Замовила та оплатила комплект дитячих меблів, попередньо вказавши важливу дату доставки, оскільки це подарунок на день народження. Через день після оплати мені повідомили, що товару немає в наявності. Замість того щоб вирішити проблему, менеджер порадив самостійно звернутися до відділу логістики.
Далі - ще абсурдніше, у Viber, де вже велася переписка, менеджер почав запитувати номер замовлення, хоча сам мені писав. Повідомлення ігнорують, відділ логістики не дає конкретики. День народження вже завтра, а меблів немає, і ніхто не бере на себе відповідальність.
Сервіс жахливий: нечесно, неетично, безвідповідально. Не рекомендую!
Безвідповідальний сервіс та ігнорування клієнтів - Відгуки про Інтернет-магазин Dyvanika
Далі - ще абсурдніше, у Viber, де вже велася переписка, менеджер почав запитувати номер замовлення, хоча сам мені писав. Повідомлення ігнорують, відділ логістики не дає конкретики. День народження вже завтра, а меблів немає, і ніхто не бере на себе відповідальність.
Сервіс жахливий: нечесно, неетично, безвідповідально. Не рекомендую!
відгук
Коментарі до відгуку