Леруа Мерлен - міжнародна компанія-рітейлер, що спеціалізується на продажі товарів для будівництва, оздоблення та облаштування будинку, дачі та саду. Леруа Мерлен допомагає людям в усьому світі упорядкувати житло і поліпшити якість життя.
У 2006 році група Леруа Мерлен стає GROUPE ADEO. Під цим брендом об'єдналися дев'ять марок сектору D.I.Y. (Do-It-Yourself)...
детальніше
Уявляєте як дастав той "сервіс", якщо я стільки тексту написала? - Відгуки про Леруа Мерлен
ЄДИНИЙ "+" цього супермаркету - це нижчі ціни на деякі товари.
А тепер особливості обслуговування в цьому магазині.
Перше замовлення зробила рік тому онлайн. Дверцята і петлі на них.
з 4 петель 2 приїхали абсолютно іржаві! В колл-центрі сказали спочатку написати претензію на сайті, а потім (після відповіді) приїхати і здати їх.
Скільки часу я мала витратити? Легше подарувати магазину 32грн!!!
Нещодавня покупка в магазині. На касі килимок чомусь на 20 грн дорожчий???? Чудеса обслуговування Леруа, на касі сказали: "Підіть сфоткайте цінник, якщо він правильний, ми проб'ємо вам по тій ціні". Ну, 20 хвилин нашого часу і ми купили килимок по ціні на цінник.
Наступний раз. Чекали продавця хвилин 25. Бігали на касу, щоб його викликали (інакше очікування було б довшим). Прийшов і повідомив, що плитки немає в наявності. Чому це не написано на експозиції???? А навіщо. Нехай покупець побігає, почекає.
Продовження. Продавець порадив зробити замовлення онлайн, тому що плитка може ще бути на складі мережі.
Прийшла додому, замовила. Через 2 доби (до у вихідні вони не працюють) мені повідомили, що товару немає. За ці 2 добі я могла його купити вже в другому місці.
Додатково ображає, що і досі (майже через місяць) цей товар на сайті активний. А негативні відгуки модератор не пропускає!!
Думаєте все? Ні.
Подруга під акцію "доставка за 1 грн" замовила товар. Через 13 днів відмовилася, бо так ніхто нічого і не привіз.
Останнє моє відвідування цього (магазином вже не хочеться називати) закінчилося просто скандалом.
Купила товар, відійшла метрів на 20 від магазину і збагнула, що заплатила більше ніж розраховувала. Дивлюся у чек, дійсно. Тримач для рушника на 35 грн дорожчий ніж на ціннику був!!!!
Буду чесна. Після попереднього досвіду йшла зла. Ну чому КОЖЕН РАЗ я маю втрачати свій час (хто мені його компенсує)?????!!!!
Повернулася.
Спочатку треба було викласти все куплене з сумки в камеру зберігання бо за словами охорони мене ПРИМУСЯТЬ знову за нього заплатити.
Пішла перевірила цінник. Сфоткала цінник і його розміщення. Підійшла до касира і на моє запитання відповідь:" Підіть принесіть цінник і ми перевіримо. Фото не підходить".
Не хочете поматюкатися разом зі мною? У конкурентів на тій самій вулиці НІКОМУ навіть в голову не прийде запропонувати таке покупцеві. А тут це НОРМА. Так може я сама і ціни буди формувати і пробивати собі товар?
Я запитала в касира, чому я маю бігати по великому магазину? І як інші будуть купувати товар без цінника, коли я його заберу?
Касир відправила мене на касу повернення товару.
На місці не було нікого. Чекала я і інші покупці. Стою, чека, поки відпустять попередників. Кому цікаво, що час покупця має свою ціну? В Леруа НІКОМУ.
Підходить друга касирка, і повідомляє першій:"Я прийшла, але знову біжу бо є справи..." Серйозно?! Вона навіть очей не підняла на чергу!
Я зупиняю №2 зі слоівми6"Може ви спочатку допоможете черги позбавитися, а потім будете робити якісь там інші справи?"
Ви б бачили ці здивовані погляди! Довго вона "відбиватися" від мене не стала, хоча спробувала. Викликала продавця відділу і попросила мене почекати, поки той прийде.
І тут касирка№1 (Плескач Тетяна) вирішила внести свій вклад в допомогу покупцеві. До слів №2: "Почекйте тут поки прийде продавець", Тетяночка додала:"Тільки мовчки".
Ні скандал я не почала. А пояснила пані, що набагато корисніше мовчки працювати, може тоді не будуть постійно страждати покупці.
Ну і закінчення. Продавець відділу прийшла, показала мені цінник і почала вибачатися, що виставили їх не правильно. І той товар, який купила я коштує дорожче.
На моє запитання, хто мені компенсує витрачених 30-40 хвилин мого часу, відповідь була геніальна: "Ваше право здати товар". А то я своїх прав не знаю? А запитувала я не про товар, а про свій час.
Краще переплатити пару відсотків, але отримати сервіс.
відгук
Коментарі до відгуку