Володимир Миколайович м.Київ Відгук додано 23 жовтня, 2024 год10 переглядів
В ТОВ Мастергаз не попереджають, що повірку лічильників води так довго будете очікувати на документ. Через майже місяць вислали (тільки після того як я позвонив і спитав )на відділення Нової пошти, але чомусь із автоматичним поверненням через 7 днів. Я чекав хочаб смс, але потім коли я не встиг забрати з нової пошти, мені в Мастергаз сказали,що я повинен відслідковувати в додатку Нової пошти.Про відправку і такі умови мене не повідомили.Обіцяли знову вислати,але так і не вислали.Знову мені треба телефонувати та домовлятись.Ще після цого мені треба буде самостійно реєструвати ці висновки по повірці в Водоканалі. Вони цього не роблять як деякі інші фірми. На новій пошті мені повідомили,що саме ТОВ Мастергаз замовив звороотне автоматичне повернення, а не Нова пошта.
Обожнюю цих довбнів ,які замість прізвища підписуються по-батькові. Ви мля справді вважаєте, що так будете більш авторитетними вишлядати? От таким завжди довіри нема. і їхнім словам тимпаче
Шановний Володимере. На жаль, згідно з нашими даними, ви не є клієнтом нашої компанії. Навіть ніколи не надсилали заявки. Останній клієнт з таким прізвищем і імʼям але не по-батькові був два роки тому.
Нам дуже шкода, що у вас з'явилось хибне враження про нашу компанію без будь-якої взаємодії з нами. Будемо раді допомогти Вам у проблемі, що виникла.
Наша компанія не є частиною ані Нової пошти, ані державної пошти.
Кожна компанія має свої умови співробітництва. Умови зберігання листів на пошті не є обовʼязком і роботою нашої компанії. Це робота пошти і її правила. А умови роботи інших компаній треба оцінювати в цих компаніях.
А- адекватність оцінки.
Щодо наклепу про не отримання дзвінків та смс.
1. Про готовність документу повідомляється кожному справжньому клієнту і про кожен факт є достатньо доказів. Справжні наші клієнти знають усі канали, якими ми попереджаємо, і це не тільки смс... конкуренти базарного рівня не знають цього і одразу видають себе.
2. Щодо моніторінгу доставки - це обовʼязок пошти та клієнта пошти, а не інженерної компанії. Тимпаче справжні клієнти мають можливіть слідкувати за доставкою в особистому кабінеті.
3. Крім того державна пошта і Нова пошта повідомляє декілька разів про доставку листа через смс, в цих смс є умови зберігання і попередження, що більш ніж 5 діб оплачується за рахунок клієнта. (навіть якщо б ми не попереджали своїх клієнтів про відправлення Вас би попередила Нова пошта).
4. Справжні клієнти компанії мають особисте посилання для подачі скарги у відділ якості, і якшо виникає проблема саме туди звертаються. І їхні питання вирішуються того ж дня. А не пишуть наклеп в гуглі заради однієї мети…
Дуже цікаві факти, які для справжнього клієнта не мають співпадати.
Нагадаємо Вам, що цілеспрямований наклеп веде за собою кримінальну відповідальність!
Будь ласка, якщо Ви є нашим клієнтом, зв'яжіться з нами за телефоном +38 (044) 585-29-41 або електронною поштою [email protected], надайте номер замовлення, а також детально опишіть проблему, що виникла. Або наші адвокати зроблять усе можливе, щоб Ваша думка змінилася.
ТОВ Мастергаз - довго та незручно - Відгуки про Mastergaz
відгук
Коментарі до відгуку
Нам дуже шкода, що у вас з'явилось хибне враження про нашу компанію без будь-якої взаємодії з нами. Будемо раді допомогти Вам у проблемі, що виникла.
Наша компанія не є частиною ані Нової пошти, ані державної пошти.
Кожна компанія має свої умови співробітництва. Умови зберігання листів на пошті не є обовʼязком і роботою нашої компанії. Це робота пошти і її правила. А умови роботи інших компаній треба оцінювати в цих компаніях.
А- адекватність оцінки.
Щодо наклепу про не отримання дзвінків та смс.
1. Про готовність документу повідомляється кожному справжньому клієнту і про кожен факт є достатньо доказів. Справжні наші клієнти знають усі канали, якими ми попереджаємо, і це не тільки смс... конкуренти базарного рівня не знають цього і одразу видають себе.
2. Щодо моніторінгу доставки - це обовʼязок пошти та клієнта пошти, а не інженерної компанії. Тимпаче справжні клієнти мають можливіть слідкувати за доставкою в особистому кабінеті.
3. Крім того державна пошта і Нова пошта повідомляє декілька разів про доставку листа через смс, в цих смс є умови зберігання і попередження, що більш ніж 5 діб оплачується за рахунок клієнта. (навіть якщо б ми не попереджали своїх клієнтів про відправлення Вас би попередила Нова пошта).
4. Справжні клієнти компанії мають особисте посилання для подачі скарги у відділ якості, і якшо виникає проблема саме туди звертаються. І їхні питання вирішуються того ж дня. А не пишуть наклеп в гуглі заради однієї мети…
Дуже цікаві факти, які для справжнього клієнта не мають співпадати.
Нагадаємо Вам, що цілеспрямований наклеп веде за собою кримінальну відповідальність!
Будь ласка, якщо Ви є нашим клієнтом, зв'яжіться з нами за телефоном +38 (044) 585-29-41 або електронною поштою [email protected], надайте номер замовлення, а також детально опишіть проблему, що виникла. Або наші адвокати зроблять усе можливе, щоб Ваша думка змінилася.
Ми тут, щоб допомогти Вам!