії, або контролюючих органів особисто, а не через перший знайдений в гуглі сайт.
Розповсюдження будь-якої інформації для дискримінації компанії чи людини без доказів і рішень ДержОрганів в публічній площині - є наклепом і карається Кримінальним Кодексом України.
З нетерпінням чекаємо на номер замовлення, або документи, якщо ви є нашим клієнтом і дійсно проблема існує - Вам одразу передзвонить керівник відповідального за Ваше питання відділу і допоможе вирішити проблему.
Компанія Мастергаз до ваших послуг, і з радістю відповість на будь-які, що з'явилися у Вас питання. Ви завжди можете звернутися до нас, і наші співробітники зроблять все можливе, щоб допомогти Вам