Уявляєте як дастав той "сервіс", якщо я стільки тексту написала? - Отзывы о Леруа Мерлен

Леруа Мерлен
Отзыв написан 13 июля, 2021 год 23 просмотра
 Отзыв о Леруа Мерлен по адресу Київ, ул. Полярная, 17а Гіршого будівельного магазину я не зустрічала.
ЄДИНИЙ "+" цього супермаркету - це нижчі ціни на деякі товари.
А тепер особливості обслуговування в цьому магазині.
Перше замовлення зробила рік тому онлайн. Дверцята і петлі на них.
з 4 петель 2 приїхали абсолютно іржаві! В колл-центрі сказали спочатку написати претензію на сайті, а потім (після відповіді) приїхати і здати їх.
Скільки часу я мала витратити? Легше подарувати магазину 32грн!!!

Нещодавня покупка в магазині. На касі килимок чомусь на 20 грн дорожчий???? Чудеса обслуговування Леруа, на касі сказали: "Підіть сфоткайте цінник, якщо він правильний, ми проб'ємо вам по тій ціні". Ну, 20 хвилин нашого часу і ми купили килимок по ціні на цінник.

Наступний раз. Чекали продавця хвилин 25. Бігали на касу, щоб його викликали (інакше очікування було б довшим). Прийшов і повідомив, що плитки немає в наявності. Чому це не написано на експозиції???? А навіщо. Нехай покупець побігає, почекає.
Продовження. Продавець порадив зробити замовлення онлайн, тому що плитка може ще бути на складі мережі.
Прийшла додому, замовила. Через 2 доби (до у вихідні вони не працюють) мені повідомили, що товару немає. За ці 2 добі я могла його купити вже в другому місці.
Додатково ображає, що і досі (майже через місяць) цей товар на сайті активний. А негативні відгуки модератор не пропускає!!
Думаєте все? Ні.

Подруга під акцію "доставка за 1 грн" замовила товар. Через 13 днів відмовилася, бо так ніхто нічого і не привіз.

Останнє моє відвідування цього (магазином вже не хочеться називати) закінчилося просто скандалом.
Купила товар, відійшла метрів на 20 від магазину і збагнула, що заплатила більше ніж розраховувала. Дивлюся у чек, дійсно. Тримач для рушника на 35 грн дорожчий ніж на ціннику був!!!!
Буду чесна. Після попереднього досвіду йшла зла. Ну чому КОЖЕН РАЗ я маю втрачати свій час (хто мені його компенсує)?????!!!!
Повернулася.
Спочатку треба було викласти все куплене з сумки в камеру зберігання бо за словами охорони мене ПРИМУСЯТЬ знову за нього заплатити.
Пішла перевірила цінник. Сфоткала цінник і його розміщення. Підійшла до касира і на моє запитання відповідь:" Підіть принесіть цінник і ми перевіримо. Фото не підходить".
Не хочете поматюкатися разом зі мною? У конкурентів на тій самій вулиці НІКОМУ навіть в голову не прийде запропонувати таке покупцеві. А тут це НОРМА. Так може я сама і ціни буди формувати і пробивати собі товар?
Я запитала в касира, чому я маю бігати по великому магазину? І як інші будуть купувати товар без цінника, коли я його заберу?
Касир відправила мене на касу повернення товару.
На місці не було нікого. Чекала я і інші покупці. Стою, чека, поки відпустять попередників. Кому цікаво, що час покупця має свою ціну? В Леруа НІКОМУ.
Підходить друга касирка, і повідомляє першій:"Я прийшла, але знову біжу бо є справи..." Серйозно?! Вона навіть очей не підняла на чергу!
Я зупиняю №2 зі слоівми6"Може ви спочатку допоможете черги позбавитися, а потім будете робити якісь там інші справи?"
Ви б бачили ці здивовані погляди! Довго вона "відбиватися" від мене не стала, хоча спробувала. Викликала продавця відділу і попросила мене почекати, поки той прийде.
І тут касирка№1 (Плескач Тетяна) вирішила внести свій вклад в допомогу покупцеві. До слів №2: "Почекйте тут поки прийде продавець", Тетяночка додала:"Тільки мовчки".
Ні скандал я не почала. А пояснила пані, що набагато корисніше мовчки працювати, може тоді не будуть постійно страждати покупці.
Ну і закінчення. Продавець відділу прийшла, показала мені цінник і почала вибачатися, що виставили їх не правильно. І той товар, який купила я коштує дорожче.
На моє запитання, хто мені компенсує витрачених 30-40 хвилин мого часу, відповідь була геніальна: "Ваше право здати товар". А то я своїх прав не знаю? А запитувала я не про товар, а про свій час.

Краще переплатити пару відсотків, але отримати сервіс.





Комментарии к отзыву

На данный момент, никто не прокомментировал отзыв автора


Леруа Мерлен
Все отзывы

1.6 5
302 отзыва / 67541 просмотр
Леруа Мерлен
Леруа Мерлен — международная компания-ритейлер, специализирующаяся на продаже товаров для строительства, отделки и обустройства дома, дачи и сада. Леруа Мерлен помогает людям во всем мире благоустроить жилье и улучшить качество жизни.
В 2006 году группа Леруа Мерлен становится GROUPE ADEO. Под этим брендом объединились девять марок сектора D.I.Y. (Do-It-Yourself) четырех... подробнее

Гипермаркеты
Велмарт
Велмарт

Рейтинг: 1.7
729 отзывов
Мультимаркет Аврора
Мультимаркет Аврора

Рейтинг: 4
259 отзывов
Эпицентр
Эпицентр

Рейтинг: 1.9
2281 отзыв
METRO Cash & Carry
METRO Cash & Carry

Рейтинг: 1.6
626 отзывов
​Маркетплейс market by mono
​Маркетплейс market by mono

Рейтинг: 2.4
8 отзывов
Гипермаркет "Город дверей"
Гипермаркет "Город дверей"

Рейтинг: 4.1
226 отзывов
АШАН
АШАН

Рейтинг: 1.5
1385 отзывов
Гипермаркет мебели MARGO
Гипермаркет мебели MARGO

Рейтинг: 3.9
239 отзывов
ОЛДИ
ОЛДИ

Рейтинг: 2
203 отзыва