Пришел наглый дед от мастергаз сделать проверку. Отпускал мерзкие пошловатые шутки,втихаря заглядывал во все углы. Расчет сразу наличными. Результатов нет спустя 2 недели. Теперь понимаю,что и не будет. Просто мошенническая фирма,работающая на домушников,сливающая им данные о квартирах. 32 не згодні
Лохотрон, это ваша работа по обливанию грязью конкурентов.
У меня неделю назад мастер плохо закрутил счетчик, и я случайно затопил своих соседей. Я тут же написал по ссылке которую получил на имейл и в вайбер лично их руководителю. Мне через пол часа перезвонили с извинениями и оплатили то, что я заплатил соседям. Всего 3 тыс грн, но все равно приятно.
И да, у них нет в штате стариков, тем более наглых. Вы уж принимайте таблетки от своего психиатра вовремя. Креатившики мля. Чего только не привидится для заработка копеек на обливании грязью. Такое только у нас да в паРаше возможно и популярно.
Доброго дня, Ксеніє. В нашій компанії є дуже цікава закономірність: клієнти в 98% задоволені, а конкуренти, які наймають дешеву ботоферму по 1 відгуку на день особливо в вихідні дні, коли кількість відгуків падає до нуля - не задоволені.
А ще цікаво, що кожен справжній клієнт має особистий лінк на відправку скаргу відділу якості, і якщо щось сталося справжні клієнти користуються цим. Як і клієнти які бажають йти далі і йдуть до Держпродспоживслужби, а не на перший знайдений в гуглі ресурс для комсомольських зібрань.
А от конкуренти та їхні неуки-робітники чомусь вважають, що якщо напишуть скаргу з пустого акаунту, то люди перестануть користуватись нашим сервісом і підуть до них. І думають, що якщо гугл не пропускає вже вашу ботоферму, і фейсбук теж, то це спрацює на маловідомому сервісі.
Помиляєтесь, ви тільки витрачаєте гроші на неуків не більше - не менше. Але це Ваша проблема.
Щоб бути задоволеною нашим сервісом треба лише бути нашим клієнтом. Всього-то.
На жаль, згідно з нашими даними, ви не є клієнтом нашої компанії. Навіть ніколи не надсилали заявки. Нам дуже шкода, що у вас з'явилось хибне враження про нашу компанію без будь-якої взаємодії з нами.
Будемо раді допомогти Вам у проблемі, що виникла. Нагадаємо Вам, що цілеспрямований наклеп веде за собою кримінальну відповідальність! І чим більше акаунтів ви реєструєте, тим більша відповідальність чекає на Вас!
Якщо ж сталася помилка, і ви є клієнтом нашої компанії: будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном +38 (044) 585-29-41 або електронною поштою [email protected], надайте номер замовлення, а також детально опишіть проблему, що виникла. І наші адвокати зроблять усе можливе, щоб Ваша думка змінилася.
Осторожно лохотрон - Відгуки про Mastergaz
32 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
У меня неделю назад мастер плохо закрутил счетчик, и я случайно затопил своих соседей. Я тут же написал по ссылке которую получил на имейл и в вайбер лично их руководителю. Мне через пол часа перезвонили с извинениями и оплатили то, что я заплатил соседям. Всего 3 тыс грн, но все равно приятно.
И да, у них нет в штате стариков, тем более наглых. Вы уж принимайте таблетки от своего психиатра вовремя. Креатившики мля. Чего только не привидится для заработка копеек на обливании грязью. Такое только у нас да в паРаше возможно и популярно.
А ще цікаво, що кожен справжній клієнт має особистий лінк на відправку скаргу відділу якості, і якщо щось сталося справжні клієнти користуються цим. Як і клієнти які бажають йти далі і йдуть до Держпродспоживслужби, а не на перший знайдений в гуглі ресурс для комсомольських зібрань.
А от конкуренти та їхні неуки-робітники чомусь вважають, що якщо напишуть скаргу з пустого акаунту, то люди перестануть користуватись нашим сервісом і підуть до них. І думають, що якщо гугл не пропускає вже вашу ботоферму, і фейсбук теж, то це спрацює на маловідомому сервісі.
Помиляєтесь, ви тільки витрачаєте гроші на неуків не більше - не менше. Але це Ваша проблема.
Щоб бути задоволеною нашим сервісом треба лише бути нашим клієнтом. Всього-то.
На жаль, згідно з нашими даними, ви не є клієнтом нашої компанії. Навіть ніколи не надсилали заявки. Нам дуже шкода, що у вас з'явилось хибне враження про нашу компанію без будь-якої взаємодії з нами.
Будемо раді допомогти Вам у проблемі, що виникла. Нагадаємо Вам, що цілеспрямований наклеп веде за собою кримінальну відповідальність! І чим більше акаунтів ви реєструєте, тим більша відповідальність чекає на Вас!
Якщо ж сталася помилка, і ви є клієнтом нашої компанії: будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном +38 (044) 585-29-41 або електронною поштою [email protected], надайте номер замовлення, а також детально опишіть проблему, що виникла. І наші адвокати зроблять усе можливе, щоб Ваша думка змінилася.
Ми тут, щоб допомогти Вам!